Google Analytics 4 oraz Google Tag Manager - Szkolenie
Google Analytics 4 oraz Google Tag Manager - Szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do osób, które:
- chcą poznać Google Ads, Google Analytics 4 oraz Google Tag Managera od podstaw,
- potrzebują przeprowadzić audyt działań swoich lub współpracowników w tym zakresie,
- chcą poznać dobre praktyki i zaktualizować swoją widzę.
Grupa docelowa jest szeroka i obejmuje:
- właścicieli i współwłaścicieli zarządzający MMŚP,
- kadry menadżerskiej oraz pracowników przewidziani do awansu, mających zarządzać transformacją cyfrową w firmie,
- specjalistów ds. marketingu i sprzedaży,
- pracowników różnego szczebla zajmujących się prowadzeniem e-commerce.
Ze względu na dynamikę zmian zachodzących w obszarze marketingu internetowego i stosowanych narzędzi długość stażu pracy potencjalnego uczestnika szkolenia nie pełni kluczowej roli w określieniu predyspozycji do zrealizowania celu szkolenia. Doświadczenie z zakresu obsługi Google Analytics 4 nie jest umiejętnością niezbędną do udziału w szkoleniu.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji17-05-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie Google Analytics 4 przygotowuje uczestników do samodzielnego prowadzenia działań marketingowych oraz analizy ruchu w Analytics 4. Uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu: obsługi panelu, analizowania raportów i ich tworzenia. Nabędzie także kompetencje społeczne pozwalające na skuteczniejszą komunikację treściami reklam z odbiorcą.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Narzędzie Google Tag Manager. | Kryteria weryfikacji Uczestnik samodzielnie wdraża do strony internetowej narzędzie Google Tag Manager. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik monitoruje odbierane od strony zdarzenia i zamienia je na konwersje. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik implementuje narzędzie map ciepła w witrynie oraz odczytuje dane. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Narzędzie Google Analytics 4. | Kryteria weryfikacji Uczestnik samodzielnie wdraża do strony internetowej narzędzie Google Analytics 4. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik samodzielnie konfiguruje narzędzie Google Analytics 4. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik samodzielnie tworzy i analizuje raporty. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Cel biznesowy
Szkolenie ma na celu poprawę działań marketingowych w firmie co może mieć wpływ nawynik finansowy firmy oraz obniży poziom błędów wynikających ze złej komunikacji z potencjalnym klientem. Dzięki szkoleniu może wzrosnąć liczba konwersji (zamówień w sklepie internetowym oraz zapytań poprzez mail i telefon) o ponad 5% w czasie 3 miesięcy po szkoleniu. Celem biznesowym jest zbudowanie efektywnego modelu i standardów prowadzenia działań reklamowych w Google, tak aby każdy uczestnik szkolenia potrafił: czytać oraz rozumiał raporty, prawidłowo diagnozował błędy w kampanii oraz na stronie internetowej, poprawnie zarządzał kontem Google Analytics 4.
Uczestnicy nauczą się także eliminować najczęstsze błędy w marketingu, które kosztują dużo i generują straty w czasie, dochodach i potencjale firmy.
Efekt usługi
Uczestnik potrafi przeanalizować statystyki dotyczące ruchu w witrynie przed oraz po szkoleniu. Potrafi samodzielnie przygotować i tworzyć raporty w Google Analytics 4.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Potwierdzeniem osiągnięcia efektu usługi są wdrożone do witryny kody mierzenia skuteczności kampanii reklamowej.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Sukces firmy zależy od wielu czynników, jednak to ludzie którzy ją tworzą są podstawą jej funkcjonowania i rozwoju. Szkolenie ma na celu przygotować uczestników do efektywnego zarządzania marketingiem z poziomu zespołu i organizacji wykorzystując do tego wybrane narzędzia.
Uczestnik otrzyma wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu: narzędzi analitycznych, analizy i rozumienia raportów, komunikacji z klientem, modyfikowania treści na stronie.
Opierając się na moim doświadczeniu, najnowszych badaniach oraz trendach opracowałem szkolenie, które pomoże Tobie i Twojej firmie przejść przez proces określenia celów, implementacji mierzenia danych, przygotowania raportów ich analizy i wdrożenia zmian, aby uzyskać lepszą efektywność, a tym samym osiągnąć lepsze wyniki finansowe.
Szkolenie adresowane jest do pracowników szeroko rozumianego marketingu, e-commerce oraz sprzedaży zatrudnionych na różnych stanowiskach i działach organizacji. Minimalna liczba pracowników firmy, która powinna wziąć udział w
usłudze zależna jest od wielkości firmy i złożoności jej struktury organizacyjnej.
Usługa będzie realizowana w godzinach zegarowych przy zastosowaniu metod interaktywnych oraz aktywizujących Uczestników.
Szkolenie prowadzone jest w oparciu o wykład, ćwiczenia oraz wspólne omówienie ćwiczeń – rozmowa o rezultatach. Warunkiem organizacyjnym dla przeprowadzenia szkolenia jest dostęp do wifi, ponadto każdy uczestnik szkolenia musi posiadać samodzielne stanowisko komputerowe (laptop lub komputer stacjonarny), żeby wykonywać zadania praktyczne.
Program szkolenia
Zapoznasz się z Google Analytics 4 oraz Google Tag Manager.
Wspólnie skonfigurujemy Twoje konto Google Analytics 4 oraz wdrożymy najważniejszą miarę skuteczności – konwersje. Tego dnia poznasz też Google Tag Manager, czyli system, który przekazuje do Twojego Google Analytics 4 więcej szczegółowych, ważnych danych.
Po zakończeniu tego dnia szkoleniowego zdobędziesz umiejętności:
- samodzielnego wdrożenia oraz konfiguracji narzędzia Google Tag Manager na Twojej witrynie,
- rejestrowania zdarzeń, takich jak kliknięcia w numer telefonu, adres e-mail, pobrania pliku PDF oraz transakcje i zamiana ich na konwersję,
- zrozumiesz działanie Google Analytics 4 i to, jak wykorzystać zebranie w nim dane do zwiększenia sprzedaży w Twoim biznesie,
- wdrażania do witryny map ciepła,
- tagowania, mierzenia kampanii zewnętrznych (Facebook, LinkedIn, mailing, sms),
- prawidłowego skonfigurowania ustawień Google Analytics 4,
- analizowania danych w Google Analytics 4,
- modelowania atrybucji konwersji, poznasz ścieżkę odwiedzin osób, które zrealizowały Twój cel na stronie lub w sklepie.
Szkolenie będzie prowadzone w formie warsztatu.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Google Analytics 4 + GTM. Rozpoczęcie szkolenia poranną kawą i zapoznaniem się z uczestnikami. Parę slajdów słowem wstępu Poprawne wdrożenie Analytics, konfiguracja. | Prowadzący Maciej Wiśniewski | Data realizacji zajęć 21-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:40 | Liczba godzin 01:40 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Raportowanie i interpretacja danych w Google Analytics.
Indywidualne raporty.
Moduł e-commerce w Analytics. | Prowadzący Maciej Wiśniewski | Data realizacji zajęć 21-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:40 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Pyszny lunch (w cenie). | Prowadzący Maciej Wiśniewski | Data realizacji zajęć 21-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 13:20 | Liczba godzin 00:40 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Mierzenie konwersji (celów) takich jak: pobranie pliku, kliknięcie w mail, numer telefonu.
Modele Atrybucji, czyli jak widzieć więcej. | Prowadzący Maciej Wiśniewski | Data realizacji zajęć 21-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:20 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:40 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Google Tag Manager w praktyce.
Poznaj narzędzie, dzięki któremu bez kodów wdrożysz mierzenie konwersji. Wdrażamy i konfigurujemy GTM w Twojej witrynie. | Prowadzący Maciej Wiśniewski | Data realizacji zajęć 21-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Podsumowanie szkolenia oraz weryfikacja pozyskanej wiedzy. | Prowadzący Maciej Wiśniewski | Data realizacji zajęć 21-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 558,41 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 267,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto194,80 PLN
- Koszt osobogodziny netto158,38 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Maciej Wiśniewski
Doświadczenie i kwalifikacje:
- Certyfikowany Trener Google Ads (od 2014 roku)
- Prowadzący szkolenia dla studentów na Uniwersytecie Gdańskim, Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni oraz Wyższej Szkole Bankowej w Gdyni
- Właściciel agencji Premiumads - Partnera Google Premium (jednego z nielicznych w Polsce)
- Przeszkolił ponad 600 osób
Korzyści ze współpracy:
- Praktyczne szkolenia oparte na realnych case studies
- Skuteczne strategie marketingowe dopasowane do potrzeb Twojej firmy
- Wzrost sprzedaży i ROI z kampanii reklamowych
- Lepsze zrozumienie danych analitycznych i ich wykorzystanie do optymalizacji działań
- Pewność korzystania z najnowszych narzędzi i technik Google
Oferta szkoleń:
- Google Ads - podstawy i zaawansowane strategie
- Google Analytics - analiza danych i optymalizacja działań
- Google Tag Manager - wdrażanie tagów i śledzenie konwersji
Skontaktuj się z Maciejem Wiśniewskim i dowiedz się, jak może pomóc Ci rozwinąć Twój biznes.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzmają dostęp do prezentacji w formie elektronicznej, filmy szkoleniowe prezentujące sposoby tworzenia kamapnii Google Ads oraz pracy z narzedziem Google Tag Manager.
Uczestnicy będą pracować na własnych kontach Google Ads oraz Google Analytics 4.
Warunki uczestnictwa
Uczestnik na szkolenie musi zabrać ze sobą własny komputer.
Po odbyciu szkolenia uczestnik nabędzie umiejętności prowadzenia marketingu internetowego w Google oraz nabędzie umiejętność analizy ruchu w Google Analytics 4.
Uczestnik szkolenia zwiększy swoje kompetencje i wiedzę w zakresie prowadzenia marketingu internetowego co będzie mogło mieć przełożenie na pozyskanie nowych klientów.
Informacje dodatkowe
Cena szkolenia zawiera:
- indywidualną opiekę trenera w czasie trwania szkolenia,
- materiały szkoleniowe,
- posiłek oraz napoje.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi