Szkolenie interdyscyplinarne z zakresu skutecznej komunikacji z Klientem - usługa zdalna
Szkolenie interdyscyplinarne z zakresu skutecznej komunikacji z Klientem - usługa zdalna
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Zespoły wraz z ich liderami, właściciele firm
Szkolenie dedykowane jest pracownikom, którzy chcą:- zwiększyć swoje kompetencje interpersonalne,
- polepszyć jakość pracy z Klientem,
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji05-05-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik po ukończeniu kursu zna teorię dotyczącą skutecznej komunikacji z Klientem i potrafi ją zastosować w praktyce, stosuje techniki asertywnej komunikacji, rozpoznaje powody powstawania konfliktów z Klientem i potrafi stosować techniki rozwiązywania sytuacji konfliktowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Efekty uczenia się obejmują trzy główne obszary: wiedzę, umiejętności oraz kompetencje społeczne | Kryteria weryfikacji Pre i post test obejmujący diagnozę stanu wiedzy, umiejętności oraz kompetencji społecznych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa będzie realizowana w formie sesji teoretycznych i warsztatowych podzielonych na bloki tematyczne.
1. KOMUNIKACJA Z KLIENTEM cz.1
a. Wprowadzenie – przedstawienie harmonogramu, autoprezentacja uczestników, ćwiczenia
redukujące opór, aktywizujące.
b. Diagnoza stanu wiedzy, umiejętności oraz kompetencji społecznych na temat komunikacji z Klientem – zadanie w grupach
c. Teoria
- Jakie są znane schematy komunikacji interpersonalnej?
- Z jakimi barierami komunikacyjnymi możemy mieć do czynienia?
- Jak działa kultura i grzeczność w komunikacji?
- Czym jest język nieakceptacji?
- Czym jest komunikacja niewerbalna?
- Jak poprawić efektywność komunikacji?
d. Ćwiczenia praktyczne w grupach
e. Podsumowanie, wnioski uczestników
2. KOMUNIKACJA Z KLIENTEM cz.2
a. Wprowadzenie – ćwiczenia rozluźniające, redukujące opór.
b. Diagnoza stanu wiedzy na temat tego czym jest konflikt i jakie są sposoby jego rozwiązania –
zadanie grupowe.
c. Teoria
- Jak brzmi definicja konfliktu?
- Czym różnią się tradycyjne i nowoczesne podejście do rozwiązywania konfliktu?
- Jakie są znane metody na rozwiązanie konfliktu i kiedy należy je stosować?
- Co oznacza pozytywne spojrzenie na konflikt?
- Czym jest asertywność?
- Jak w praktyce być asertywnym?
d. Ćwiczenia praktyczne w parach i grupach
e. Podsumowanie, wnioski uczestników
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Powitanie oraz wprowadzenie do szkolenia | Prowadzący Mariusz Kwiatkowski | Data realizacji zajęć 06-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Powitanie oraz Pre-test - forma zdalna na platformie Clickmeeting | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Komunikacja z Klientem cz.1 | Prowadzący Andrzej Zabawa | Data realizacji zajęć 06-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Komunikacja z Klientem cz.1 | Prowadzący Andrzej Zabawa | Data realizacji zajęć 06-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Komunikacja z Klientem cz.1 | Prowadzący Andrzej Zabawa | Data realizacji zajęć 08-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:20 | Liczba godzin 02:20 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Komunikacja z Klientem cz.2 | Prowadzący Andrzej Zabawa | Data realizacji zajęć 08-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:20 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Komunikacja z Klientem cz.2 | Prowadzący Andrzej Zabawa | Data realizacji zajęć 09-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Komunikacja z Klientem cz.2 | Prowadzący Andrzej Zabawa | Data realizacji zajęć 09-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Post-test / test na platformie Clickmeeting | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:10 | Godzina zakończenia 14:40 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Podsumowanie i zakończenie szkolenia | Prowadzący Mariusz Kwiatkowski | Data realizacji zajęć 09-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:40 | Godzina zakończenia 14:50 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 150,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto439,29 PLN
- Koszt osobogodziny netto357,14 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Mariusz Kwiatkowski
Andrzej Zabawa
na sytuacje w grupie, dzięki czemu zapewnia skuteczność działania. Posiada wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, dzięki którym z powodzeniem buduje efektywne zespoły oraz nawiązuje i rozwija długotrwałe relacje z przełożonymi, współpracownikami uczestnikami szkoleń oraz partnerami biznesowymi. Podczas pracy jest nastawiony na potrzeby grupy i zleceniodawcy, dba o bezpieczną atmosferę na szkoleniu, potrafi stworzyć sympatyczną atmosferę sprzyjającą przyswajaniu wiedzy. Ceniony za przystępne przekazywanie wiedzy, odwoływanie się do praktyki, angażowanie uczestników w zadania oraz poczucie humoru.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymują komplet materiałów obejmujący zakres szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Obowiązkowe wyposażenie komputera w kamerę, na potrzeby realizacji czynności monitoringowych przez Operatora.
Informacje dodatkowe
Możliwość przeproszadzenia szkolenia w dowolnym miejscu i czasie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Obowiązkowe wyposażenie komputera w kamerę, na potrzeby realizacji czynności monitoringowych przez Operatora.
Realizacja usługi odbywa się przez ClickMeeting.
Jakiego łącza potrzebuję, aby móc korzystać z platformy ClickMeeting?
Rodzaj połączenia |
Uczestnik (prędkość |
Prezenter (prędkość |
Dźwięk |
512 kbps |
512 kbps |
Dźwięk + obraz SD |
512 kbps + 1 Mbps |
512 kbps + 1 Mbps |
Dźwięk + obraz HD |
512 kbps + 2 Mbps |
512 kbps + 2 Mbps |
Współdzielenie ekranu (Tryb LiteQ) |
2 Mbps |
2 Mbps |
Współdzielenie ekranu (Tryb HighQ) |
2 – 5 Mbps |
2 – 5 Mbps |
Współdzielenie ekranu (oparte na przeglądarce) |
1 – 4 Mbps |
1 – 4 Mbps |
Aby uzyskać jak najlepszą jakość wideo należy się upewnić, że ma się dobre i stabilne łącze – najlepiej gdy się korzysta z prywatnego wifi lub połączenia kablowego i ma się minimum uruchomionych zakładek przeglądarki oraz aplikacji w tle. Nie należy pobierać i wysyłać dużych plików ani pobierać aktualizacji w trakcie wydarzenia.
Zachęcamy także do skorzystania z naszego testera audio i video dostępnego w panelu konta dla organizatorów oraz w zaproszeniach dla uczestników.
Jakie są wymagania sprzętowe oraz oprogramowania dotyczące organizowania wydarzeń na platformie ClickMeeting?
Wymagania, które muszą zostać spełnione:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge (Chromium), Yandex lub Opera. Pamiętaj, aby korzystać z najaktualniejszej oficjalnej wersji wybranej przeglądarki.