Video marketing
Video marketing
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie "Video marketing" skierowane jest do:
- właścicieli i pracowników firm pracujących na stanowiskach związanych z obsługą klienta,
- przedsiębiorców samodzielnie zajmujących się przygotowaniem reklamy lub prezentacji swojej marki w social-mediach
- osób odpowiedzialnych za prowadzenie działań marketingowych w swoim przedsiębiorstwie
- pracowników firmy
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji07-05-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Video marketing" przygotowuje uczestnika do wykorzystywania wiedzy z zakresu video marketingu w celu wprowadzenia najnowocześniejszych działań promocyjnych w firmie oraz tworzenia treści marketingowych w oparciu o najważniejsze wartości swojej marki.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się tworzy treści video marketingowe | Kryteria weryfikacji wykorzystuje wiedzę z zakresu video marketingu, filarów content marketingu i podstawowych formatów video | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wprowadza najnowocześniejsze działania promocyjne w firmie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji używa emocji, gestów i postaw podczas pracy przed kamerą | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji planuje i tworzy treści marketingowe w oparciu o najważniejsze wartości swojej marki | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji buduje długotrwałe relacje z klientami w sieci | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji tworzy materiały reklamowe (filmy), które zwiększą zaangażowanie odbiorców i potencjalnych klientów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie "Video marketing" przygotowuje uczestnika do pozycjonowania swojej marki w Internecie we właściwym segmencie rynkowym poprzez zdobycie kompetencji wykorzystywania nowoczesnych narzędzi marketingowych do osiągania celów sprzedażowych.
Szkolenie "Video marketing" skierowane jest do:
- właścicieli i pracowników firm pracujących na stanowiskach związanych z obsługą klienta,
- przedsiębiorców samodzielnie zajmujących się przygotowaniem reklamy lub prezentacji swojej marki
- osób odpowiedzialnych za prowadzenie działań marketingowych w swoim przedsiębiorstwie
- pracowników firmy
Szkolenie będzie się składało z części teoretycznej i części praktycznej z wykorzystaniem następujących metod aktywizacyjnych uczestników:
- mini wykład
- ćwiczenia indywidualne
- case study
- burza mózgów
- praca w grupach
Program szkolenia
Dzień 1 13.05.2024
- Content Video - absolutna przyszłość marketingu czyli dlaczego musisz to mieć!
- Co musisz wiedzieć zanim zaczniesz produkować treści video?
- Działania kontentowe vs. działania reklamowe – co wybrać?
- Tutorial, Unboxing czy Webinar? Sześć podstawowych formatów video marketingu
- Call to Action – co to jest i jak to użyć w budowaniu content video?
- Jak zaprojektować i stworzyć scenariusz promocyjnego video?
- Sztuka pozyskiwania percepcji w krótkich formach video
- Czego potrzebujesz do nagrań video? Co musisz mieć, a z czego możesz zrezygnować?
- Dzwięk, kadr, persona – 3 filary dobrego video contentu
Dzień 2 14.05.2024
- Co mówić żeby nas słuchali i jak wyglądać żeby chcieli nas oglądać?
- 5 elementów przekazu video, które musisz opanować do perfekcji
- 10 najczęstszych błędów w podejściu do video marketingu
Warsztaty:
- Nagrywanie krótkich filmów w 3 wybranych formatach video
- Feedback grupowy
- Praktyczna nauka pisania scenariuszy do krótkich form video
- Jak używać emocji, gestów i postaw podczas pracy przed kamerą?
Test wiedzy, wykonywany za pomocą narzędzi cyfrowych walidujący kompetencje nabyte podczas szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Content Video - absolutna przyszłość marketingu czyli dlaczego musisz to mieć! Co musisz wiedzieć zanim zaczniesz produkować treści video? Działania kontentowe vs. działania reklamowe – co wybrać? | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 13-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Tutorial, Unboxing, Webinar? Sześć podstawowych formatów video marketingu. Call to Action. Jak zaprojektować i stworzyć scenariusz promocyjnego video? | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 13-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Przerwa | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 13-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Sztuka pozyskiwania percepcji w krótkich formach video. Czego potrzebujesz do nagrań video? Co musisz mieć, a z czego możesz zrezygnować? Dźwięk, kadr, persona – 3 filary dobrego video contentu | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 13-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Co mówić żeby nas słuchali i jak wyglądać żeby chcieli nas oglądać? | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 13-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Co mówić żeby nas słuchali i jak wyglądać żeby chcieli nas oglądać? 5 elementów przekazu video, które musisz opanować do perfekcji 10 najczęstszych błędów w podejściu do video marketingu | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 14-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Nagrywanie krótkich filmów w 3 wybranych formatach video Feedback grupowy | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 14-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Przerwa | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 14-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Praktyczna nauka pisania scenariuszy do krótkich form video | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 14-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Jak używać emocji, gestów i postaw podczas pracy przed kamerą? | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 14-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:10 | Liczba godzin 01:10 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Test wiedzy, wykonywany za pomocą narzędzi cyfrowych walidujący kompetencje nabyte podczas szkolenia. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:10 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:20 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Ziemowit Sosiński
Posiada doświadczenie korporacyjne na stanowiskach związanych ze sprzedażą w tym managera sprzedaży odpowiedzialnego na 1/3 kraju, budowa i prowadzenie firm branży marketingowej i reklamowej (z wykorzystaniem Video Marketingu w sieci).
Pedagog - Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP, Specjalista z zakresu Public Relations – Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Sopocie, Certyfikowany Trener Biznesu – Akademia SET, Certyfikowany Storyteller – Mistrzowska Szkoła Storytellingu Biznesowego w Biznesie, Coach – Studium Zawodowe Coacha Biznesu NOVO w Warszawie
Trener stworzył i od 15 lat zarządza firmami marketingowymi i reklamowymi. Od lat bierze aktywny udział w procesie sprzedaży i w negocjacjach największych kontraktów branżowych, a także w procesie obsługi kluczowych klientów. Trener od wielu lat współpracował i współpracuje z wieloma międzynarodowymi i krajowymi agencjami reklamowymi w ramach kampanii marketingowych dla różnym firm. Trener również buduje i wdraża strategie marketingowe i komunikacyjne dla małych i średnich przedsiębiorstw, a także doradza firmom w zakresie public relations.
Trener posiada ponad 80h doświadczenia w prowadzeniu szkoleń z zakresu video marketigu.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- scenariusz szkolenia,
- materiały szkoleniowe (notes, długopis)
- skrypt podsumowujący wiedzę zdobytą na szkoleniu
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy i przypisanego ID wsparcia oraz spełnienie wszystkich warunków uczestnictwa w projekcie określonych przez Operatora.
Informacje dodatkowe
- Po szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie.
- 1 godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktyczych.
- Szkolenie trwa 16 godzin dydaktycznych.
- Przerwy nie wliczają się do czasu trwania usługi.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa walidacji zostanie przeprowadzona w formie zdalnej na platformie ZOOM. Jest to platforma webinarowa do przeprowadzania szkoleń online, kursów online, spotkań biznesowych i wideokonferencji.
Dwa dni przed szkoleniem zostanie wysłany link do szkolenia uczestnikowi i operatorowi, który umożliwi dostęp do zdalnej usługi szkoleniowej. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika na 2 dni przed planowanym szkoleniem. Ważność linku - do zakończenia szkolenia wg harmonogramu szkolenia.
Uczestnik musi dysponować:
- dostępem do internetu: minimalne wymagania (wyrażone w prędkości łącza internetowego):
Dźwięk - 512 kbps, Dźwięk + obraz SD - 512 kbps + 1 Mbps, Dźwięk + obraz HD - 512 kbps + 2Mbps, współdzielenie ekranu (Tryb LiteQ) - 2 Mbps, współdzielenie ekranu (Tryb HighQ) -2-5 Mbps, współdzielenie ekranu (oparte na przeglądarce) - 1-4 Mbps,
- uaktualnioną wersją przeglądarki internetowej: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera;
- minimalne wymagania sprzętowe: komputer stacjonarny lub laptop z procesorem dwurdzeniowy 2GHz lub lepszym, Pamięć RAM 4GB lub więcej, System operacyjny Windows 10, Mac OS najnowsza wersja, Linux, Chrome OS;
- wbudowana lub zewnętrzna kamerka internetowa (obowiązkowe),
- wbudowane lub zewnętrzne głośniki lub słuchawki (obowiązkowe),
- wbudowany lub zewnętrzny mikrofon (obowiązkowe),
- wbudowana lub zewnętrzna klawiatura (obowiązkowe),
- mysz lub wbudowany touchpad (obowiązkowe).
Podstawą do rozliczenia usługi jest przedstawienie wygenerowanego z systemu raportu walidacji, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.
Walidacja zostanie przeprowadzona 14.05.2024 w godzinach 14.45-15.30 przy wykorzystaniu testu wiedzy, wykonywanego za pomocą narzędzi cyfrowych, walidującego kompetencje nabyte podczas szkolenia.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami