Autoprezentacja i wystąpienia publiczne w praktyce. Szkolenie kreowania własnego wizerunku i profesjonalnego budowania relacji z audytorium (ćwiczenia przy pomocy mikrofonu i kamery video). Szkolenie w Krakowie
Autoprezentacja i wystąpienia publiczne w praktyce. Szkolenie kreowania własnego wizerunku i profesjonalnego budowania relacji z audytorium (ćwiczenia przy pomocy mikrofonu i kamery video). Szkolenie w Krakowie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracownikówwsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie zostało zaprojektowane z myślą o osobach, którym zależy na podniesieniu kompetencji w obszarze wystąpień publicznych oraz kreowania własnego wizerunku i profesjonalnego budowania relacji z audytorium.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji22-07-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa ma na celu nabycie kompetencji w zakresie profesjonalnej autoprezentacji i wystąpień publicznych, tak aby z powodzeniem budować relacje z audytorium. Uczestnicy szkolenia poznają techniki argumentowania, nawiązania kontaktu ze słuchaczami, prowadzenia dyskusji oraz radzenia sobie ze stresem i trudnymi pytaniami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik po szkoleniu:Wiedza: - definiuje pojęcia z autoprezentacji i wystąpień publicznych - określa techniki argumentowania, nawiązania kontaktu ze słuchaczami, prowadzenia dyskusji oraz radzenia sobie ze stresem. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi precyzyjnie zdefiniować podstawowe pojęcia związane z autoprezentacją, takie jak: autoprezentacja, pierwsze wrażenie, mowa ciała, ton głosu, etc.- Uczestnik wymienia i opisuje różne techniki argumentowania, takie jak: argumenty logiczne, emocjonalne, etyczne. - rozróżnia techniki prowadzenia dyskusji, w tym umiejętność aktywnego słuchania, zadawania pytań i odpowiedzi na kontrargumenty. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności:- omawia najważniejsze metody wywierania wpływu przydatne w prowadzeniu przekonujących wystąpień publicznych - określa jak dopasować własny wizerunek do różnych sytuacji zawodowych - określa umiejętności radzenia sobie ze stresem i kontrolowania emocji w trakcie wystąpień | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi zanalizować skuteczność różnych metod wywierania wpływu w zależności od kontekstu i odbiorców.- Uczestnik umie dostosować swój wizerunek (strój, mowa ciała, sposób komunikacji) do specyficznych wymagań zawodowych. Uczestnik prezentuje praktyczne zastosowanie tych technik i strategii podczas symulowanych wystąpień publicznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:- ocenia jak odpowiednio reagować w różnych sytuacjach związanych z wykonywanym zawodem - identyfikuje własny styl uczenia się i wybiera sposoby dalszego kształcenia, - określa znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz potrafi prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu. | Kryteria weryfikacji - Umiejętność dostosowania reakcji do różnorodnych kontekstów zawodowych- Wybór adekwatnych metod do dalszego kształcenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Zasady kreacji własnego wizerunku:
Nie tylko CO, lecz również JAK - Jak mówić by być słuchanym i właściwie zrozumianym?
Znaczenie mowy ciała w budowaniu wiarygodności - jakiej mimiki, jakich postaw, gestów używać by być pewnym sukcesu.
Niespójność mowy ciała i mowy werbalnej przyczyną klęski o czym pamiętać i czego bezwzględnie unikać.
2. Struktura dobrego wystąpienia publicznego:
Cechy dobrego komunikatu.
Prawidłowa struktura - praktyczne reguły przygotowania komunikatów.
Wyznaczanie celów prezentacji.
Przegląd możliwych technik prezentacji.
Zasady doboru odpowiednich narzędzi prezentacyjnych do odbiorcy.
Bariery komunikacyjne przegląd i sposoby ich pokonywania.
3. Zarządzanie uwagą audytorium i budowanie relacji z odbiorcami.
4. Radzenie sobie w sytuacjach trudnych:
Co należy robić a czego absolutnie się wystrzegać w trakcie wystąpień publicznych.
Trema: sposoby rozładowania napięcia przed wystąpieniami publicznymi.
Stres w czasie prezentacji: Jak sprawić, by stres był naszym sprzymierzeńcem, a nie wrogiem sposoby radzenia sobie ze stresem i wykorzystywania go do motywacji.
Pytania: Jak umiejętnie odpowiedzieć na trudne lub niewygodne pytania.
Krytyka: Jak umiejętnie odpowiedzieć na uzasadnioną lub nieuzasadnioną krytykę.
Sytuacje losowe - co zrobić, gdy zaskoczy nas sytuacja której nie jesteśmy w stanie przewidzieć?
5. Ćwiczenia Praktyczne:
Praca z mikrofonem i kamerą.
Rozwijanie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych w oparciu o odegrane scenki.
Trening asertywności.
Przygotowanie własnego, krótkiego wystąpienia na podstawie poznanych wcześniej zasad.
Prezentacje w grupach ćwiczeniowych.
Ewaluacja wystąpień w grupach w oparciu o poznane wcześniej zasady.
6. Analiza mocnych stron uczestników oraz obszarów, które należy udoskonalić.
7. Podsumowanie warsztatów szkoleniowych.
Dyskusja podsumowująca oraz możliwość zadawania pytań.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Autoprezentacja i wystąpienia publiczne w praktyce. Szkolenie kreowania własnego wizerunku i profesjonalnego budowania relacji z audytorium. Szkolenie w Krakowie | Prowadzący Maciej Schab | Data realizacji zajęć 29-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Autoprezentacja i wystąpienia publiczne w praktyce. Szkolenie kreowania własnego wizerunku i profesjonalnego budowania relacji z audytorium. Szkolenie w Krakowie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 709,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 390,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto106,86 PLN
- Koszt osobogodziny netto86,88 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Maciej Schab
Absolwent Prawa i Nauk Politycznych, oraz studiów podyplomowych Master of Business Administration i Zarządzanie Produkcją. Posiada 20 lat doświadczenia doradczego i trenerskiego w obszarach zarządzania, sprzedaży i prawnych aspektów działalności przedsiębiorstw. Kierował Krakowskim Oddziałem Federacji Konsumentów, był dyrektorem handlowy, prokurentem, oraz kierował spółkami kapitałowymi. Jest wykładowcą wydziału zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Wszystkie te doświadczenia sprawią, że projekty doradcze i szkolenia mają wymiar praktyczny, co stanowi ogromną wartość dodaną dla uczestników. Atrakcyjna forma przekazu, wzbogacona licznymi przykładami i analizami przypadku, sprzyja podnoszeniu efektu dydaktyczne.
Słuchaczami trenera byli m.in. pracownicy sieci handlowych IKEA, czy Castorama, a także innych przedsiębiorstw, którzy składają się dzisiaj na pokaźną liczbę ponad 6000 uczestników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
Materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
Warunki uczestnictwa
ZGŁOSZENIE NA USŁUGĘ
Rezerwacji miejsca szkoleniowego można dokonać za pośrednictwem BUR.
Inwestycja:
1390.00zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
Informacje dodatkowe
Materiały dydaktyczne:
Standardowo zestaw materiałów szkoleniowych obejmuje:
-autorski podręcznik Uczestnika szkolenia,
-materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Adres
Adres
Al. 3 Maja 47a
30-062 Kraków
W szczególnych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany hotelu, w którym odbędzie się szkolenie, na hotel o takim samym lub wyższym standardzie i nie stanowi to zmiany warunków umowy.
Wszelkie szczegóły organizacyjne przekazujemy Uczestnikom na 7 dni przed terminem szkolenia.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami