Szkolenie persolog® DISC na START - EFEKTYWNA KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA I SKUTECZNA KOMUNIKACJA W ZESPOLE
Szkolenie persolog® DISC na START - EFEKTYWNA KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA I SKUTECZNA KOMUNIKACJA W ZESPOLE
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Właściciele, managerzy, pracownicy oraz inne osoby związane z branżą beauty i pokrewnymi branżami.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji14-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje kursanta do efektywnej komunikacji interpersonalnej oraz skutecznej komunikacji w zespole, prowadzonej za pomocą modelu osobowości DISC. Po zakończeniu szkolenia kursant rozumie logikę swoich zachowań w biznesie, tworzy strategię efektywności w zarządzaniu swoimi umiejętnościami, wykorzystuje swoje zdolności do komunikacji z innymi oraz wykorzystuje swoje możliwości do działań w sytuacjach kryzysowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kursant zapoznał się z modelem osobowości DISK. | Kryteria weryfikacji Omawia typy zachowań wg. metodologii DISK persolog®. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje właściwe typy zachowania wg. metodologii DISK persolog®. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje główne typy zachowania: dominujący, inicjatywny, stały, korygujący. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje swój typ zachowania oraz jego słabe i silne strony również pod kątem pracy w zespole, sposobu realizacji zadań, wydawania poleceń. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje kompetencje komunikacyjne oparte na metodologii DISK persolog®. | Kryteria weryfikacji Dostosowuje strategie komunikacji do odpowiedniego stylu zachowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Świadomie wpływa na poprawę swojej efektywności osobistej i zespołowej poprzez wykorzystanie narzędzia DISK. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje oczekiwania współpracowników oraz klientów dostosowując się do nich. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Poddaje refleksji i ocenia jak jego zachowanie wpływa na innych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje zdobytą wiedzę w rozwoju osobistym na podstawie metodologii DISK persolog®. | Kryteria weryfikacji Przygotowuje plan rozwoju osobistego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Świadomie kieruje swoim zachowaniem w zależności od okoliczności w jakich się znajduje. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wykazuje zdolności układania dobrych relacji z innymi ludźmi. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Rozwiązuje spory w relacji zawodowej w etyczny sposób. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wyraża i broni własnego zdania bez naruszania przestrzeni własnej i innych ludzi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
DZIEŃ 1
- Wprowadzenie w tematykę szkolenia
- Zapoznanie się z podręcznikiem Uczestnika Persolog DISK
- Realizacja i zapoznanie się z raportami
- Ocena zgodności profili oraz omówienie
- Prezentacja własnych profili
- Prezentacja metodologii DISC, omówienie stylów zachowań
- Omówienie znaczenia 3 diagramów. Omówienie elementów produktywnych i nieproduktywnych.
- Praca z podręcznikiem – praca z profilami
- Analiza 4 typów zachowań
- Zrozumienie kombinacji typów zachowań
- Ćwiczenia w formie gry – wnioski
- Podsumowanie dnia szkoleniowego
DZIEŃ 2
- Określanie zachowań znanych osób
- Docenianie innych – ćwiczenie
- Skuteczna współpraca w zespole – ćwiczenia
- Nasze zachowanie w spełnionych i niespełnionych potrzebach
- Jak reagujemy w stresie
- Okno Johari – rozwijanie samoświadomości oraz zdolności rozpoznawania ogólnych tendencji zachowań
- Model Marstona - omówienie
- Strategia podnoszenia skuteczności
- Zaplanowanie planu działania
- Ćwiczenia
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 16 Część teoretyczno-ćwiczeniowa - przedstawienie się uczestników w formie ćwiczenia, przedstawienie celu szkolenia, określenie zachowań innych uczestników – ćwiczenie, wprowadzenie w tematykę szkolenia | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 17-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 16 Część teoretyczno-ćwiczeniowa - realizacja profilu zachowań, zapoznanie się z raportami | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 17-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 16 Przerwa kawowa | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 17-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 16 Część teoretyczno-ćwiczeniowa - Ocena i omówienie zgodności profilu, prezentacja swoich profili, prezentacja metodologii DISC oraz omówienie stylów zachowań | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 17-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:05 | Liczba godzin 01:35 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 16 Część teoretyczno-ćwiczeniowa - Omówienie znaczenia 3 diagramów – elementy produktywne i nieproduktywne. Praca z profilami – praca z podręcznikiem. Analiza 4 typów zachowań. | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 17-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:05 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:10 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 16 Przerwa obiadowa | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 17-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 16 Część teoretyczno-ćwiczeniowa - Zrozumienie różnych typów zachowań - ćwiczenia. | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 17-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 01:25 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 16 Część ćwiczeniowa, podsumowanie pierwszego dnia | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 17-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:10 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:50 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 16 Część teoretyczna - określanie typów zachowań znanych osób, docenianie innych | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 16 Część teoretyczna - Współpraca w zespole, Niespełnione potrzeby profili D,I,S,K , reakcje w stresie | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 16 Przerwa kawowa | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 16 Część ćwiczeniowa - Okno Johari, Model Marstona – omówienie. Omówienie strategii podnoszenia skuteczności działań | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 16 Przerwa obiadowa | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 16 Część ćwiczeniowa - Zaplanowanie planu działania, podsumowanie dnia szkoleniowego | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 16 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 16 Zakończenie szkolenia | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto312,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto312,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Anderka
Praktyk Transforming Communication Time Line Therapy Practitioner,
Absolwentka MSC – Mistrzowskiej Szkoły Coachingu
Certyfikowany Trener – Persolog® Model Osobowości
Certyfikowany Trener – Persolog® Profil stresu zawodowego i prywatnego
Promotor zdrowego stylu życia. Praktyk biznesu. Współwłaścicielka dwóch firm, w których odpowiedzialna jest za sprzedaż, kontakt z klientem oraz szkolenia. Od ponad 20 lat buduje zespoły sprzedażowe w różnych obszarach. Wprowadziła na rynek polski węgierską markę kosmetyczną. Szkoli kadrę zarządzającą oraz pracowników. Wyspecjalizowała się w tworzeniu i realizowaniu szkoleń z zakresu sprzedaży bezpośredniej, odpowiedniej komunikacji, rozwoju umiejętności osobistych poprzez trening z Modelem Osobowości persolog® oraz pracy ze stresem w obszarze stresu zawodowego i prywatnego.
Aktualnie zajmuje się prowadzeniem szkoleń, indywidualnym coachingiem oraz tworzeniem własnej marki osobistej w zakresie well –being.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik przed rozpoczęciem oraz po zakończeniu kursu otrzyma:
- profile osobowości - merytoryczne materiały szkoleniowe w formie papierowej
- certyfikat oraz zaświadczenie potwierdzające nabycie umiejętności i wiedzy do wykonywania zabiegów objętych tematyką szkolenia
Informacje dodatkowe
,,Usługa rozwojowa będzie na dzień prowadzenia szkolenia spełniać aktualne wymogi dot. przestrzegania obostrzeń związanych z COVID 19, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia."
"Dostawa towarów lub świadczenie usług zwolnionych od podatku VAT na podstawie art.113 ust. 1 i 9 ustawy o VAT"
" zgodnie z treścią art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy z dnia 11.03.2004r.o podatku od towarów i usług (Dz.U. 2011.177.1054 z późn. zm.)- w całości"
lub
zgodnie z treścią § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2013 r. poz. 1722 ze zm.)- co najmniej 70%"
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi