UX Designer (+AI) - Małopolski Pociąg do Kariery LIPIEC 2024
UX Designer (+AI) - Małopolski Pociąg do Kariery LIPIEC 2024
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs UX Designer skierowany jest do każdego poszukującego nowych możliwości kariery w dziedzinie tworzenia aplikacji i projektowania doświadczeń użytkowników.
Przeznaczony dla przyszłych UX Designerów, IT Project Managerów, deweloperów, testerów, a także właścicieli biznesów internetowych. Kurs ten kładzie szczególny nacisk na udoskonalanie produktów interaktywnych jako klucz do rozwoju działalności.Kurs skierowany również do uczestników programów Kierunek Kariera, Łap Skilla, Netbon, Bony Sądeckie, Łódzkie Bony Rozwojowe, Przepis na Rozwój, MORKK, Bony Podhalańskie, mBONY+, KFS,
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji15-07-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi64
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs UX Designer ma na celu przybliżenie uczestnikom roli i codziennej pracy UX Designera. Założeniem jest wstępne i podstawowe przygotowanie do projektowania przyjaznych użytkownikom aplikacji oraz stron internetowych, z wykorzystaniem podejścia Design Thinking, a także z wykorzystaniem narzędzi do prototypowania - tj. Figma Dodatkowo, program szkolenia obejmuje elementy sztucznej inteligencji (AI), co umożliwia uczestnikom zdobycie wiedzy na temat integracji AI w procesie projektowania UX.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Po kursie uczestnik:- tworzy scenariusze użycia, Persony - porusza się w Miro, - używa Figma do prototypowania, - projektuje strony z metodami Design Thinking, MVP, Mobile First - testuje użyteczność - tworzy Journey Maps - projektuje Architekturę Informacji. Każdy otrzymuje certyfikat. | Kryteria weryfikacji Uczestnik podchodzi do egzaminu weryfikującego wiedzę z którego musi uzyskać min. 70%. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs UX Designer jest dedykowany osobom zainteresowanym tworzeniem nowoczesnych aplikacji i stron internetowych, wykorzystując metody UX oraz Design Thinking. Rozwój kariery w tej dziedzinie oferuje obecnie znaczące możliwości i zapewnia mocną pozycję na rynku pracy. Dodatkowo, dzięki zastosowaniu elementów sztucznej inteligencji (AI) w procesie projektowania, uczestnicy kursu będą mogli zgłębić wiedzę na temat automatyzacji testów użyteczności, personalizacji doświadczeń użytkowników oraz tworzenia bardziej intuicyjnych i interaktywnych rozwiązań, co jeszcze bardziej zwiększa ich wartość na rynku pracy i pozwala na projektowanie produktów na najwyższym poziomie innowacyjności.
Uczestnicy kursu nie muszą mieć żadnego wcześniejszego doświadczenia w zakresie User Experience. W szkoleniu mogą wziąć udział zarówno osoby, które myślą o przyszłej pracy jaku UX Designer, jak również IT Project Managerowie, developerzy oraz testerzy, czy nawet właściciele biznesów internetowych, dla których udoskonalanie produktów interaktywnych jest kluczem dla rozwoju bieżacej działąlności.
Szkolenie obejmuje 48h zegarowych (tj. w przeliczeniu 64h lekcyjne (45 min)) zajęć na żywo w formie praktycznych warsztatów oraz inspirujących wykładów - przez cały czas z trenerem, w tym:
- usługa zdalna w czasie rzeczywistym trwa 48h zegarowych;
- 2 x w tygodniu online (pn/śr lub wt/czw) oraz wybrane soboty.
Grupy liczą maksymalnie 8 - 14 osób i są jednymi z najmniejszych grup na rynku.
Zakres szkolenia obejmuje:
1. Wprowadzenie do User Experience
Zrozumienie, czym jest proces projektowy oraz jego ogólne założenia, jak również zapoznanie się z podsatwowymi pojęciami zwiąanymi z UX Design.
2. Proces projektowy i zbieranie wymagań biznesowych
Zagadnienia i narzędzia zwiazane z analizą biznesową, m.in.:
- czym jest i o co należy pytań szeroko rozumiany "biznes";
- techniki prowadzenia wywiadu z klientem;
- Business Model Canvas;
- jak w praktyce założenia biznesowe wpływają na finalny kształt projektu;
3. Badania Użytkowników
Znaczenie badań jako kluczowego elementu leżącego u podsatw projektowania, m.in.:
- grupy fokusowe
- card sorting
- analizy eksperckie
- eyetracking
- badania laboratoryjne
- testy A/B
- clicktracking
- zdalne badania z użytkownikami
4. Zasady dobrego projektowania
Jak w praktyce projektować spójne oprogramowanie - oparte o przejrzystej strukturze i nawigacji:
- znaczenie architektury informacji oraz sposoby jej definiowania
- top 5 błedów nawigacyjnych, których musisz unikać
5. Prototypowanie i testowanie
Tworzenie projektów oraz efektywnych "wireframów" w Figmie - jednym z najpopularniejszych programów do prototypowania, w tym m.in.:
- mobile-first design
- bainstorming
- szkicowanie makiet
- tworzenie interaktywnych prototypów
6. Warsztaty Design Thinking
Wykorzystanie całej zdobytej wiedzy podczas praktycznych warsztatów, w ramch których zaprojektujesz własną aplikację. Przejdź samemu przez cały proces projektowy i dokładnie przeanalizuj etapy na knkretnym przykładzie.
7. Grande Finale
Podsumowanie całych zajęć, czas na podsumowanie projektów, pytania na temat pracy oraz dalszej kariery.
Całość zajęć prowadzona jest na żywo online.
Uczestnicy otrzymują dodatkowe zadania do pracy w domu, z możliwością kontaktu z prowdzącym również poza zajęciami (na platformie Slack).
48h zegarowe (60 min) = w przeliczeniu 64h lekcyjne (45 min)
Aby osiagnąć zakładany cel realizacji usługi, uczestnik powinien być obecny w trakcie zajęć zdalnych w czasie rzeczywistym.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 UX Designer (wykłady + ćwiczenia) | Prowadzący Lidia Aksiuk | Data realizacji zajęć 16-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 UX Designer (wykłady + ćwiczenia) | Prowadzący Kamil Marczak | Data realizacji zajęć 18-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 UX Designer (wykłady + ćwiczenia) | Prowadzący Kamil Marczak | Data realizacji zajęć 23-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 UX Designer (wykłady + ćwiczenia) | Prowadzący Kamil Marczak | Data realizacji zajęć 27-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 UX Designer (wykłady + ćwiczenia) | Prowadzący Kamil Marczak | Data realizacji zajęć 30-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 UX Designer (wykłady + ćwiczenia) | Prowadzący Marta Jamróz | Data realizacji zajęć 01-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 UX Designer (wykłady + ćwiczenia) | Prowadzący Marta Jamróz | Data realizacji zajęć 03-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 UX Designer (wykłady + ćwiczenia) | Prowadzący Kamil Marczak | Data realizacji zajęć 06-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 UX Designer (wykłady + ćwiczenia) | Prowadzący Kamil Marczak | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 UX Designer (wykłady + ćwiczenia) | Prowadzący Kamil Marczak | Data realizacji zajęć 13-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 UX Designer (wykłady + ćwiczenia) | Prowadzący Kamil Marczak | Data realizacji zajęć 15-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 UX Designer (wykłady + ćwiczenia) | Prowadzący Kamil Marczak | Data realizacji zajęć 17-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 UX Designer (wykład + ćwiczenia) | Prowadzący Lidia Aksiuk | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto3 840,00 PLN
- Koszt usługi netto3 840,00 PLN
- Koszt godziny brutto60,00 PLN
- Koszt godziny netto60,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marta Jamróz
Kamil Marczak
Przez ostatnie lata zbierał doświadczenie projektowe w różnych branżach – od ubezpieczeniowej, bankowej, cyberbezpieczeństwa, wydawniczej czy e-commerce po wzornictwo przemysłowe. Posiada bogate doświadczenie w procesie projektowania, rozpoczynając od warsztatu z klientem, badań użytkowników i mapowania ścieżek, aż po prototypowanie, testowanie i dostosowywanie produktów do potrzeb i oczekiwań użytkowników.
Lidia Aksiuk
Współpracowała z takimi markami jak Volkswagen, Škoda, Das WeltAuto, Amica, Teva, Olx, Shuum Boutique Wellness Hotel, Bonprix.
Ukończyła dziennikarstwo w Ukraińskiej Akademii Druku a następnie komunikację europejską na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła także studia podyplomowe na kierunku UX designer w SWPS oraz Data Driven Digital Marketing w Wyższej Szkoły Bankowej.
Po godzinach pracy prowadzi zajęcia na Collegium Da Vinci, współtworzę UX Mastermind. Udzielam się jako mentor w Tech Leaders i Youth Business Poland.
Działa w nurcie abstrakcyjnego minimalizmu. W 2022 roku byłam autorką wystawy malarstwa “Człowiek doświadcza” (aksiuklidia.eu)
Magdalena Kamińska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W ramach szkolenia uczestnik otrzymuje:
- dostęp do materiałów oraz ćwiczeń podsumowujących zdobytą wiedzę;
- bezpłatny dostęp do kanałów Slack dedykowanych szkoleniu;
- dostęp do nagrań z zajęć
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie rezerwacji miejsca drogą mailową lub telefoniczną, złożenie zapisu w Bazie Usług Rozwojowych oraz podpisanie umowy szkoleniowej.
W przypadku korzystania z programów dofinansowujacych, konieczne jest posiadanie aktualnego ID WSPARCIA.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP Kraków na rozliczanie Usług z wykorzystaniem elektronicznych bonów szkoleniowych w ramach projektu „Kierunek Kariera”.
Zapisanie się na wybraną usługę poprzez BUR nie jest jednoznaczne z zarezerwowaniem miejsca na kursie. Prosimy o kontakt przez stronę www.codebrainers.pl lub telefonicznie / mailowo.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- dowolny komputer / laptop lub inne urządzenie ze stałym dostępem do internetu (szybkość pobierania/przesyłania: minimalna 2Mb/s / 128 kb/s; zalecana 4 Mb/s / 512 kb/s), wyposażony w kamerę internetową;
- przeglądarka internetowa;
- aktywne konto na platformie ZOOM (bezpłatne);
W przypadku zajęć zdalnych uczestnicy otrzymują linki do spotkań przed każdymi zajęciami. Link umozliwiający uczestnictwo w szkoleniu jest aktywny w godzinach wskazanych na karcie uslugi.