Akademia Zarządzania: MANAGER
Akademia Zarządzania: MANAGER
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Personel zarządzający i administracyjny podmiotów leczniczych
Lekarze zarządzający zespołem medycznym
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji27-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do wydajnego zarządzania gabinetem stomatologicznymi i pełnienia roli sprawnego managera wykorzystującego konkretne narzędzia do planowania i wdrożenia zmian prowadzących do rozwoju praktyki.Uczestnicy:
dowiedzą się jak kalkulować ceny zabiegów, jak, kiedy i w jaki sposób je podnosić.
nauczą się korzystać z technik sytuacyjnego zarządzania zespołem i doboru zadań do kompetencji pracowników,
naucza się stosowania metody kosztowej i konkurencyjnej podczas ustalania cen
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się - znasz narzędzia do planowania, wdrożenia i monitorowania zmiany - korzystasz z technik sytuacyjnego zarządzania - znasz czynniki motywujące pracowników - stosujesz metodę kosztową i konkurencyjną podczas ustalania cen zabiegów - zarządzasz czynnikami pozamedycznymi w budowaniu przewagi konkurencyjnej - identyfikujesz problemy krytyczne wg przyczyn i skutków | Kryteria weryfikacji ocena przez trenera umiejętności praktycznego zastosowania modelu pracy z pacjentem | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Cel biznesowy
Celem jest wdrożenie standardów i poprawa jakości pracy z pacjentem w zakresie budowania i zarzadzania zespołem.Spadek lub obniżenie fluktuacji personelu do min 10% rocznie.
Zastosowanie kanonu profesjonalizmu obsługi pacjenta która bezpośrednio przekłada się na wzrost oceny gabinetu i lekarza przez pacjenta - wprowadzenie zespołu w jeden standard pracy z pacjentem. Weryfikacja, szkolenia wdrożenia personelu.
Zauważalna zmiana jakości pracy od 3 do 6 miesięcy po szkoleniu.
Efekt usługi
Z jaką wiedzą wyjdziesz ze szkolenia?
- Poznasz konkretne narzędzia, które pomogą Ci zaplanować i wdrożyć zmiany prowadzące do rozwoju Twojej praktyki
- Dowiesz się jak kalkulować ceny zabiegów, jak, kiedy i w jaki sposób je podnosić
- Dowiesz się, jak zarządzać czynnikami pozamedycznymi w budowaniu przewagi gabinetu
- Nauczysz się identyfikować ważne i strategiczne problemy praktyki i dowiesz się jak je rozwiązywać je uwzględniając przyczyn ich powstawania.
- Rozwój praktyki to zmiany, nauczymy Cię podejmowania odważnych, a jednocześnie dobrze przemyślanych decyzji przy minimalizowaniu ryzyka.
- Nauczymy Cię, jak i komu delegować niestandardowe zadania, mając na uwadze kompetencje do ich realizacji
- Poznasz i wykonasz test, który pozwoli Ci ocenić, co motywuje poszczególnych członków Twojego zespołu i jak indywidualnie wpływać na ich zaangażowanie
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
W czasie scenek i ćwiczeń 1:1 podczas szkolenia, trener analizuje realziację zadań uczestników i przekazuje im informację zwrotną
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie jest częścią Akademii Zarządzania, która stanowi kompendium wiedzy niezbędnej każdemu właścicielowi gabinetu oraz osobom zarządzającym. Zapewnia pełne przygotowanie do sprawnego zarządzania personelem w sposób maksymalizujący efektywność pracy zespołu oraz podnoszący jego satysfakcję zawodową. Dostarcza pełnej wiedzy dotyczącej zarządzania w zakresie: efektywnego doboru osób do zespołu, budowania odpowiedniej kultury organizacyjnej gabinetu, umiejętności związanych z komunikacją personelowi swoich oczekiwań oraz udzielaniem informacji zwrotnej.
Manager
wyznaczenie procesów i monitorowanie postępów
rodzaje zarządzania - zarzadzanie sytuacyjne
koncepcja zadań, delegowanie zadań i motywacja
ustalanie cen zabiegów - przewaga konkurencyjna
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Model ścieżki przepływu pacjenta w gabinecie. Analiza posiadanego potencjału gabinetu i potencjału pacjentów do leczenia. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Standardy pracy rejestracji. Rentowność zabiegów i ocena efektywności działania lekarzy dentystów. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Kosztowa metoda obliczania cen zabiegów i kosztów zajętości fotela. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Komunikacja w zespole. Sytuacyjne zarządzanie zespołem. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Planowanie i zarządzanie zmianą. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Zarządzanie zespołem i czasem realizacji zadań. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Wskaźniki ekonomiczne funkcjonowania gabinetu i porównanie z rynkiem. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto2 920,00 PLN
- Koszt usługi netto2 920,00 PLN
- Koszt godziny brutto208,57 PLN
- Koszt godziny netto208,57 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe zawierające treść prezentowaną przez trenera podczas prowadzenia usługi.
Materiały zawierają dodatkowo puste kartki do prowadzenia przez uczestników notatek z wykładowej części szkolenia oraz długopis.
Warunki uczestnictwa
Prowadzenie własnego gabinetu stomatologicznego.
Praca na stanowisku managera/kierownika/koordynatowa w gabineice stomatologicznym.
Informacje dodatkowe
Uczestnicy otrzymują 12 punktów edukacyjnych oraz materiały szkoleniowe.
Szkolenie jest realizowane w godzinach zegarowych
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami