MS Excel w biznesie –poziom zaawansowany
MS Excel w biznesie –poziom zaawansowany
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które posiadają doświadczenie w obsłudze arkuszy kalkulacyjnych i potrafią obsługiwać program typu MS Excel w minimum podstawowym zakresie oraz chcą udoskonalić swoją wiedzę i umiejętności do zaawansowanej obsługi i korzystania z arkuszy kalkulacyjnych w pracy z danymi z różnych źródeł. Szkolenie jest skierowane do osób, które pracują lub planują pracować z danymi liczbowymi w różnych dziedzinach biznesu i które chcą kreatywnie i samodzielnie wprowadzać innowacje cyfrowe do projektowania i optymalizowania pracy z danymi w organizacjach.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji24-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników z praktycznym zastosowaniem zaawansowanych funkcji programu MS Excel do tworzenia kreatywnej analizy oraz budowy złożonych modeli danych. Szkolenie przygotowuje do biegłej obsługi arkusza kalkulacyjnego przy użyciu zaawansowanych funkcji aplikacji, pracy z wieloma arkuszami, tworzenia własnych formuł i analizy danych z różnych źródeł czy przystosowania arkuszy do pracy grupowej w celu zautomatyzowania codziennej pracy z danymi.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA:Uczestnik definiuje specyfikę oraz strukturę działania zaawansowanych funkcjonalności arkuszy kalkulacyjnych do analizy danych z różnych źródeł | Kryteria weryfikacji W zakresie wiedzy uczestnik: rozróżnia metody pracy i zasady działania różnych operacji na danych z różnych źródełcharakteryzuje zasady działania narzędzi analizy danych i ich wykorzystania do własnych potrzeb charakteryzuje efektywne metody pracy w programie i możliwości dostosowania programu do własnych potrzeb | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI: Uczestnik buduje czytelne zestawienia i raporty przy użyciu gotowych funkcjonalności programu i własnych rozwiązań. Korzysta z narzędzi analizy danych biznesowych, tworzenia makropoleceń w języku VBA, statystyki, analizy i prezentacji danych w formie tabel, wykresów, konspektów i złożonych wydruków. Analizuje dane za pomocą dostępnych narzędzi, diagnozuje i poprawia błędy. | Kryteria weryfikacji W zakresie umiejętności uczestnik: - stosuje zaawansowane operacje na danych - importuje i eksportuje dane z różnych źródeł -sprawdza poprawność danych, chroni dane i je udostępnia -projektuje zestawienia i analizy z użyciem zaawansowanych funkcji, formuł, tabel i wykresów -organizuje dane i je konsoliduje - projektuje arkusze, dokonuje inspekcji arkuszy -prezentuje dane. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE: KOMPETENCJE SPOŁECZNE: Uczestnik pracuje ze świadomością poziomu swojej wiedzy i umiejętności w zakresie arkuszy kalkulacyjnych oraz wykorzystania ich do doskonalenia jakości i efektywności pracy zawodowej, indywidualnej i grupowej. | Kryteria weryfikacji W zakresie kompetencji społecznych uczestnik: -wskazuje i charakteryzuje możliwość arkuszy kalkulacyjnych wdrażając wybrane funkcjonalności programu w celu osiągniecia zamierzonego celu, współpracy i komunikacji w organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie przygotowuje do zaawansowanej obsługi i korzystania z arkuszy kalkulacyjnych w tworzeniu kreatywnej analizy oraz budowy złożonych modeli danych. W szczególności przeznaczone dla pracowników działów księgowych, finansowych, zarządczych, związanych z analizą danych i raportowaniem. Program szkolenia obejmuje 16 godzin lekcyjnych (45 minut). W trakcie 8 godzinnego dnia szkoleniowego przewidziano trzy 15-minutowe przerwy. Szkolenie realizowane przy jednoosobowych stanowiskach komputerowych w grupie 6-10 osób. Ramowy program usługi: Zewnętrzne źródła danych: importowanie i eksportowanie danych; kwerendy sieci Web; arkusze w Internecie Wstępna organizacja danych listy danych, sortowanie, konsolidacja, konspekty Graficzna interpretacja danych standardowe i niestandardowe wykresy, wykresy kombinowane, linie trendu Tabele i wykresy przestawne tabele przestawne, wykresy przestawne Projektowanie arkuszy zasady budowania przejrzystych arkuszy, adresowanie A1 oraz W1K1 Przeglądanie danych przygotowanie danych, estetyka prezentacji danych, metody prezentacji danych, dane w jednym worku jak tego uniknąć filtrowanie danych metody zaawansowane, komentarze Makropolecenia praca z edytorem VisualBasic, funkcje niestandardowe, moduły, okna dialogowe, umieszczanie elementów aktywnych w arkuszu (formularze Inspekcja arkuszy analiza struktury i sensowności arkusza Statystyka wstęp do statystyki matematycznej, dodatek Analysis ToolPak, dane sezonowe, analiza fourierowska, niepewność wstęp do modelowania, dodatek Solver Kalkulacje finansowe kalkulacja płatności odsetkowych, RRSO, kalkulacja amortyzacji Dane XML istota danych XML, import, odświeżanie przy użyciu VBA Ergonomia arkuszy oczyszczanie i normalizacja arkusza, inspektor danych, inspektor regionów, podsumowanie regionów estetyka prezentacji danych, teoria i praktyka przerabiania arkusz |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto824,10 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto670,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto51,51 PLN
- Koszt osobogodziny netto41,88 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Michał Szkaradowski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
autorskie materiały szkoleniowe
Warunki uczestnictwa
Uczestnik szkolenia MS Excel w biznesie –poziom zaawansowany , powinien posiadać minimum następujące umiejętności wstępne:
- znajomość podstawowych funkcji i narzędzi programu Excel, takich jak wprowadzanie danych, formatowanie komórek, tworzenie formuł i wykresów.
- umiejętność korzystania z podstawowych funkcji
- umiejętność tworzenia i edytowania tabel i wykresów
Zgłoszenie udziału do PSI Kielce przed terminem zakończenia rekrutacji:
telefonicznie:512503751 lub mailowo: info@psi.kielce.pl oraz dopisanie się uczestnika do karty usługi za pośrednictwem BUR.
Informacje dodatkowe
Istnieje możliwość ustalenia innego terminu lub harmonogramu szkolenia, np. realziacji szkolenia w trybie 4 spotkań po 4 godziny lekcyjne popołudniami.
W przypadku braku minimalnej liczby uczestników, szkolenie nie odbędzie się w podanym terminie.
Możliwość przeprowadzenia szkolenia w trybie indywidualnym lub w grupie do 5 osób (zmiana ceny usługi)
W ramach szkolenia zapewniamy:
• materiały szkoleniowe
• doświadczonego trenera
• poczęstunek w trakcie przerw (kawa, herbata)
• zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
*szkolenia zawodowe finansowane w min. 70% ze środków publicznych podlegają zwolnieniu z VAT na podstawie §3 ust.1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dn. 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. 2013 poz. 1722 § 3 ust. 1 pkt 14); w innym przypadku do podanej ceny netto należy doliczyć 23% VAT.
*możliwość przeprowadzenia szkolenia w formie zdalnej w czasie rzeczywistym (zmiana ceny usługi)
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Laboratorium komputerowe