Efektywna komunikacja
Efektywna komunikacja
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie "Efektywna komunikacja" skierowane jest do:
- przedsiębiorców, właścicieli, menadżerów
- kierowników,
- pracowników, sprzedawców którzy na co dzień mają do czynienia z procesem sprzedaży, pracują na stanowiskach związanych ze sprzedażą, aktywnie pozyskują klientów dzięki zastosowaniu odpowiednich technik i taktyk sprzedażowych,
- pracowników firmy zajmujących różne stanowiska
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji17-05-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Efektywna komunikacja" przygotowuje uczestnika do samodzielnego, profesjonalnego i efektywnego komunikowania się. Przekazywania informacji w otwarty, uczciwy, jasny, uporządkowany i konkretny sposób.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje zasady efektywnej komunikacji | Kryteria weryfikacji charakteryzuje zasady efektywnej komunikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji aktywnie słucha i zadaje pytania | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji komunikuje jasno, klarownie, zrozumiale | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie "Efektywna komunikacja" skierowane jest do:
- przedsiębiorców, właścicieli, menadżerów
- kierowników,
- pracowników, sprzedawców którzy na co dzień mają do czynienia z procesem sprzedaży, pracują na stanowiskach związanych ze sprzedażą, aktywnie pozyskują klientów dzięki zastosowaniu odpowiednich technik i taktyk sprzedażowych,
- pracowników firmy zajmujących różne stanowiska
Usługa "Efektywna komunikacja" przygotowuje uczestnika do samodzielnego, profesjonalnego i efektywnego komunikowania się. Przekazywania informacji w otwarty, uczciwy, jasny, uporządkowany i konkretny sposób.
Szkolenie będzie się składało z części teoretycznej i części praktycznej z wykorzystaniem następujących metod aktywizacyjnych uczestników:
- mini wykład
- ćwiczenia indywidualne
- case study
- burza mózgów
- praca w grupach
Program:
- Komunikat Ja vs komunikat Ty w rozmowach
- wprowadzenie do efektywnej komunikacji
- ćwiczenia
- Konstruktywna informacja zwrotna – Model FUO
- dlaczego FUO?
- FUOK
- ćwiczenia
- Poziomy aktywnego słuchania
- Parafraza
- Klaryfikacja
- Podsumowania
- Zasady nadawania i odbierania komunikatów
- Komunikacja jedno- i dwustronna
- Style społeczne w komunikacji
- Blokady komunikacyjne
- Zasady komunikacji mailowej - studium przypadku
- Etyka komunikacyjna
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 5 Komunikat Ja vs komunikat Ty w rozmowach. Konstruktywna informacja zwrotna – Model FUO | Prowadzący Małgorzata Bukowska-Selwon | Data realizacji zajęć 23-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 5 Poziomy aktywnego słuchania | Prowadzący Małgorzata Bukowska-Selwon | Data realizacji zajęć 23-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 5 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Bukowska-Selwon | Data realizacji zajęć 23-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 5 Zasady nadawania i odbierania komunikatów. Zasady komunikacji mailowej. | Prowadzący Małgorzata Bukowska-Selwon | Data realizacji zajęć 23-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 5 Etyka komunikacyjna | Prowadzący Małgorzata Bukowska-Selwon | Data realizacji zajęć 23-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto187,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto187,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Małgorzata Bukowska-Selwon
1. Realizacji szkoleń z zakresu budowania różnorodnych relacji biznesowych opartych na biznesie B2B oraz biznesie opartym na wewnętrznej strukturze organizacji i przedsiębiorczości oraz w obszarach transformacji cyfrowej organizacji i wynikającego z tego procesu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
2. Specjalizacja w budowaniu wewnętrznych motywatorów sprzedawcy jako źródło potencjału niezbędne w procesie sprzedaży.
3. Dokonywaniu audytu szkoleniowego, które są bazą do procesu ciągłego rozwoju.
4. Szkoleniach z zakresu komunikacji wewnętrznej jako niezbędnego elementu dla rozwoju organizacji.
5. Szkolenia z zakresu obsługi klienta w punktach handlowych.
6. Szkolenia z zakresu zarządzania zespołami rozproszonymi, zarządzania produktem, usługą.
Trener posiada doświadczenie w szkoleniach o podobnej tematyce - zrealizowanych ponad 120h szkoleniowych w ciągu ostatnich 2 lat.
Adres e-mail: malgorzata.bukowska@akademiakompas.pl
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- scenariusz szkolenia,
- materiały szkoleniowe (notes, długopis)
- skrypt podsumowujący wiedzę zdobytą na szkoleniu
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy i przypisanego ID wsparcia oraz spełnienie wszystkich warunków uczestnictwa w projekcie określonych przez Operatora.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi