Excel w praktyce finansowej
Excel w praktyce finansowej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaFinanse i bankowość / Rachunkowość/księgowość
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Zajęcia skierowane są do dyrektorów finansowych, głównych księgowych, kierowników i specjalistów działów finansowo-księgowych, departamentów rachunkowości, jak i pozostałej kadry menedżerskiej zainteresowanej tematyką Excela.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji05-06-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi15
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przeprowadzone jest przez doświadczonych trenerów i ma na celu przedstawienie praktycznej wiedzy dotyczącej Excela.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Poznanie praktycznej wiedzy z wykorzystania MS Excel: Importowanie danych zewnętrznych, Automatyzacja importowania i przekształcania danych, Wykorzystanie tabel przestawnych do wielopoziomowej analizy danych, Zaawansowane wyszukiwanie i porównywanie danych, Tworzenie zaawansowanych formuł, Analiza danych przy użyciu wbudowanych funkcji, czy Graficzna prezentacja danych finansowych. | Kryteria weryfikacji Bieżące sprawdzanie postępów następuje poprzez rozwiązywanie przykładów, ćwiczeń warsztatowych wykonywanych przez uczestników szkolenia, odpowiadanie na pytania zadawane przez trenera w trakcie zajęć. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Warsztat obejmuje między innymi następującą tematykę:
1. Importowanie danych zewnętrznych przy użyciu wbudowanego mechanizmu importu
2. Automatyzacja importowania i przekształcania danych z wykorzystaniem dodatku Power Query
3. Wykorzystanie tabel przestawnych do wielopoziomowej analizy danych księgowych, sprzedażowych itp.
4. Tworzenie uniwersalnych szablonów w celu przyspieszenia pracy. Mechanizm Tabela
5. Zaawansowane wyszukiwanie i porównywanie danych przy użyciu wbudowanych funkcji
6. Operowanie na czasie przy użyciu wbudowanych funkcji
7. Tworzenie zaawansowanych formuł do rozwiązywania różnych problemów z dziedziny finansów, sprzedaży, kontrolingu itp.
8. Analiza danych przy użyciu wbudowanych funkcji
9. Wykorzystanie formuł tablicowych do rozwiązywania problemów z dziedziny finansów, sprzedaży…
10. Zaawansowane filtrowanie danych
11. Konsolidacja danych pochodzących z różnych arkuszy przy użyciu wbudowanego mechanizmy konsolidacji
12. Scalanie i łączenie danych oraz automatyzacja tych czynności przy użyciu Power Query
13. Tworzenie prostych modeli finansowych z wykorzystaniem formuł i scenariuszy
14. Wykorzystanie elementów sterujących (listy, listy rozwijalne, przyciski, pokrętła) w modelach finansowych, sprzedażowych itp.
15. Wykorzystanie analizy „Co-jeśli” w modelach finansowych: Tabela danych, Szukaj wyniku
16. Wyszukiwanie i optymalizacja rozwiązań różnych problemów za pomocą dodatku Solver
17. Graficzna prezentacja danych finansowych za pomocą wykresów (wykresy złożone i niestandardowe oraz wykresy przestawne)
18. Wykorzystanie makr do automatyzacji: rejestrowanie, uruchamianie – wprowadzenie
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 955,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 590,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto130,38 PLN
- Koszt osobogodziny netto106,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Komplet autorskich plików ćwiczeniowych ułatwiających pracę podczas zajęć i umożliwiających zastosowanie poznanych metod po zakończeniu szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest posiadanie przez uczestnika minimalnych narzędzi sprzętowych i niezbędnych warunków technicznych doudziału w usłudze. Uczestnik zainteresowany skorzystaniem z usługi z dofi nansowaniem musi dokonać zapisu na usługę co najmniej 2dni przed jej rozpoczęciem, z użyciem numeru ID wsparcia. Lista Uczestników zostanie zamknięta przez Usługodawcę na 2 dni przedrozpoczęciem usługi.
Uczestnicy, którzy ukończą usługę otrzymają zaświadczenie o zakończeniu udziału w usłudze w formie elektronicznej.
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
•platforma komunikacyjna – MS Teams.
•wymogi sprzętowe: komputer stacjonarny lub laptop, kamera wbudowana lub na USB, mikrofon, słuchawki lub głośniki,
•system operacyjny minimum Windows XP/MacOS High Sierra, min 2 GB pamięci RAM, pamięć dysku minimum 10GB,
łącze internetowe minimum 10 kb/s,•link z zaproszeniem na szkolenie zostanie przesłany drogą e-mail na 2 dni przed szkoleniem,
•dołączenie do szkolenia na platformie MS Teams.
Informacje dodatkowe
- wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z Internetem
- bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - zajęcia prowadzone "na żywo"
- podczas szkolenia możesz zadawać pytania, na które dostajesz odpowiedź w czasie rzeczywistym
- otrzymujesz certyfi kat wydany przez jedną z wiodących fi rm szkoleniowych w Polsce, uhonorowanej prestiżową nagrodą PlebiscytuOrły Polskiej Przedsiębiorczości jako Firma 20-lecia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Każda zgłoszona osoba musi dysponować komputerem lub innym urządzeniem mobilnym z wbudowanym głośnikiem (opcjonalnie kamerą i mikrofonem) oraz dostępem do Internetu.
Wyżej wymieniony sprzęt nie obliguje Państwa do udostępniania swojego wizerunku, jest potrzebny, aby móc aktywnie uczestniczyć w szkoleniu.
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
•platforma komunikacyjna – MS Teams.
•wymogi sprzętowe: komputer stacjonarny lub laptop, kamera wbudowana lub na USB, mikrofon, słuchawki lub głośniki,
•system operacyjny minimum Windows XP/MacOS High Sierra, min 2 GB pamięci RAM, pamięć dysku minimum 10GB,
•łącze internetowe minimum 10 kb/s,
•link z zaproszeniem na szkolenie zostanie przesłany drogą e-mail na 2 dni przed szkoleniem,
•dołączenie do szkolenia na platformie MS Teams.