Zarządzanie ryzykiem w procesach zakupowych
Możliwość dofinansowania
Zarządzanie ryzykiem w procesach zakupowych
Numer usługi 2024/02/08/12412/2068107
2 029,50 PLN
brutto
1 650,00 PLNnetto
253,69 PLNbrutto/h
206,25 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Logistyka
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Kupcy
- Managerowie kategorii
- Managerowie działów zakupów
- Pracownicy działów logistyki
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Zrozumienie źródeł powstawania ryzyk wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Poznanie metodyki zarządzania ryzykiem na przykładzie case study. Ocena prawdopodobieństwa wystąpienia ryzyka i jego wpływu na organizację.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza dotycząca metodologii i narzędzi służących ocenie ryzyka dostawcy oraz ryzyka kontraktowego. | Kryteria weryfikacji Ocena potencjału i zagrożeń wynikających ze współpracy z dostawcami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Cel biznesowy
Identyfikacja źródeł powstawania ryzyk wewnątrz i na zewnątrz organizacjiPoznanie metodyki zarządzania ryzykiem na przykładzie case study
Ocena prawdopodobieństwa wystąpienia ryzyka i jego wpływu na organizację
Przygotowanie planu zapobieganiu ryzyku
Ocena potencjału i zagrożeń wynikających ze współpracy z dostawcami
Efekt usługi
Nabycie wiedzy dotyczącej oceny ryzyka dostawcy oraz ryzyka kontraktowego
Wdrożenie metodologii i narzędzi służących identyfikacji i ocenie ryzyka
Umiejętność dostosowania taktyki zakupowej do poziomu ryzyka, w tym dobór odpowiedniego sposobu kontraktowania dostawców
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Ankieta online
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak
Program
Program
RYZYKO ZEWNĘTRZNE
- Rodzaje ryzyk w zakupach
- Źródła informacji o ryzykach
- Single sourcing vs muli-sourcing
- “Go beyond obvious ” współpraca z T2/T3/…
- Analiza prawno-finansowa dostawcy
- Narzędzia do zarządzania ryzykiem
- Ryzyko kontraktowe
- Kontrakty typu Back 2 Back
- Narzędzia wspierające proces oceny ryzyka
kontraktowego - Tworzenie Exit Strategy Plan dla kontraktu z dostawcą
- Zabezpieczenia kontraktowe
- Metodologia zarządzania ryzykiem
- Narzędzia IT do zarządzania ryzykiem
RYZYKO WEWNĄTRZ ORGANIZACJI
- Kluczowe aspekty komunikacji z dostawcą
- Różnice w postrzeganiu sytuacji wewnątrz organizacji
- Koszty zmiany dostawcy, a cykl życia projektu
- Koszty wypływu informacji na zewnątrz
- Early Supplier Engagement - czy warto i na jakim etapie?
- Własność intelektualna i patenty - jak się zabezpieczyć
- Szanse i zagrożenia związane ze zjawiskiem Back Door Selling
- Programy dedykowane Business Continuity Planning (BCP)
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 029,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 650,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto253,69 PLN
- Koszt osobogodziny netto206,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 2
1 z 2
RAFAŁ DADOS
15 lat doświadczenia w zakupach projektowych oraz strategicznych. Od 5 lat współwłaściciel Eveneum, firmy wyspecjalizowanej w doradztwie i szkoleniach dla zakupów w branżach wymagających budowania relacji i zaufania pomiędzy partnerami. Jego specjalnością jest wsparcie klientów w zakresie zakupów projektowych i wczesnego zaangażowania dostawców i działu zakupów w prace rozwojowe. Realizuje projekty typu negocjacje na zlecenie, poszukiwania dostawców oraz negocjowania warunków współpracy w imieniu Klientów. Prelegent konferencji zakupowych w kraju i zagranicą. Wykładowca kierunku zakupowego na Uniwersytecie Jagiellońskim.
2 z 2
Szymon Tochowicz
Dyrektor zakupów, inżynier konstruktor silników lotniczych
18 lat doświadczenia w zakupach strategicznych, od 6 lat prowadzi projekty doradcze oraz szkoleniowe, z czego 80% opracowywanych jest pod specyficzne wymagania Klienta. W swojej karierze zawodowej zarządzał zespołami kupców direct oraz indirect na poziomie krajowym, europejskim oraz globalnym. W Eveneum specjalizuje się w negocjacyjnych projektach szkoleniowych oraz budowie długoterminowych strategii współpracy klientów z dostawcami. W obszarze doradztwa wspiera Klientów w optymalizacji procesów oraz przygotowywania organizacji zakupowej na zwiększający się zakres odpowiedzialności oraz obowiązków. Wykładowca European Institute of Purchasing Management we Francji.
18 lat doświadczenia w zakupach strategicznych, od 6 lat prowadzi projekty doradcze oraz szkoleniowe, z czego 80% opracowywanych jest pod specyficzne wymagania Klienta. W swojej karierze zawodowej zarządzał zespołami kupców direct oraz indirect na poziomie krajowym, europejskim oraz globalnym. W Eveneum specjalizuje się w negocjacyjnych projektach szkoleniowych oraz budowie długoterminowych strategii współpracy klientów z dostawcami. W obszarze doradztwa wspiera Klientów w optymalizacji procesów oraz przygotowywania organizacji zakupowej na zwiększający się zakres odpowiedzialności oraz obowiązków. Wykładowca European Institute of Purchasing Management we Francji.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Toolbox zarządzania ryzykiem"
- Materiały szkoleniowe
- Certyfikat uczestnictwa
Warunki techniczne
Warunki techniczne
dostęp do platformy szkoleniowej zoom/ms teams, możliwość przeglądania i edycji dokumentów pakietu MS Office oraz PDF
Kontakt
Kontakt
Szymon Tochowicz
E-mail
szymon.tochowicz@eveneum.com
Telefon
(+48) 533 439 393