MEMS - Inteligencja komunikacji
MEMS - Inteligencja komunikacji
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Stomatologia
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
lekarze dentyści
osoby zarządzające placówką medyczną
osoby chcące rozwijać swoje kompetencje w zakresie inteligencji emocjonalnej
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji26-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do świadomego rozwijania i korzystania z zasobów inteligencji emocjonalnej i postrzegania trudnych sytuacji w sposób umożliwiający zachowanie dobrego stanu. Przygotowuje do budowania strategii umysłowych, które pozwalają działać w użyteczny sposób w sytuacjach, które dotychczas prowadziły do dużego obciążenia emocjonalnego. Szkolenie pozwala budować głębsze i bardziej satysfakcjonujące relacje z pacjentem oraz rozpoznawać jego potrzeby.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozw. zasoby inteligencji emocjonalnej i postrzegania trudnych sytuacji w sposób umożliwiający zachowanie dobrego stanu. Buduje strategie umysłowe, które pozwalają działać w użyteczny sposób w sytuacjach, które dotychczas prowadziły do dużego obciążenia emocjonalnego. Szkolenie pozwala budować głębsze i bardziej satysfakcjonujące relacje z pacjentem oraz rozpoznawać jego potrzeby. | Kryteria weryfikacji ocena przez trenera umiejętności praktycznego zastosowania modelu pracy z pacjentem | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie adresowane jest do lekarzy dentystów, osób zarządzających prywatnymi praktykami stomatologicznymi oraz do wszystkich tych pracowników, którzy czują potrzebę rozwoju tzw. „kompetencji miękkich”. Warunkiem koniecznym do spełnienia celu szkolenia jest obecność na nim oraz aktywny udział w ćwiczeniach, warsztatach, scenkach. Podczas szkolenia wykorzystywane są różne formy pracy – wykład, prezentacja multimedialna, ćwiczenia praktyczne w parach i 3-4 osobowych grupach, dyskusje na forum i prezentacja scenek.
Zakres tematyczny usługi:
- Emocje – jak powstają, jak odróżniać fakty od interpretacji,
- Inteligencja Emocjonalna – 10 podstawowych kompetencji,
- pozytywna intencja,
- użyteczne strategie reagowania w sytuacjach dotychczas postrzeganych jako trudne,
- emocje w gabinecie stomatologicznym,
- dialog wewnętrzny.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Emocje – reakcja mózgu na rozumienie bodźca | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Zapoznanie uczestników z pojęciem Inteligencji Emocjonalnej - dokładne omówienie 10 kompetencji, które tworzą Inteligencję Emocjonalną. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Samoświadomość Samoocena Samokontrola Sumienność Adaptacja Motywacja Empatia Perswazja Przywództwo Współdziałanie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Odkrywanie pozytywnej intencji zachowań pacjentów w trudnych sytuacjach – stan umysłu pozwalający utrzymać dobry stan emocjonalny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Nowe strategie reagowania w sytuacjach, w których dotychczas płaciliśmy duże koszty emocjonalne Zmiana perspektywy czasowej, zmiana szerokości perspektywy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Rozpoznawanie pozytywnej intencji „negatywnych” emocji. Budowanie stanu wewnętrznej doskonałości (ześrodkowania) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Jak wykorzystywać swój potencjał i mieć dostęp do zasobów i reakcji? Wzbudzenie właściwych emocji źródłem korzyści w procesie leczenia. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 920,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 920,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto208,57 PLN
- Koszt osobogodziny netto208,57 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe - skrypty
Informacje dodatkowe
Szkolenie jest piątą częścią Curriculum MEMS. MEMS (Wielopoziomowe Zaangazowanie i Strategia Motywacyjna) to spójny projekt 7 praktycznych szkoleń. Ich program jest wynikiem ponad 20 lat doświadczenia oraz unikalnych w skali Europy badań.
Z jednej strony MEMS w dokładny sposób przedstawia kanon zawodowegio profesjonalizmu postepowania z pacjentem z drugiej strony rozwija w lekarzach wewnętrzne zasoby i zmienia ograniczające przekonania.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami