MEMS - Kolorowe JA
MEMS - Kolorowe JA
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Medycyna
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
lekarze dentyści
osoby zarządzające placówką medyczną
osoby chcące rozwijać swoje kompetencje w zakresie efektywnej pracy managera
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji27-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat tego, jaki typ osobowości reprezentują. Nabędą umiejętności rozpoznawania typów osobowości swoich pacjentów, współpracowników oraz tego, jakie mają oni potrzeby w zakresie ilości i jakości informacji potrzebnych do podejmowania decyzji. Uczestnicy zdobędą kompetencje społeczne w zakresie budowania satysfakcjonujących relacji z innymi i rozpoznawania ich potrzeb.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat tego, jaki typ osobowości reprezentują. Nabędą umiejętności rozpoznawania typów osobowości swoich pacjentów, współpracowników oraz tego, jakie mają oni potrzeby w zakresie ilości i jakości informacji potrzebnych do podejmowania decyzji. Uczestnicy zdobędą kompetencje społeczne w zakresie budowania satysfakcjonujących relacji z innymi i rozpoznawania ich potrzeb. | Kryteria weryfikacji ocena przez trenera umiejętności praktycznego zastosowania modelu pracy z pacjentem | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Cel biznesowy
Celem jest wdrożenie standardów i poprawa jakości pracy z pacjentem w zakresie obsługi.Wzrost o 50% liczby pacjentów pierwszorazowych sondujących rynek przez telefon.
Zastosowanie kanonu profesjonalizmu obsługi przez rejestratorkę podczas obsługi pacjenta co się bezpośrednio przekłada się na wzrost oceny gabinetu i jakości pracy lekarza.
Umiejętność pracy z bieżącą grupą pacjentów bez ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych na działania marketingowe.
Zauważalna zmiana jakości pracy z pacjentem od momentu wdrożenia standardów prezentowych na szkoleniu.
Efekt usługi
Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat tego, jaki typ osobowości reprezentują. Nabędą umiejętności rozpoznawania typów osobowości swoich pacjentów, współpracowników oraz tego, jakie mają oni potrzeby w zakresie ilości i jakości informacji potrzebnych do podejmowania decyzji. Uczestnicy zdobędą kompetencje społeczne w zakresie budowania satysfakcjonujących relacji z innymi i rozpoznawania ich potrzeb.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
W czasie scenek i ćwiczeń 1:1 podczas szkolenia, trener analizuje realziację zadań uczestników i przekazuje im informację zwrotną
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Na warsztacie przyjrzymy się różnym stylom komunikacji przez pryzmat typologii osobowości. Nie zawsze bowiem uświadamiamy sobie, że używamy różnych, czasami specyficznych kodów komunikacyjnych. Każda grupa zawodowa posługuje się w pewnej mierze własnym językiem, w którym znajdują się wyrażenia i zwroty charakterystyczne dla danego kręgu ludzi. Oprócz różnic społecznych i zawodowych istnieją również różnice indywidualne w przekazywaniu i odbieraniu informacji. Mamy różne style formułowania przekazów i wchodzenia w kontakt z innymi, mamy też pewne preferencje co do tego, jak inni powinni się z nami komunikować, jakiego rodzaju informacje zawierać w swoich przekazach. Wiąże się to z typem osobowości.
Dlaczego warto je poznać? Poznanie preferencji, nastawień, przyzwyczajeń każdego z nich pomoże lekarzom formułować przekaz bardziej dopasowany do danego pacjenta. Szansa na to, że informacja dotrze i będzie zrozumiana przez pacjenta/odbiorcę zwiększy się, gdy nadawca/lekarz zacznie „nadawać” na tych samych falach, na których funkcjonuje odbiorca.
Program warsztatu pozwala uczestnikom lepiej zrozumieć siebie, poznać preferencje innych ludzi oraz aktywnie adaptować swój styl komunikacyjny. Język koncepcji osobowości, której autorem jest wybitny szwajcarski psycholog i psychiatra C. G. Jung, ułatwia zapamiętanie treści programu oraz pomaga szybko wykorzystać zdobytą wiedzę. Efektywność osobista = jakość relacji z pacjentami oraz umiejętność realizowania zadań, których podejmują się lekarze.
Przed szkoleniem uczestnicy wypełniają test - Indywidualny Profil Preferencji, dostępny on line. Jest to badanie psychologiczne, które daje wiedzę o czynnikach motywujących, obszarach rozwoju osobistego, o leżących w naszych preferencjach osobowościowych postawach i potrzebach przekładających się na relacje, jakie budujemy oraz na nasz styl działania.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 920,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 920,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto208,57 PLN
- Koszt osobogodziny netto208,57 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe - skrypty, oraz kwestionariusz kompetencji tj. indywidualny wynik testu osobowości Insights Discovery.
Informacje dodatkowe
Szkolenie jest trzecią częścią Curriculum MEMS. MEMS (Wielopoziomowe Zaangażowanie i Strategia Motywacyjna) to spójny projekt 7 praktycznych szkoleń. Ich program jest wynikiem ponad 20 lat doświadczenia zawodowego oraz unikalnych w skali Europy badań.
Z jednej strony MEMS w dokładny sposób przedstawia kanon zawodowego profesjonalizmu postępowania z pacjentem, z drugiej strony rozwija w lekarzach wewnętrzne zasoby i zmienia ograniczające przekonania.
Uczestnicy otrzymują 12 punktów edukacyjnych
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami