Szkolenie Canva - projektowanie graficzne w biznesie w czasie transformacji cyfrowej
Szkolenie Canva - projektowanie graficzne w biznesie w czasie transformacji cyfrowej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Oferta dedykowana jest dla:
- Jednoosobowych działalności gospodarczych
- Przedsiębiorstw, korporacji i dużych firm - prezesów i właścicieli
- Osób zarządzających działami - dyrektorów, menedżerów i kierówników
- Zespołów sprzedażowych i marketingowych - projekt managerów
- Wyspecjalizowanych działów w obrębie danej firmy - specjalistów ds. marketingu, PR, e-commerce
- Instytucji i organizacji pozarządowych (NGO), fundacji, non-profit, spółdzielni, podmiotów
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji08-05-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do budowania wizerunku marki oraz zwiększania sprzedaży w sieci za pomocą narzędzi jakim jest Canva. Pozwala zdobyć wiedzę na temat korzystania z narzędzia i tworzenia prostych grafik do użytku firmy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Tworzy konto w programie CanvaDefiniuje narzędzia w programie Canva Projektuje loga, grafiki na media społecznościowe Definiuje formaty projektów w Canvie | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się zostaną zweryfikowane na podstawie testu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa zdalna w czasie rzeczywistym, realizowana jest w godzinach dydaktycznych 45 min.
Metody pracy: wykłady, dyskusje z uczestnikami i case study uczestników, ćwiczenia indywidualne, videorozmowa, współdzielenie ekranu, internaktywny chat za pomocą, którego będa przesyłane linki do postron i omawianych tematów. Szkolenie jest przeznaczone dla osób początkujących i średniozaawansowanych.
Aby realizacja usługi pozwoliła osiągnąć cel główny, warunkiem jest zaangażowanie uczestnika w różnorodne formy pracy podczas szkolenia.
Trener: Magdalena Głomska
Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji)
I Blok - Rejestracja w Canva i ustawienia konta – (teoria+praktyka)- rozmowa na żywo, ćwiczenia
- Dlaczego warto korzystać z Canvy?
- Omówienie funkcjonalności
- Tworzenie folderów
II Blok - Omówienie wzorców i przejście przez najważniejsze narzędzia -(teoria, praktyka) - rozmow na żywo, ćwiczenia
- Dobór czcionki
- Dobór kolorystki
- Dobór stałych elementów graficznych
III Blok - Projektowanie grafik na media społecznościowe- (praktyka)- ćwiczenia
- Wymiary grafik na media społecznościowe (formaty standardowe i niestandardowe)
- Tworzenie grafik pod Facebooka, LinkedIn, Instagrama (posty, relacje, cover, reklama)
- Tworzenie ikon pod Insta stories
IV Blok – Kluczowe formaty projektów w Canvie: treści MP4- (praktyka)- ws;półdzielenie ekranu, ćwiczenia
- Tworzenie przejść i treści w formacie MP4 (animacje)
- Tworzenie content video na Social Media
- Tworzenie prezentacji
- Tworzenie papieru firmowego oraz ulotek
- Tworzenie ulotek i zaproszeń
Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 I Blok - Rejestracja w Canva i ustawienia konta – (teoria+praktyka)- rozmowa na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 09-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Przerwa 30 min | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 09-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 II Blok - Omówienie wzorców i przejście przez najważniejsze narzędzia -(teoria, praktyka) - rozmow na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 09-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Przerwa 15 min | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 09-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 III Blok - Projektowanie grafik na media społecznościowe- (praktyka)- ćwiczenia | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 09-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 IV Blok – Kluczowe formaty projektów w Canvie: treści MP4- (praktyka)- współdzielenie ekranu, ćwiczenia | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 09-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji). | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto1 320,00 PLN
- Koszt usługi netto1 320,00 PLN
- Koszt godziny brutto165,00 PLN
- Koszt godziny netto165,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Głomska
Od 4 lat jest właścicielem firmy i dyrektorem zarządzającym Agencji Doradztwa Marketingowego „Digital Brand”, którą założyła bazując na własnym, praktycznym doświadczeniu marketingowo-sprzedażowym. Współpracuje z klientami różnych branż z całej Polski wspierając ich w potrzebnych dla nich obszarach sprzedażowo-marketingowych. Pisze strategie marketingowe oraz wdraża wraz z zespołem jej narzędzia pomagając w przejściu transformacji cyfrowej. Swoją wiedzę przekazuje jako Trener na szkoleniach o tematyce: Marketing dla branż, Social Media (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn), Content marketing, Strategie marketingowe oraz sprzedażowe, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Wprowadzanie produktów na rynek. Zrealizowała ponad 1000 godzin szkoleniowych w ciągu ostatnich 3 lat.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują skrypt z materiałami do samodzielnego utrwalenia materiału, prezentację ze szkolenia, a także certyfikat szkolenia.
Organizacja szkolenia:
Szkolenie podzielone jest na bloki tematyczne według ustalonego harmonogramu. Tematyka, zakres oraz tempo prowadzonych szkoleń dopasowane jest do potrzeb Uczestników szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej.
- Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie/nagrywanie swojego wizerunku na potrzeby monitoringu, kontroli oraz w celu utrwalenia efektów uczenia się.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczno-sprzętowe:
Każdy uczestnik szkolenia powinien mieć możliwość korzystania z komputera z dostępem do Internetu.
Dla aktywnego uczestnictwa w warsztatach, każdy jego uczestnik powinien posiadać bezpłatny program Canva
-
Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy)
-
2 GB pamięci RAM (zalecane 4 GB lub więcej)
-
System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS
Ponieważ szkolenie prowadzone będzie na platformie Clickmeeting lub Google Meets opartej na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji, takich jak Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.