Sposób na negocjacje i grę cenową w sprzedaży
Sposób na negocjacje i grę cenową w sprzedaży
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Negocjacje
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szefowie, menegerowie, kierownicy, właściciele, osoby na innychstanowiskach zajmujące się sprzedażą i obsługą klienta.
Usługa jest skierowana nie tylko do sformalizowanych stanowiskzwiązanych ze sprzedażą, ale również do tych stanowisk, które mająfaktyczny wpływ na realizację sprzedaży w fi rmie, także liderzywszystkich pozostałych działów, którzy mają bezpośredni kontakt zklientem – faktyczni i formalni liderzy działów sprzedaży i pozostałychstruktur organizacyjnych. Zrozumienie sensu tych samych priorytetów iwspólnych podstawowych zasad obsługi klientów to podstawa dobrejwspółpracy zespołu, ale przede wszystkim efektów. - Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji06-03-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Sposób na negocjacje i grę cenową w sprzedaży" przygotowuje uczestnika do pogłębienia rozumienia perswazji i elementów wywierania wpływu w sytuacjach negocjacyjnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik porządkuje wiedzę z obszaru procesu negocjacji i jego faz z wykorzystaniem reguł wpływu społecznego | Kryteria weryfikacji - uczestnik definiuje skuteczne techniki sprzedaży i wpływania na klientów | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - uczestnik wskazuje kiedy wykorzystywać dane techniki negocjacji, a kiedy ich unikać | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji - uczestnik rozróżnia style prowadzenia negocjacji | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik finalizuje transakcje na lepszych niż dotychczas warunkach | Kryteria weryfikacji - uczestnik potrafi dobrać styl negocjacji w zależności od okoliczności | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - uczestnik zadaje odpowiednie pytania i umiejętnie kierujerozmową | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji - uczestnik skutecznie zbija obiekcje klientów | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji - uczestnik przedstawia efektywnie własne stanowiska i stojące za nim interesy | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji - uczestnik przygotowuje się do procesu negocjacji określając kluczowe kwestie negocjacyjne, ich zakres i wagę oraz strategię wymian | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik dokonuje samooceny w kontekście cech dobrego negocjatora | Kryteria weryfikacji - uczestnik rozpoznaje swoje silne i słabe strony w negocjacjach i ich wpływ na rezultat w negocjacji | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - uczestnik rozumie, że dzięki odpowiednio przygotowanej rozmowie sprzedażowej jest w stanie sprzedawać na wysokim poziomie rentowności i zapewniać sukces dwóm stronom negocjacji handlowych | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji - uczestnik wzmacnia indywidualny styl negocjacji w aspekcie skutecznego prowadzenia działań w procesie | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje odpowiednie techniki komunikacyjne skłaniające drugą stronę do współpracy | Kryteria weryfikacji - uczestnik jest bardziej pewny siebie w relacjach | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - uczestnik bardziej świadomie kontroluje zachowania własne i wpływa na cudze, -umiejętnieprowadzi dyskusje z innymi (słucha, przekonuje, negocjuje) | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji - uczestnik tworzy klimat wzajemnego zaufania w relacjach oparty na współpracy i wzajemnych korzyściach | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa adresowana jest do pracowników firmy, którzy potrzebują zbudować przewagę w trakcie negocjacji i skutecznie doprowadzić do porozumienia satysfakcjonującego obie strony negocjacji (win-win), nawet w sytuacji kompletnej rozbieżności stanowisk. Optymalnym jest, aby w usłudze wzięli udział wszyscy pracownicy firmy, którzy mają faktyczny wpływ na realizację sprzedaży w firmie - szefowie,kierownicy, faktyczni i formalni liderzy działów sprzedaży i pozostałych struktur organizacyjnych oraz pracownicy obsługi klienta i tzw. back offi ce. Zrozumienie sensu tych samych priorytetów i wspólnych podstawowych zasad obsługi klientów to podstawa dobrej współpracy zespołu, ale przede wszystkim efektów.
Zakres tematyczny usługi:
I. Negocjacje w praktyce.
II. Elementy wzmacniające silną pozycję w negocjacjach – autorytet, posiadanie informacji, osobowość, stanowisko.
III. Fazy procesu negocjacji. Negocjacje, w których wygrywają obie strony - styl rzeczowy, odnoszący się do interesów.
IV. Kiedy negocjacje są skuteczne? Przygotowanie do negocjacji: zaplanowanie celów i opracowanie scenariusza działań.
W trakcie spotkania będą wykorzystywane metody interaktywne, w tym: dyskusja moderowana, wspierająca wymianę doświadczeń i pomagająca zmieniać postawy, filmy, cytaty inspirujące do przemyśleń i zmiany nastawienia.
Dedykowana usługa ma przygotować uczestników do wyprowadzenia negocjacji z konfliktu do merytorycznej i konstruktywnej dyskusji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 Negocjacje w praktyce | Prowadzący Mariusz Salamon | Data realizacji zajęć 07-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 Elementy wzmacniające silną pozycję w negocjacjach – autorytet, posiadanie informacji, osobowość, stanowisko | Prowadzący Mariusz Salamon | Data realizacji zajęć 07-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 Fazy procesu negocjacji. Negocjacje, w których wygrywają obie strony - styl rzeczowy, odnoszący się do interesów | Prowadzący Mariusz Salamon | Data realizacji zajęć 07-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:40 | Godzina zakończenia 13:40 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 Kiedy negocjacje są skuteczne? Przygotowanie do negocjacji: zaplanowanie celów i opracowanie scenariusza działań | Prowadzący Mariusz Salamon | Data realizacji zajęć 07-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:40 | Godzina zakończenia 15:10 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto999,60 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto999,60 PLN
- Koszt osobogodziny brutto142,80 PLN
- Koszt osobogodziny netto142,80 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Mariusz Salamon
Towarzystwa Jezusowego (Jezuici) w Krakowie uwieńczone doktoratem z filozofii (Ph.D.) z nabyciem uprawnień dydaktycznych, trenerskich oraz terapeutycznych. Od 1989 r. pracuje w charakterze wykładowcy, coacha, trenera, terapeuty. Od maja 1995 r. współpracuje w zakresie badań i wdrożeń ze sfery neuropsychologii i neuromarketingu z Max Planc Institute. Od 1998 r. właściciel Salamon Consulting –firmy specjalizującej się w działaniach szkoleniowych i badawczo-wdrożeniowych w sferze neuropsychologii, neuromarketingu oraz wykorzystania wsparcia rozwojowego z funduszy unijnych i pozaunijnych. Od 2001 r. współpracuje z Wydziałem Psychologii Stanford University w Kalifornii USA w zakresie badań wdrożeniowych ze sfery neuropsychologii oraz neuromarketingu stosowanego. Na podstawie tych prac powstały dwie książki: „Pan Sowa i wredne temperamenty” oraz „Zajefajni klienci Borsuczki”. Od 2004 r. realizuje projekty badawczo-wdrożeniowe wspólnie z University of Bristol w Wielkiej Brytanii w ramach podyplomowych studiów neuropsychologii stosowanej. Od 2009 r. uczestniczy w międzynarodowym projekcie The Selling Development Program Worldwide obejmującym badania i wdrożenia z zakresu skutecznych technik zarządzania i sprzedaży, w którym obowiązuje zatwierdzany dwuletni plan pracy i rozwoju oraz systematyczna superwizja realizowanych projektów szkoleniowych oraz doradczo-wdrożeniowych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma wyjątkowo bogate i obszerne materiały szkoleniowe, które posłużą także
do dalszej pracy i wdrożenia.
Warunki uczestnictwa
Rekrutacja uczestników nie wymaga podjęcia przez nich dodatkowych działań warunkujących skorzystanie z usługi. Jednak należy wziąć pod uwagę informacje wynikające z obowiązków narzuconych przez Instytucje Zarządzające w regionie, tak by możliwy był udział w usłudze z możliwością dofinansowania ze środków europejskich.
W przypadku nieprzekroczenia 70% dofinansowania do ceny usługi zostanie doliczony podatek VAT w wysokości 23%.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi