Akademia Zarządzania - LIDER
Akademia Zarządzania - LIDER
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
lekarze dentyści
osoby zarządzające placówką medyczną
osoby chcące rozwijać swoje kompetencje w zakresie efektywnej pracy manadżera
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji12-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do profesjonalnego zarządzania zespołem, dzięki poznaniu i świadomemu wykorzystywaniu zasobów przynależnych 6 postawom menadżera. Przygotowuje do elastycznego reagowania, kreowania wizji rozwoju praktyki, rozwijania w pracownikach ich mocnych stron. Przygotowuje do sprawnego zarządzania i równoczesnego tworzenia pozytywnego klimatu współpracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Usługa przygotowuje do wydajnego zarządzania gabinetem stomatologicznym, w tym pełnienia roi lidera zespołu, sprawnego managera prowadzącego efektywny proces rekrutacyjny | Kryteria weryfikacji ocena przez trenera umiejętności praktycznego zastosowania modelu pracy z pacjentem | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Cel biznesowy
Celem jest wdrożenie standardów i poprawa jakości pracy z pacjentem w zakresie budowania i zarzadzania zespołem.Spadek lub obniżenie fluktuacji personelu do min 10% rocznie.
Zastosowanie kanonu profesjonalizmu obsługi pacjenta która bezpośrednio przekłada się na wzrost oceny gabinetu i lekarza przez pacjenta - wprowadzenie zespołu w jeden standard pracy z pacjentem. Weryfikacja, szkolenia wdrożenia personelu.
Zauważalna zmiana jakości pracy od 3 do 6 miesięcy po szkoleniu.
Efekt usługi
Usługa przygotowuje do wydajnego zarządzania gabinetem stomatologicznym, w tym pełnienia roi lidera zespołu.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
W czasie scenek i ćwiczeń 1:1 podczas szkolenia, trener analizuje realziację zadań uczestników i przekazuje im informację zwrotną
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie adresowane jest do lekarzy dentystów i osób zarządzających praktykami stomatologicznymi. W szkoleniu można wziąć udział niezależnie od stażu pracy i doświadczenia zawodowego. Podczas szkolenia wykorzystywane są różne formy pracy – wykład, prezentacja multimedialna, ćwiczenia praktyczne w parach i 3-4 osobowych grupach, dyskusje na forum i prezentacja scenek.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 920,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 920,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto208,57 PLN
- Koszt osobogodziny netto208,57 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe - skrypty
Informacje dodatkowe
Szkolenie jest częścią Akademii Zarządzania, która stanowi kompendium wiedzy niezbędnej każdemu właścicielowi gabinetu oraz osobom zarządzającym. Zapewnia pełne przygotowanie do sprawnego zarządzania personelem w sposób maksymalizujący efektywność pracy zespołu oraz podnoszący jego satysfakcję zawodową. Dostarcza pełnej wiedzy dotyczącej zarządzania w zakresie: efektywnego doboru osób do zespołu, budowania odpowiedniej kultury organizacyjnej gabinetu, umiejętności związanych z komunikacją personelowi swoich oczekiwań oraz udzielaniem informacji zwrotnej.
Uczestnicy otrzymują 12 punktów edukacyjnych oraz materiały szkoleniowe
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami