Reklama na Facebooku i Instagramie - szkolenie na żywo online
Reklama na Facebooku i Instagramie - szkolenie na żywo online
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Dla kogo jest to szkolenie?
-
Marketing managerów, odpowiedzialnych za planowanie i nadzorowanie działań reklamowych na Facebooku oraz Instagramie, którym potrzebna jest aktualna wiedza dotycząca możliwości reklamowych w tej platformie
-
Specjalistów ds. PPC, chcących poznać najlepsze praktyki dotyczące targetowania oraz budżetowania przygotowywanych kampanii reklamowych.
-
Właścicieli MŚP, chcących rozpocząć działania reklamowe na Facebooku oraz Instagramie oraz tych, którzy nadzorują działania agencji w tym zakresie.
- osób, które chcą bardziej świadomie współpracować i rozliczać z efektów podwykonawców - freelancerów lub agencje.
-
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji11-06-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik dzięki szkoleniu dowie się, jak w praktyce wykorzystać potencjał Facebook i Instagram Ads, jak dobrać cel kampanii, grupę docelową i formaty. Pozna najlepsze praktyki budowania konta reklamowego i tworzenia kampanii w ekosystemie Meta.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik dzięki szkoleniu dowie się, jak w praktyce wykorzystać potencjał Facebook i Instagram Ads, jak dobrać cel kampanii, grupę docelową i formaty. Pozna najlepsze praktyki budowania konta reklamowego i tworzenia kampanii w ekosystemie Meta. | Kryteria weryfikacji Obecność na zajęciach oraz krótki test wiedzy na koniec. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
10:00 Powitanie
- Przedstawienie agendy szkolenia i prowadzącego
- Wymiana doświadczeń z uczestnikami szkolenia
- Ustalenie celów szkolenia
10:15 Wprowadzenie do reklamy na Facebooku i Instagramie
- Business Manager / Business Suite - omówienie funkcji i najlepszych praktyk
- Podstawowe ograniczenia regulaminowe - jak uniknąć blokady konta
- Promocja wpisów z poziomu Timeline vs Ads Manager
- Cele kampanii reklamowych i wpływ na optymalizację
11:00 Reklama na Facebooku i Instagramie - strategicznie
- Reklama w Meta a inne ekosystemy reklamowe - strategiczna rola Facebooka i Instagrama w kampaniach płatnych
- Umiejscowienie i formaty reklamy vs ich potencjalna skuteczność
- Struktura kampanii reklamowej w 2023 r. - najlepsze praktyki budowania konta reklamowego
11:30 Tworzenie kampanii reklamowych - warsztat cz. 1
- Cele kampanii reklamowych – który wybrać - scenariusze działania
- Tworzenie reklamy w Ads Managerze
- Wybór odpowiedniej grupy docelowej i konfiguracja zestawów reklam
- Dostosowanie budżetu do założonych celów
12:00 Tworzenia kampanii reklamowych - warsztat cz. 2
- Testy A/B
- Cechy dobrych kreacji reklamowych
- Tworzenie kampanii w nowym Ads Managerze – warsztat
13:00 Przerwa obiadowa
14:00 Zaawansowane opcje targetowania
- Piksel Facebooka i API konwersji – jak skonfigurować i zamieścić Piksel na swojej stronie, wytyczne implementacyjne
- Grupy niestandardowych i podobnych odbiorców (Custom i Lookalike Audiences)
- Retargeting i remarketing na Facebooku i Instagramie
15:00 Analiza i optymalizacja
- Kluczowe statystyki reklam i interpretacja
- Optymalizacja kampanii, grup docelowych i reklam
- Monitorowanie i optymalizacja konwersji
17:00 Zakończenie szkolenia
- Najnowsze zmiany i trendy w Facebook i Instagram Ads
- Sesja pytań i odpowiedzi
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Powitanie | Prowadzący Szymon Lisowski | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Wprowadzenie do reklamy na Facebooku i Instagramie | Prowadzący Szymon Lisowski | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Reklama na Facebooku i Instagramie - strategicznie | Prowadzący Szymon Lisowski | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Tworzenie kampanii reklamowych - warsztat cz. 1 | Prowadzący Szymon Lisowski | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Tworzenia kampanii reklamowych - warsztat cz. 2 | Prowadzący Szymon Lisowski | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Przerwa obiadowa | Prowadzący Szymon Lisowski | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Zaawansowane opcje targetowania | Prowadzący Szymon Lisowski | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Analiza i optymalizacja + Zakończenie szkolenia | Prowadzący Szymon Lisowski | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 340,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 090,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto191,53 PLN
- Koszt osobogodziny netto155,71 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Szymon Lisowski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik po realizacji szkolenia otrzyma prezentację, którą trener posługiwał się podczas zajęć. Materiały dydaktyczne są udostępniane uczestnikom usług szkoleniowych na naszej platformie e-learningowej na okres 1 roku z możliwością pobrania pliku PDF.
Informacje dodatkowe
Link do opisu szkolenia na stronie Socjomanii: https://socjomania.pl/szkolenia-otwarte/reklama-na-facebooku
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Dostęp Uczestnika do komputera, internetu, sprawny mikrofon i kamera. Przed webinarem Uczestnik otrzyma od nas dostęp do naszej platformy e-learningowej, na której umieszczone są materiały dydaktyczne, m.in te którymi będzie posiłkował się podczas zajęć trener. Rekomendujemy korzystanie z drugiego monitora podczas zajęć, ale nie jest to obligatoryjne. Zajęcia odbywają się poprzez platformę Google Meet.