ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻOWYM
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻOWYM
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie polecane: Kadrze managerskiej zarządzającej zespołami handlowymi funkcjonującymi na rynku B2B. Dyrektorom handlowym, członkom zarządu, właścicielom firm handlowych realizującym sprzedaż B2B. Specjalistom ds. sprzedaży wiążącym swój awans zawodowy i ścieżkę kariery z zarządzaniem sprzedażą
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji06-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie dostarczy Ci niezbędnych narzędzi i wiedzy, aby skutecznie zarządzać zespołem i osiągać wyższewyniki sprzedażowe.
Podczas szkolenia z zarządzania zespołem sprzedażowym będziesz miał również okazję wymienić się
doświadczeniami i najlepszymi praktykami z innymi kierownikami sprzedaży, co pozwoli Ci poszerzyć swoje
horyzonty i zdobyć cenne wskazówki.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Podczas szkolenia z zarządzania zespołem sprzedażowym uczestnik: - Wie jak opracować profile handlowców uwzględniające czekające ich zadania i charakter pracy. - Zna typowe i nietypowe źródła pozyskiwanie członków zespołu. - Nauczy się planowania sprzedaży dla zespołu i jego członków. | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się zostaną zweryfikowane na podstawie warsztatów oraz praktycznych unikalnych metod. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się - Zdobędzie wiedzę o zasadach motywowania zespołu sprzedażowego i pozna praktyczne metodydbania o motywację handlowców. - Nauczy się wykorzystywać Zarządzanie przez Cele w pracy managera sprzedaży. - Wie się jakie są narzędzia i metody kontroli realizacji planu sprzedażowego przez zespół handlowy. | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się zostaną zweryfikowane na podstawie warsztatów oraz praktycznych unikalnych metod. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
ZARZĄDZANIE DZIAŁEM SPRZEDAŻY – jaka jest moja funkcja
- Rola, zadania, wyzwania w zarządzaniu działem sprzedaży
- Czego oczekuje ode mnie firma a czego oczekuje mój zespół
- Cele firm, cele mojego działu a cele mojego podwładnego.
- Czego ja oczekuję od mojego zespołu?
- Jakie są słabości i atuty zespołu?
- Kompetencje niezbędne w skutecznym zarządzaniu zespołem
- Autorytet wynikający z postawy, nie ze stanowiska.
- Podstawowe czynniki budujące autorytet.
- Jak mój styl kierowania wpływa na poszczególnych pracowników oraz cały zespół.
BUDOWANIE EFEKTYWNEGO ZESPŁU SPRZEDAŻOWEGO
- Mocne i słabe strony mojego zespołu
- Wspieranie współzawodnictwa vs rywalizacja wewnętrzna
- Kontrola i rozliczanie zespołu – szanse i zagrożenia
- Spotkania z handlowcami – rola, zadania, strategia
PLANOWANIE SPRZEDAŻY
- Spójność planów i strategii
- Potencjał rynku, Analiza Przewagi Konkurencyjnej
- Lejek sprzedaży
- Czego chcemy, a co możemy – SWOT
- Kanały sprzedaży, segmentacja rynku
- Plan sprzedaży- jak go tworzyć w oparciu o oczekiwania przekazywane z wyższego szczebla
- KPI handlowca – jak projektować i rozliczać
KOMUNIKACJA W ZARZĄDZANIU ZESPOŁEM SPRZEDAŻY
- FUKO, feedback – skuteczna informacja zwrotna
- Zarządzanie osobowościami w zespole
- Konsekwencja w zarządzaniu
- Trudne rozmowy z pracownikiem
- Trudne sytuacje w zespole handlowym
- Jak nakłonić sprzedawców do stosowania wytycznych, otrzymywanie regularnych raportów
MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW
- Pozafinansowe motywowanie
- Techniki motywowania pracowników do zmian.
- Kiedy rozmowa z podwładnym jest motywująca a kiedy demotywująca.
- Sposoby udzielania pochwał aby pracownik mógł je dostrzec i ocenić jako pozytywną informację
- zwrotną na temat jego zachowania, pracy.
- Jak zapobiegać spadkowi motywacji w zespole handlowym
- Cele twarde i miękkie handlowców
- Zasada działania systemów motywacyjnych
O CZYM NIE MOŻESZ ZAPOMNIEĆ W ZARZĄDZANIU ZESPOŁEM HANDLOWYM
- Prowadzenie efektywnych zebrań handlowych
- Training on the job- asystowanie handlowcom w sprzedaży w terenie
- Ścieżki kariery dla handlowców
- Wdrażanie do pracy nowego handlowca
- Co zrobić z nierentownym pracownikiem
PODSUMOWANIE
Plan działania
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 sesja szkoleniowa | Prowadzący Artur Płonka | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 sesja szkoleniowa | Prowadzący Artur Płonka | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 214,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto110,70 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Artur Płonka
zarzadzania projektami, sprzedaży, zarządzania oraz negocjacji.
Doświadczenie w zakresie zarzadzanie projektami, sprzedaży i
zarządzania podwładnymi budował współpracując z takimi firmami jak
Pepco, ZM Legmet, Cermag, CCC czy Intermoda Fashion.
Od 2000 roku specjalizuje się w szkoleniach związanych zarówno z
procesami projektowymi, sprzedażowymi jak i zarządczymi.
Posiada 20 – letnie doświadczenie handlowe, które praktykuje również
aktualnie jak i 15 letnie doświadczenie w zakresie zarządzania zespołami.
Wykładowca w Wyższej Szkole bankowej w Opolu i we Wrocławiu w
zakresie radzenia sobie z konfliktami.
Dzięki ukończeniu studiów na wydziale mechanicznym jest
równorzędnym partnerem w rozmowach z klientami z branży technicznej
i produkcyjnej.
Rozumiejąc zasady działania firm produkcyjnych i handlowych, potrafi
doskonale dostosować narzędzia szkoleniowe do specyfiki działalności
swoich klientów.
Prowadził projekty szkoleniowe związane z kierowaniem zespołem
produkcji oraz współpracy międzydziałowej.
W trakcie dotychczasowych działań szkoleniowych bardzo często
współpracuje z firmami realizując kompleksowe działania szkoleniowe i
doradcze w zakresie umiejętności miękkich na poszczególnych
płaszczyznach działania firmy.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika w postaci ćwiczeń. Po szkoelniu ebook wysyłany mailem.
Informacje dodatkowe
Szkolenie od 09:00 do 17:00
Czas trwania: 16 h zegarowych, tj. 20 h dydaktycznych x 45 min
Szkolenia dofinansowane są zwolnione z podatku VAT. ZWOLNIENIE Z VAT przysługuje firmom, gdy: * jest w całości finansowane ze środków publicznych w myśl ustawy o finansach publicznych. Zgodnie z treścią art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221 ze zm.) powyższa usługa szkoleniowa może zostać zwolniona z naliczenia podatku VAT.
** jest w co najmniej 70% finansowane ze środków publicznych , zgodnie z § 3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r.w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2015 r. poz. 736 ze zm.)
FIRMY/ OSOBY NIE KORZYSTAJĄCE Z DOFINANSOWANIA OBJĘTE SĄ STAWKĄ VAT 23 %
Szkolenie odbywa się w godzinach od 9:00 do 17:00.
Posiadamy certyfikat jakości ISO 9001:2015