Kurs języka angielskiego - poziom A2
Kurs języka angielskiego - poziom A2
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową z kursu języka angielskiego na poziomie A2 są osoby, które posiadają podstawową wiedzę z zakresu języka angielskiego lub które planują uzupełnić, podwyższyć bądź zaktualizować kwalifikacje. Kurs na poziomie A2 będzie dostosowany do różnych potrzeb uczestników.
- Minimalna liczba uczestników9
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji17-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi100
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu na poziomie A2 jest umożliwienie uczestnikom opanowanie fundamentalnych umiejętności językowych w zakresie rozumienia ze słuchu, czytania, mówienia i pisania w kontekście codziennych sytuacji komunikacyjnych. Po zakończeniu kursu uczestnicy powinni być w stanie komunikować się w prostych, codziennych sytuacjach, wyrażać proste pomysły, zadawać pytania i reagować na podstawowe pytania zadane przez innych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Słuchanie | Kryteria weryfikacji Uczestnik:Potrafi zrozumieć wyrażenia i najczęściej używane słowa, związane ze sprawami dla mnie ważnymi (np. podstawowe informacje dotyczące mnie i mojej rodziny, zakupów, miejsca i regionu zamieszkania, zatrudnienia). Potrafi zrozumieć główny sens zawarty w krótkich, prostych komunikatach i ogłoszeniach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Mówienie | Kryteria weryfikacji Uczestnik:Potrafi brać udział w zwykłej, typowej rozmowie wymagającej prostej i bezpośredniej wymiany informacji na znane mi tematy. Potrafi sobie radzić w bardzo krótkich rozmowach towarzyskich, nawet jeśli nie rozumiem wystarczająco dużo, by samemu podtrzymać rozmowę. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Czytanie | Kryteria weryfikacji Uczestnik:Potrafi czytać bardzo krótkie, proste teksty. Potrafi znaleźć konkretne, przewidywalne informacje w prostych tekstach dotyczących życia codziennego, takich jak ogłoszenia, reklamy, prospekty, karty dań, rozkłady jazdy. Rozumie krótkie, proste listy prywatne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Pisanie | Kryteria weryfikacji Uczestnik:Potrafi pisać krótkie i proste notatki lub wiadomości wynikające z doraźnych potrzeb. Potrafi napisać bardzo prosty list prywatny, na przykład dziękując komuś za coś. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęThe Global Language System
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoThe Global Language System
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Cel:
Program ma na celu rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych oraz poszerzenie wiedzy gramatycznej i słownictwa na poziomie A2 zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (CEFR).
Czas Trwania:
100 godzin dydaktycznych (1 godz. = 45 minut)
Metodyka:
Lektor będzie wykorzystywał różnorodne metody nauczania, takie jak dialogi, ćwiczenia praktyczne, gry językowe oraz aktywne uczestnictwo słuchaczy w zajęciach. Zajęcia będą prowadzone w języku angielskim, z naciskiem na interakcję i komunikację.
I. Gramatyka:
- Szyk wyrazów w zdaniach pytających
- Czasy gramatyczne: Present Simple, Present Continuous, Past Simple (czasowniki regularne i nieregularne)
- Konstrukcja "to be going to"
- Czas Present Continuous w ustaleniach dotyczących przyszłości
- Zdania podrzędne definiujące z zaimkami who, which, where
- Użycie something, anything, nothing itp.
- Stopień wyższy przymiotników i przysłówków
- Stopień najwyższy przymiotników
- Will/won’t - przewidywania związane z przyszłością, podejmowanie decyzji, proponowanie, obiecywanie
- Czasowniki z -ing
- Have to, don’t have to, must, mustn’t
- Zastosowanie "Could you...?" i "I would like to..."
- Zaimki dzierżawcze: mine, yours, itp.
II. Słownictwo:
- Dom, życie rodzinne i towarzyskie
- Praca
- Sport
- Podróżowanie i turystyka
- Zdrowie
- Żywienie
- Zakupy i usługi
III. Czytanie:
- Czytanie krótkich, prostych tekstów
- Wyszukiwanie informacji w tekstach dotyczących życia codziennego (ogłoszenia, reklamy, prospekty, karty dań, rozkłady jazdy)
- Czytanie krótkich listów prywatnych
IV. Pisanie:
- Pisanie krótkich i prostych notatek lub wiadomości wynikających z doraźnych potrzeb
- Pisanie prostych listów prywatnych, np. dziękując komuś za coś
Program ten będzie dostosowany do potrzeb i umiejętności uczestników, z regularną oceną postępów oraz możliwością indywidualnej pomocy w przypadku trudności.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto5 400,00 PLN
- Koszt usługi netto5 400,00 PLN
- Koszt godziny brutto54,00 PLN
- Koszt godziny netto54,00 PLN
- W tym koszt walidacji brutto450,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto450,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto450,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto450,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają książkę, notes, długopis, teczkę.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem rozpoczęcia kursu jest zebranie minimalnej liczby uczestników.
EGZAMIN WYMAGANY - każdy uczestnik po ukończeniu kursu musi przystąpić do egzaminu.
Informacje dodatkowe
Szkolenie realizowane jest w godzinach dydaktycznych 1 godzina szkoleniowa = 1 godzina dydaktyczna (45 min).