Strategia komunikacji marki
Strategia komunikacji marki
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie "Strategia komunikacji marki" skierowane jest do:
- właścicieli i pracowników firm pracujących na stanowiskach związanych z obsługą klienta,
- przedsiębiorców samodzielnie zajmujących się przygotowaniem reklamy lub prezentacji swojej marki
- osób odpowiedzialnych za prowadzenie działań marketingowych w swoim przedsiębiorstwie
- pracowników firmy
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji29-09-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Strategia komunikacji marki" przygotowuje uczestnika do pozycjonowania swojej marki w Internecie we właściwym segmencie rynkowym poprzez zdobycie kompetencji wykorzystywania nowoczesnych narzędzi marketingowych do osiągania celów sprzedażowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się pozycjonuje swoją markę w Internecie | Kryteria weryfikacji wykorzystuje wiedzę z zakresu pozycjonowania swojej marki w Internecie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji zdobywa właściwy segment rynkowy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się komunikuje się z otoczeniem | Kryteria weryfikacji skutecznie i długofalowo buduje relacje z klientem i konkretnym segmentem rynkowym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się zdobywa właściwy segment rynkowy | Kryteria weryfikacji umiejętnie pozycjonuje swoją markę w Internecie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji buduje więź klienta z marką za pomocą angażujących opowieści o produktach i usługach | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się wzmacnia wizerunek swojej marki w Internecie dzięki wykorzystaniu nowoczesnych działań marketingowych | Kryteria weryfikacji charakteryzuje nowoczesne działania i narzędzia marketingowe | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji przeprowadza analizę SWOT | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie "Strategia komunikacji marki" przygotowuje uczestnika do pozycjonowania swojej marki w Internecie we właściwym segmencie rynkowym poprzez zdobycie kompetencji wykorzystywania nowoczesnych narzędzi marketingowych do osiągania celów sprzedażowych.
Szkolenie "Strategia komunikacji marki" skierowane jest do:
- właścicieli i pracowników firm pracujących na stanowiskach związanych z obsługą klienta,
- przedsiębiorców samodzielnie zajmujących się przygotowaniem reklamy lub prezentacji swojej marki
- osób odpowiedzialnych za prowadzenie działań marketingowych w swoim przedsiębiorstwie
- pracowników firmy
Szkolenie będzie się składało z części teoretycznej i części praktycznej z wykorzystaniem następujących metod aktywizacyjnych uczestników:
- mini wykład
- ćwiczenia indywidualne
- case study
- burza mózgów
- praca w grupach
Program usługi:
- Pozycjonowanie i segmentacja marki
- Storytelling czyli historie, które sprzedają
- Architektura marki
- Insighty konsumenckie
- Unique Selling Proposition i Emotional Selling Proposition
- Punkt styku z marką (Touchpoints)
- Analiza SWOT
- Formuła 4P vs formuła 4C
- Koncepcja marketingu zintegorowanego 360 stopni
- Formuła: Content, Client, Chanel
- Niestandardwoe formy komunikacji marketingowej (Event, Ambient, Guerilla)
- Elementy PR w budowaniu komunikacji marki
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Pozycjonowanie i segmentacja marki. Storytelling czyli historie, które sprzedają | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 30-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Architektura marki Insighty konsumenckie | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 30-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Przerwa | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 30-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Unique Selling Proposition i Emotional Selling Proposition Punkt styku z marką (Touchpoints) | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 30-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Analiza SWOT Formuła 4P vs formuła 4C | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 30-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Koncepcja marketingu zintegorowanego 360 stopni | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 01-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Formuła: Content, Client, Chanel | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 01-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Przerwa | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 01-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Niestandardwoe formy komunikacji marketingowej (Event, Ambient, Guerilla) | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 01-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Elementy PR w budowaniu komunikacji marki | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 01-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto125,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto125,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Ziemowit Sosiński
Jako trener najlepiej czuje się w pracy z managerami, przedsiębiorcami i przede wszystkim w pracownikami działów sprzedaży i marketingu. Specjalizuje się w kilku kluczowych tematach takich jak : nowoczesna sprzedaż, zaawansowana komunikacja interpersonalna i biznesowa, komunikacja marketingowa i budowa marki, a także w tematyce związanej z zarządzaniem i przywództwem. Jako absolwent Public Relations projektuje strategie komunikacji marki oraz strategie PR.
Trener posiada doświadczenie w szkoleniach o podobnej tematyce - zrealizowanych ponad 120h szkoleniowych w ciągu ostatnich 2 lat.
e-mail: ziemowit.sosinski@akademiakompas.pl
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- scenariusz szkolenia,
- materiały szkoleniowe (notes, długopis)
- skrypt podsumowujący wiedzę zdobytą na szkoleniu
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy i przypisanego ID wsparcia oraz spełnienie wszystkich warunków uczestnictwa w projekcie określonych przez Operatora.
Informacje dodatkowe
- Po szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie. Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu i ćwiczeń.
- 1 godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktyczych.
- Szkolenie trwa 16 godzin dydaktycznych.
- Przerwy nie wliczają się do czasu trwania usługi.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa walidacji zostanie przeprowadzona w formie zdalnej na platformie ZOOM. Jest to platforma webinarowa do przeprowadzania szkoleń online, kursów online, spotkań biznesowych i wideokonferencji.
Dzień przed szkoleniem zostanie wysłany link do szkolenia uczestnikowi i operatorowi, który umożliwi dostęp do zdalnej usługi szkoleniowej. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika na 1 dzień przed planowanym szkoleniem. Ważność linku - do zakończenia szkolenia wg harmonogramu szkolenia.
Uczestnik musi dysponować:
- dostępem do internetu: minimalne wymagania (wyrażone w prędkości łącza internetowego):
Dźwięk - 512 kbps, Dźwięk + obraz SD - 512 kbps + 1 Mbps, Dźwięk + obraz HD - 512 kbps + 2Mbps, współdzielenie ekranu (Tryb LiteQ) - 2 Mbps, współdzielenie ekranu (Tryb HighQ) -2-5 Mbps, współdzielenie ekranu (oparte na przeglądarce) - 1-4 Mbps,
- uaktualnioną wersją przeglądarki internetowej: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera;
- minimalne wymagania sprzętowe: komputer stacjonarny lub laptop z procesorem dwurdzeniowy 2GHz lub lepszym, Pamięć RAM 4GB lub więcej, System operacyjny Windows 10, Mac OS najnowsza wersja, Linux, Chrome OS;
- wbudowana lub zewnętrzna kamerka internetowa (obowiązkowe),
- wbudowane lub zewnętrzne głośniki lub słuchawki (obowiązkowe),
- wbudowany lub zewnętrzny mikrofon (obowiązkowe),
- wbudowana lub zewnętrzna klawiatura (obowiązkowe),
- mysz lub wbudowany touchpad (obowiązkowe).
Podstawą do rozliczenia usługi jest przedstawienie wygenerowanego z systemu raportu walidacji, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.
Walidacja zostanie przeprowadzona 01.10.2024 w godzinach 15:10-15:30 przy wykorzystaniu testu wiedzy, wykonywanego za pomocą narzędzi cyfrowych, walidującego kompetencje nabyte podczas szkolenia.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi