E-marketing w mediach społecznościowych i pozycjonowanie stron SEO.
E-marketing w mediach społecznościowych i pozycjonowanie stron SEO.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Graficy, plastycy, projektanci stron internetowych, fotografowie, blogerzy, osoby prowadzące własna działalność i takie, które chcą to zacząć robić, marketingowcy, wolne zawody. Przedsiębiorcy. Osoby, które chca prowadzić sklep internetowy lub inną działaność zwiazaną z e-commerce.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji24-04-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi36
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osoby uprawnionej do pracy w charakterze osoby zajmującej się copywritingiem i szerzej emarketingiem i pozycjonowaniem SEO. Uczestnik pozna zasady tworzenia treści pod kątem celów marketingowych. Uczestnik szkolenia pozna też zasady pozycjonowania stron SEO/SEM, budowania marki w mediach społecznościowych dzięki różnego typu aktywnościom, np. reklamom na Facebooku, Instagramie oraz content marketingowi.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zna zasady tworzenia treści pod kątem celów marketingowych. | Kryteria weryfikacji Stosuje zasady w praktyce | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia pozna też zasady pozycjonowania stron SEO/SEM, | Kryteria weryfikacji Stosuje zasady w praktyce, wykorzystuje narzędzia przeznaczone do tego, oraz umie analizować otrzymane dane korzystając z narzędzi analitycznych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Zna i stosuje zasady budowania marki w mediach społecznościowych dzięki różnego typu aktywnościom, np. reklamom na Facebooku, Instagramie oraz content marketingowi. | Kryteria weryfikacji Tworzy strategię marketingową, realizuje poszczególne jej etapy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tworzy grafiki reklamowe do mediów w Canva | Kryteria weryfikacji wykonane grafiki zgodnie z wymaganiami pod kątem marketingu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Marketing internetowy w mediach społecznościowych
Wprowadzenie do tematyki marketingu internetowego.
- Czym jest i jakie korzyści niesie ze sobą marketing internetowy;
- Skuteczne narzędzia marketingu internetowego;
- Marketing internetowy, a tradycyjny .
Poznać świat social media:
- Trendy w mediach społecznościowych;
- Media społecznościowe w Polsce;
- Media społecznościowe, a media tradycyjne;
- Czy firma powinna bać się social media?
- Blogosfera i jej znaczenie w mediach społecznościowych;
Jaki kanał wybrać dla swojej marki i dlaczego?
- Facebook - poznać potentata;
- X – kto tam jest i dlaczego?
- Pinterest, Instagram, Snapchat – kanały millenialsów;
- YouTube, Vimeo - video content.
- LinkedIn, strategia dla biznesu i dla eksperta;
- Pinterest, Instagram, Snapchat – kanały millenialsów;
- Kanały oparte na lokalizacji, Foursquare, Tripadvisor i wizytówka Google.
Jak komunikować? Strategia w social media
- Jak to robią marki obecnie? – case studies;
- Gdzie teraz jest konkurencja i jak ją dogonić?
- Face to face w sieci – jak się komunikować?
- Czym się dzielić, a czego unikać;
- Jak realizować dobrą strategię social media;
- Planowanie działań – harmonogram wpisów.
Facebook - analiza działań na Fanpage’u.
- Co daje strona na Facebooku?
- Jak skutecznie podglądać konkurencję?
- Analizujemy co robimy - statystyki i narzędzia;
- Jak mówić do swojej grupy docelowej?
- Kryzys na Facebooku - jak działać?
Jak promować swój Fanpage za pomocą Facebook Ads
- Kreowanie kampanii reklamowej;
- News Feed i reklama;
- Tworzenie reklamy w Ads Manager;
- Dotarcie do Klientów ze strony – remarketing;
- Co ma e-mail marketing do reklamy na Facebooku?
Potencjał marketingu internetowego.
- Znaczenie videomarketingu w promocji marki
- Wprowadzenie do reklam Google(AdWords)
- Jak obserwować, co o nas mówią? - narzędzia do monitoringu w Internecie,
- Niezbędnik marketingowca - nowoczesne aplikacje przydatne w pracy.
2. Pozycjonowanie stron SEO
1. Czym jest pozycjonowanie, podstawowe pojęcia, wyszukiwarki, wyniki wyszukiwania, standardy - HTML, CSS, W3C, główne cele promowania stron
2. Optymalizacja witryn internetowych: znaczniki meta, treści na stronie, grafika, galerie na stronie, przyjazna struktura strony internetowej
3. Linki, czyli odnośniki do stron. Linkowanie na stronie, Linkowanie do strony, gdzie szukać darmowych, a zarazem przydatnych linków, wymiany linków, wskaźniki
4. Narzędzia dla właścicieli stron / dla webmasterów. Darmowe narzędzia od Google do słów kluczowych, do statystyk / analizy strony, do linków sponsorowanych. Inne przydatne narzędzia. zagadnienie SERP, różnorodne wyniki zapytań, rankingi wyszukiwarek i platform;
5. Mapa kliknięć, czas pozycjonowania, frazy kluczowe, wskaźnik CTR — Click Through Rate, polecenia: info, site, allintitle, allinurl, inanchor, ext, filetype, define;
6. Działania silnika Google, cashowania stron wg Google; dowie się, jak tworzyć kopię strony w database Google; jak działa AdWords w służbie SEO; działania planera słów kluczowych, zasady testowania fraz, wykorzystanie Google Trends jako sposobu na planowanie kampanii, wykorzystanie elementu title;
7. Analiza konkurencji pod kątem SEO, wykorzystanie nietypowych opisów stron oraz ikonografik; wykorzystania kodowania ANSI/ASCII oraz CTR, budowania skutecznego meta description; użycia znaczników keywords oraz optymalizacji obrazów na stronie (alternative text, title);
8. Zasady pozycjonowania obrazami, strukturę headings, montaż fraz w anchor, konstrukcję odpowiedniej nawigacji oraz treści na stronie, zasady optymalizacji treści, wyróżniania znacznikami i inne czynniki wpływające na jakość pozycjonowania; jak działają: Google robots, ręcznego zgłaszania strony, pingowania, Google Tools — Search Console;
9. Tworzenia i testowania Web maps, robots.txt, określania robotów w sekcji head, linkowania strony, dodawania Breadcrumbs, prezentacji linków wewnętrznych, budowania popularności witryny, dostępności witryny,
10. Jaki wpływ na SEO mają awarie; co to jest reputacja domeny, PageSpeed Insights, technika Long Tail, Canonical URLs, robić przekierowania 301 i 302, znaczniki HTML5, katalogowanie strony po update Google, budowania zaplecza na nowych zasadach, dywersyfikacji zaplecza oraz jak wybrać domenę i analizować hostingi; autoryzacja serwisu w Search Console; circle link, piramid structure, Backlink, Black hat SEO, ban lub filtr od Google oraz co obniża skuteczność pozycjonowania; nałożonych ręcznie działań oraz dowiesz się, jak się odblokowuje strony i jak się zdejmuje blokady założone przez Google; algorytmu PageRank, wskaźnik Trust Rank, systemy SWL — wg nowych zasad; samodzielnego pozycjonowania, w tym strategii dla zuchwałych: Scrapebox i Xrumer;
11. Zasady pozycjonowania sklepu; jak wykorzystywać artykuły, poradniki, grafikę i kinografikę, infografiki, oceny i recenzje użytkowników; jaki jest wpływ filmów video na traffic, zasad pozycjonowania na YouTubie;
12. Przydatne narzędzia, markery danych, Accelerated Mobile Pages (AMP); czym są strony responsywne;
13. Metody sprawdzania stanu indeksowania, zasady współpracy z agencjami SEO, z AdSense; precle, SiteLinks, Panda update, Pingwin update;
14. Nowe zasady po zmianach algorytmów Google..
Tworzenie skutecznych grafik do mediów społecznościowych - Canva
- Rejestracja w Canva i ustawienia konta
- Projektowania grafik i projektów graficznych pod social media
- Projektowania strony internetowej - landing page
- Wykorzystania szablonów
- Korzystania z bazy gotowych zdjęć i filmów
- Tworzenie filmu typu reels / rolka
- Tworzenia karuzeli w Canvie
- Pracy z tekstem.
- Zaawannsowane funcje Canva PRO
- tworzenie SKUTECZNYCH grafik reklamowych
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Pozycjonowanie stron SEO | Prowadzący Emilia Sarasvati | Data realizacji zajęć 06-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Pozycjonowanie stron SEO | Prowadzący Emilia Sarasvati | Data realizacji zajęć 07-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Pozycjonowanie stron SEO | Prowadzący Emilia Sarasvati | Data realizacji zajęć 08-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Grafika do marketingu | Prowadzący Emilia Sarasvati | Data realizacji zajęć 09-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Grafika do marketingu | Prowadzący Emilia Sarasvati | Data realizacji zajęć 10-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Marketing w mediach społecznościowych | Prowadzący Katarzyna Klisko | Data realizacji zajęć 13-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Marketing w mediach społecznościowych | Prowadzący Katarzyna Klisko | Data realizacji zajęć 14-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Pozycjonowanie stron SEO | Prowadzący Emilia Sarasvati | Data realizacji zajęć 15-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 04:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 240,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 240,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Klisko
Emilia Sarasvati
optymalizacji automatyzacji sprzedaży. Wiedzę zdobywała przez lata prowadząc własną agencję kreatywną, obsługując znane marki. Odpowiedzialna za kreacje wizerunkowe wielu marek, specjalizacja propocji startupów oraz personal brand. W kreacjach graficznych stawia nacisk na konwersję, nowoczesność, zgodność z trendami, nieszablonowość oraz spójność z całym wizerunkiem marki. Wykształcenie wyższe informatyczne. Kilkadziesiąt szkoleń z tego zakresu dla Quali
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- ćwiczenia w postaci plików do zgrania
- nagranie szkolenia
- zaświadczenie MEN i zaświadczenie BUR
Warunki uczestnictwa
Umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows) i Internetu.
Przed szkoleniem wkład własny w wysokości 10% ceny szkolenia na podstawie osobnej umowy.
Informacje dodatkowe
Szkolenie jest - dopasowane do konkretnych potrzeb Zamawiającego, tzw. "szyte na miarę": dostosowane do stanu wiedzy i predyspozycji kursanta.
Prowadzą je doświadczeni nauczyciele - praktycy.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma Evenea Live lub Google Meet, nie wymaga instalowania żadnych programów czy wtyczek, Uczestnik dostaje link na adres mailowy za pomocą, którego loguje się do pokoju webinarowego. Link będzie dostępny w trakcie spotkania.
By skorzystać z Evenea Live komputera PC, skorzystaj z następujących wersji przegladarek:
Google Chrome (wersja 29 lub wyższa)
Mozilla Firefox (wersja 45.0 lub wyższa)
Opera (wersja 38.0 lub wyższa)
Jeżeli chodzi o wersję mobilną - Evenea Live zadziała na - lepiej jednak korzystać z laptopa lub komputera:
Safari oraz Chrome w systemie iOS
Chrome w systemie Android
Uczestnik nie potrzebuje innego oprogramowania.
Wystarczy laptop lub komputer z stabilnym dostępem do Internetu.