Certyfikowany kurs Digital Marketing - webinar - 6 spotkań 07.05 - 18.06.2024 r.
Certyfikowany kurs Digital Marketing - webinar - 6 spotkań 07.05 - 18.06.2024 r.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Profesjonaliści tradycyjnego marketingu / PR: W celu podniesienia kwalifikacji z zakresu digital marketingu i potwierdzenia ich międzynarodowym certyfikatem.
- Specjaliści digital marketing: Aby potwierdzić swoje kompetencje międzynarodowym certyfikatem i przygotować się do awansu na stanowiska menadżerskie.
- Właściciele firm, niezależni konsultanci: Dla zabieganych osób, którym zależy na krótkim cyklu szkoleniowym, obejmującym zakresem najważniejsze kanały digital.
- Zmieniający branżę, rozwijający karierę: W branży digital cały czas brakuje specjalistów.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji30-04-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (zdalna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi132
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Program szkolenia zakłada omówienie od podstaw kluczowych kwestii zagadnień marketingu (także w erze AI) oraz rozwój umiejętności związanych z obsługą narzędzi takich jak Google Ads czy Google Analitycs 4. Szkolenie porusza również inne obszary marketingu internetowego: obsługę kanałów social media, prowadzenie działań SEO, email marketingu, czy content marketingu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zrozumienie roli digital marketingu w strategii komunikacyjnej. Nabycie umiejętności planowania, tworzenia i zarządzania kampaniami online oraz integrowania działań z innymi kanałami. Nauka mierzenia i analizy ruchu w internecie, poznanie narzędzi usprawniających działania online, ze szczególnym uwzględnieniem wpływu digital marketingu na rozwój działalności. | Kryteria weryfikacji Obecność na zajęciach oraz ukończenie ścieżki kursu na platformie e-learningowej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
ZAJĘCIA 1 (godz. 10:00 - 17:00)
10:00 Digital Marketing w erze AI
- Czym jest digital marketing, pojęcia z nim związane
- Inbound i outbound marketing
- Przegląd kanałów i narzędzi digital
- Marketing tradycyjny a marketing digital
- Metodyka 3i Digital Marketing Institute
- Jak nadejście ery AI może pomóc w pracy marketerów
- Cele SMART na potrzeby planowania kampanii digital
- Research grup docelowych i konkurencji - przegląd narzędzi
- Badania trendów w branży
- Tradycyjny lejek w Customer Journey
- Zmiany w Customer Journey Map a kanały digital
- Integracja kanałów tradycyjnych i kanałów digital
13:00 Przerwa obiadowa
14:00 Content Marketing
- Koncepcje i strategie content marketingowe
- Evergreen content
- Taktyki zbierania pomysłów na treści
- Kreatywne podejście do briefu
- Pierwsze kroki z ChatGPT
17:00 Zakończenie
ZAJĘCIA 2 (godz. 10:00 - 17:00)
10:00 Content Marketing
- Audyt efektywności działań w content marketingu w oparciu o mierniki
- Tworzenie person
- Tworzenie contentu i kuratela nad treściami
- Opracowywanie planu contentowego - publikacja, dystrybucja i taktyki recyklingu treści
13:00 Przerwa obiadowa
14:00 Social Media Marketing
- Sposoby wpływania na Customer Journey poprzez media społecznościowe
- Kluczowe platformy społecznościowe: Facebook, WhatsApp, Instagram, X (Twitter), LinkedIn, Snapchat, Pinterest
- Kluczowe SM bazujące na formacie video: YouTube, TikTok
- Optymalizacja profili w kanałach społecznościowych na potrzeby biznesu
- Tworzenie, angażowanie oraz podtrzymywanie społeczności w social media
- Tworzenie i optymalizowanie kampanii reklamowych (Facebook, Instagram, X (Twitter) LinkedIn, Pinterest, TikTok)
- Analiza efektywności w oparciu o mierniki, raportowanie
- Media społecznościowe na potrzeby e-commerce
17:00 Zakończenie
ZAJĘCIA 3 (godz. 10:00 - 17:00)
10:00 SEO (Search Engine Optimization)
- Kluczowe elementy SEO
- Jak działają silniki wyszukiwarek
- Search Engine Results Page (SERP)
- Badanie słów kluczowych pod kątem SEO
- Optymalizacja strony (on-page i off-page) oraz optymalizacja pod kątem technicznym
- Google Search Console
- Darmowe i płatne narzędzia SEO
- Narzędzia AI dla SEO
- Analiza efektywności działań SEO
13:00 Przerwa obiadowa
14:00 Paid Search (PPC) i Display Advertising
- Analiza słów kluczowych pod kątem kampanii PPC
- Tworzenie kampanii w Google Ads
- Strategie planowania budżetu i system kreowania stawek Google Ads
- GDN, AI i kampanie Perfomance Max
- Targetowanie kampanii typu Demand Generation w Google Ads
- Analiza efektywności kampanii w Google Ads: mierniki i raportowanie
- Display i Video Advertising
- Typy formatów Display i Video Ad
- Kampanie remarketingowe - Display i Video
- Zarządzanie i optymalizacja kampanii: Search, Display i Video
17:00 Zakończenie
ZAJĘCIA 4 (godz. 10:00 - 17:00)
10:00 Website Optimization i eCommerce
- Budowanie widoczności w internecie
- Optymalizacja stron internetowych biorąc pod uwagę Customer Journey
- Strona główna
- User-Centered Design - UX i UI
- eCommerce Marketplaces
- Testy A/B w optymalizacji stron internetowych
- Web design - najważniejsze zasady projektowania stron internetowych
- Rozwiązania eCommerce
- Mierzenie efektywności strony internetowej: mierniki i narzędzia
13:00 Przerwa obiadowa
14:00 Analityka z Google Analytics 4 (GA4)
- Podstawy analityki internetowej
- Tworzenie i konfigurowanie konta Google Analytics 4
- Typy zdarzeń w GA4
- Kluczowe raporty w GA4
- Dane w czasie rzeczywistym w GA4
- Analityka, prywatność i ochrona danych
- Łączenie GA4 z innymi narzędziami
- Zaawansowane zdarzenia niestandardowe w GA4
- Śledzenie UTM z użyciem URL Builder
- Tworzenie niestandardowych grup odbiorców
- Najlepsze praktyki w zakresie analizy danych z GA4
17:00 Zakończenie
ZAJĘCIA 5 (godz. 10:00 - 17:00)
10:00 Email Marketing
- Email marketing i Omnichannel Marketing - narzędzia i strategie
- Wykorzystywanie CRM na potrzeby kampanii e-mail marketing
- Projektowanie workflows w kampaniach e-mail marketing
- Projektowanie wysyłek
- Testowanie i optymalizacja kampanii
- Kwestie prawne
- Marketing Automation
13:00 Przerwa obiadowa
14:00 Budowanie kompetencji Digital Marketing Managera
- Seven-Step Framework w zarządzaniu projektami
- Stosowanie zwinnej koncepcji (Agile) “MVP”
- Taktyki usuwania barier twórczych
- Zalety strategicznego myślenia
- Strategie skutecznej komunikacji
- Metoda "testuj i ucz się"
- Metody generowania nowych pomysłów
- Budowanie umiejętności skutecznego rozwiązywania problemów
- Sposoby na oszczędzanie czasu i "tworzenie czasu"
- Taktyki wpływania na otoczenie jako lider i jako marketer
17:00 Zakończenie
ZAJĘCIA 6 (godz. 10:00 - 17:00)
10:00 Digital Marketing Strategy
- Marketing dzisiaj
- Krytyczne myślenie o badaniach
- Strategia i prognozowanie
- Tworzenie briefu
- Wykorzystywanie mediaplanu
- Strategy and Return on Investment (ROI)
- Audyt działań jako podstawa do budowy skutecznej strategii digital
- Określenie celów strategii oraz KPI
- Praca z agencją - zlecanie działań wg briefu, egzekucja i rozumienie raportów
- Odpowiedni dobór kanałów w oparciu o wyznaczone cele (KPI), wnioski z researchu oraz raportów
- Taktyki digital
- Realizacja strategii
- Komunikowanie strategii digital wewnątrz organizacji
- Identyfikacja zasobów i narzędzi automatyzacji, które umożliwią efektywną realizację strategii
13:00 Przerwa obiadowa
14:00 Powtórka i przygotowanie do egzaminu
- Sesja pytań i odpowiedzi
- Przykładowy test wiedzy
- Odniesienia do materiałów dodatkowych
- Podpowiedzi co do dalszego rozwoju indywidualnego
17:00 Zakończenie
+ materiały z zajęć z każdego omawianego podczas webinarium tematu, które Uczestnik otrzymuje wraz z dostępem do platformy e-learningowej (90h)
Podsumowując:
42h - szkolenie zdalne w czasie rzeczywistym (harmonogram poniżej)
90h - szkolenie zdalne: praca własna Uczestnika na platformie e-learningowej (Uczestnik samodzielnie decyduje o czasie spędzonym na platformie)
Łącznie: 132h
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Digital Marketing w erze AI, Content Marketing | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Content Marketing, Social Media Marketing | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 SEO (Search Engine Optimization), Paid Search (PPC) i Display Advertising | Prowadzący Monika Drabczyńska | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Email Marketing, Budowanie kompetencji Digital Marketing Managera | Prowadzący Monika Drabczyńska | Data realizacji zajęć 05-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Website Optimization i eCommerce, Analityka z Google Analytics 4 (GA4) | Prowadzący Monika Drabczyńska | Data realizacji zajęć 11-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Digital Marketing Strategy, Powtórka i przygotowanie do egzaminu | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 07:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 380,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto55,91 PLN
- Koszt osobogodziny netto45,45 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Monika Drabczyńska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzymuje roczny dostęp do materiałów w języku angielskim na licencji Digital Marketing Institute oraz do dodatkowych materiałów autorskich Socjomanii umieszczonych na platformie e-learningowej
Warunki uczestnictwa
Przed przystąpieniem do kursu warto skorzystać z dedykowanego testu, aby sprawdzić swoją wiedzę. Link do testu: https://my.digitalmarketinginstitute.com/diagnostic/register/pl-soc/soclmqhst43
Zachęcamy również do kontaktu z naszym Concierge, w celu sprawdzenia, który kurs będzie dla Ciebie odpowiedni (Certyfikowany kurs Digital Marketing/Certyfikowany kurs Strategy&Leadership).
Ważne, aby Twoja znajomość języka angielskiego była na poziomie co najmniej komunikatywnym.
Informacje dodatkowe
Zajęcia odbywają się poprzez platformę Google Meet. Uczestnik na 7 dni przed rozpoczęciem zajęć otrzymuje e-mail organizacyjny z niezbędnymi informacjami organizacyjnymi, w tym z linkami do poszczególnych zajęć. Uczestnik otrzymuje również dostęp do platformy e-learningowej, na której znajdują się materiały szkoleniowe.
Każdy z uczestników może podczas zajęć pracować na własnym koncie w omawianych narzędziach, dzięki czemu ma możliwość wdrażania zdobytej podczas webinaru wiedzy. Jeżeli nie posiada konta w danym narzędziu z pewnością warto je założyć przed webinarem. Przed kursem uczestnicy otrzymują przewodnik ze wskazówkami jak krok po kroku założyć takie konta demo.
Egzamin, do którego przygotowuje kurs, nie jest obligatoryjną częścią kursu i jest on przeprowadzany poza Socjomanią, w centrach egzaminacyjnych Pearson VUE (5200 punktów w 175 krajach).
W cenie kursu zawarty jest koszt certyfikacji oraz 1 podejście do egzaminu w centrach egzaminacyjnych Pearson VUE (poza Socjomanią).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Dostęp Uczestnika do komputera, internetu, sprawny mikrofon i kamera. Przed webinarem Uczestnik otrzyma od nas dostęp do naszej platformy e-learningowej, na której umieszczone są materiały dydaktyczne, m.in te którymi będzie posiłkował się podczas zajęć trener. Rekomendujemy korzystanie z drugiego monitora podczas zajęć, ale nie jest to obligatoryjne. Zajęcia odbywają się poprzez platformę Google Meet.