Pozyskiwanie klientów za pomocą Facebook, Instagram, Google Moja Firma - szkolenie
Pozyskiwanie klientów za pomocą Facebook, Instagram, Google Moja Firma - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
właściciele firm, ich pracownicy zajmujący się rezerwacjami w firmie oraz Ci którzy obsługują social media, osoby pracujące w zawodzie lub dopiero planujący zdobyć nowe kompetencje
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji16-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnej konfiguracji narzędzi: Facebook, Instagram, Google moja firma do pozyskiwania klientów w firmieEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się konfiguruje narzędzia facebook, instagram oraz google moja firma do przyjmowania rezerwacji wizyt z ich użyciem | Kryteria weryfikacji konfiguruje messengera aby ułatwić klientom kontakt | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji omawia zasady funkcjonowania wizytówki Google Moja Firma i dokonuje jej optymalizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji optymalizuje swoje konta na Facebooku i Instagramie aby były atrakcyjne dla użytkowników | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji omawia w jaki sposób wykorzystać siłę live i video do budowania relacji z klientami | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się charakteryzuje zasady prowadzenia działań, które prowadzą do budowania zasięgów w mediach społecznościowych i wpływają na pozyskanie więcej klientów | Kryteria weryfikacji omawia sposoby na zdobywanie opinii i poleceń | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji omawia w jaki sposób prowadzić komunikację z klientami, aby zamieniać obserwujących w klientów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje sposoby budowania wiarygodność i zaufania klientów – tak aby chętnie umawiali się na wizyty | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji omawia przydatne narzędzia do planowania i tworzenia grafik | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Organizacja przerw i liczba godzin szkolenia:
- Szkolenie stacjonarne - trwa 20 godziny dydaktyczne
- Szkolenie liczone jest w godzinach dydaktycznych - 1h=45 min
- Przerwy nie są wliczane w godziny szkolenia i mogą ulec nieznaczemu przesunięciu z uwagi na tempo pracy uczestników.
Warunki niezbędne do osiągnięcia celu usługi:
- Szkolenie adresowane do osób posiadających podstawowe umiejętności w zakresie obsługi smartfona i facebooka.
- Aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie celu konieczne jest wykonanie ćwiczeń wskazanych przez trenera.
Warunki organizacyjne:
- Usługa będzie realizowana w formie wykładu oraz praktycznych ćwiczeń na telefonie/laptopie.
- Uczestnik pracuje przy swoim stanowisku (laptop lub telefon)
Proces przeprowadzenia walidacji
Walidacja efektów usługi odbędzie się z wykorzystaniem testu cyfrowego - uczestnicy po ukończeniu testu otrzymają wynik na ekranieurządzeń. Walidator jest autorem testu, nie będzie obecny fi zycznie na szkoleniu
Program szkolenia
Rola mediów społecznościowych na ścieżce pozyskiwania klienta do gabinetu beauty
Zanim klient zarezerwuje wizytę, czyli jak budować wizerunek, wiarygodność i markę gabinetu?
Posty nie prowadzą do zapisów na zabiegi? 7 najczęstszych błędów i jak ich uniknąć.
Co pisać i jak angażować klientów na FB i Instagramie za pomocą ciekawych i różnorodnych postów, aby pokazywać, że jesteś ekspertem w tym, co robisz – 16 szablonów na posty i 18 technik na pisanie o Twojej najważniejszej ofercie
Jak skutecznie docierać do klientów za pomocą mediów społecznościowych – bezpłatnie? 21 sposobów na super zasięgi na Facebooku i Instagramie.
Jak zamieniać osoby obserwujące Twoją stronę w klientów? Skuteczne sposoby na „ogrzewanie” leadów
Skuteczne sposoby komunikacji z klientem, dzięki wykorzystaniu bezpłatnych narzędzi na Facebooku, Instagramie i GMF
Zajęcia praktyczne:
- optymalizacja kont na FB, IG oraz GMF oraz ich wykorzystanie do rezerwacji wizyt online
- projektowanie 18 postów
- przygotowanie zestawu hasztagów
- zaplanuje strategię komunikacji
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 5 Angażowanie użytkowników w social mediach-omówienie sposobów | Prowadzący Joanna Mączka | Data realizacji zajęć 17-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 5 Zajęcia praktyczne- tworzenie treści i grafik do postów | Prowadzący Joanna Mączka | Data realizacji zajęć 17-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 5 Optymalizacja kont na Facebooku, Instagramie i Google Moja Firma | Prowadzący Joanna Mączka | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 5 Zajęcia praktyczne optymalizacja kont GMF, IG, FB | Prowadzący Joanna Mączka | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 5 Walidacja: test wykonany za pomocą narzędzi cyfrowych. Walidator jest autorem testu, nie będzie obecny fizycznie na szkoleniu | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Mączka
Jest certyfikowanym Trenerem Biznesu, wykładowcą na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, trenerem Akademii Dermatic
Prowadzi szkolenia pomagające gabinetom i salonom beauty w skutecznym pozyskiwaniu i rozwijaniu klientów, budowaniu silnych i wyróżnialnych marek, podnoszeniu zyskowności biznesu, skutecznej komunikacji z klientami.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt szkoleniowy
Informacje dodatkowe
W przypadku otrzymania dofinansowania na poziomie co najmniej 70% szkolenie będzie zwolnione z podatku VAT na podstawie par. 3. ust. 1 pkt 14 Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień.
W przypadku szkoleń, które nie są dofinansowane na poziomie minimum 70% to ceny netto należy doliczyć 23% podatku VAT.
Szkolenie odbywa się zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektoratu Sanitarnego dotyczące realizacji usług szkoleniowych.
Każdy z uczestników powinien ze sobą zabrać na szkolenie laptop, ewentualnie smartfon- chodzi o te narzędzia z których zwykle obsługujesz media społecznościow
Przed zapisem na szkolenie prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 533 81 82 83 w celu sprawdzenia dostępności miejsc na dany termin.
Usługa jest realizowana w godzinach dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna szkolenia = 45 minut)
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi