Szkolenie Akademia HR: Digital – wykorzystanie narzędzi i systemów ICT: Facebook i Instagram w Biznesie z elementami Canvy. ROLKI. System reklamowy 2 dni
Szkolenie Akademia HR: Digital – wykorzystanie narzędzi i systemów ICT: Facebook i Instagram w Biznesie z elementami Canvy. ROLKI. System reklamowy 2 dni
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Ze szkolenia skorzystają:
- Pracownicy działu HR poszukujący nowoczesnych narzędzi do skutecznej rekrutacji i selekcji kandydatów.
- Specjaliści ds. employer branding’u, pragnący lepiej wykorzystać potencjał platform społecznościowych do promocji pracodawcy i pozyskiwania talentów.
- Koordynatorzy zespołów HR zainteresowani skutecznym wykorzystaniem Canvy do tworzenia grafik i materiałów promocyjnych.
- Analitycy HR dążący do zrozumienia skuteczności działań reklamowych w kontekście pozyskiwania nowych pracowników.
- Przedstawiciele działu marketingu, którzy chcą lepiej zrozumieć, jakie możliwości oferują Facebook i Instagram w kontekście rekrutacji i promocji pracodawcy.
- Kierownicy HR, pragnący pozyskać nowe spojrzenie na wykorzystanie technologii w zarządzaniu zasobami ludzkimi i doskonalić strategie rekrutacyjne oraz budowania marki pracodawcy.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji14-05-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Przygotowanie uczestników do skutecznego wykorzystania narzędzi marketingowych, takich jak Facebook i Instagram, w celu budowania wizerunku marki oraz zwiększania sprzedaży w sieci.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wykorzystanie najważniejszych narzędzi na Facebooku i Instagramie w celu dostosowania ich do potrzeb i identyfikacji firmy | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje Narzędzia do planowania i Creatora Studio do planowania postówKonfiguruje Business Menedżer Facebooka, Menedżera Reklam, Piksela, Zdarzenia Niestandardowe i wykorzystuje je do zarządzania działaniami marketingowymi w sieci Ocenia strategie e-marketingu w firmie Identyfikuje metody i narzędzi angażowania klientów w proces kreowania wartości i personalizacji produktów ( content marketing, języ korzyści) Tworzy analitykę i statystyki w prowadzonych działaniach reklamowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się identyfikacja możliwości, jakie dostarcza Internet, narzędzia pracy zdalnej i wykorzystania ich w praktyce. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje znaczenie i określa główne kierunki rozwoju narzędzi / systemów ICT w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim.Wykorzystuje sprzęt / narzędzia ICT dostępne w pracy / firmie. Swobodnie korzysta z powszechnie dostępnych, różnych narzędzi zdalnej pracy i komunikacji. Korzysta z odpowiednich opcji specjalistycznych programów komputerowych – szczególnie tych wykorzystywanych w HR. Wykorzystuje zaawansowane rozwiązania platform on-line (np. specjalistyczne serwisy społecznościowe, narzędzia zdalnej komunikacji i współpracy). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa zdalna w czasie rzeczywistym, szkolenie realizowane jest w godzianch dydaktycznych 45 min.
Metody pracy: wykłady, dyskusje z uczestnikami i case study uczestników, ćwiczenia indywidualne, videorozmowa, współdzielenie ekranu, interaktywny chat za pomocą, którego będą przesyłane linki do podstron i omawianych tematów.
Aby realizacja usługi pozwoliła osiągnąć cel główny, warunkiem jest zaangażowanie uczestnika w różnorodne formy pracy podczas szkolenia. Szkolenie przeznaczone jest zarówno dla osób początkujących, jak i osób bardziej zaawansowanych.
Jest możliwość poszerzenia wiedzy na temat Social Media na szkoleniu Instagram/Threads
Rekomendacje przed szkoleniem:
(Nie są obligatoryjne. Nie wymagamy wcześniejszej wiedzy przed szkoleniem w poniższych zakresach tematycznych, ale osoby już posiadające konta wcześniej założone będą mogły zweryfikować poprawność ich działania.)
Jak się przygotować do szkolenia Marketing i sprzedaż w dobie cyfryzacji , aby było dla Ciebie jeszcze bardziej efektywne?
Jeśli masz już konta w social mediach:
• Sprawdź czy masz dostęp do profilu firmowego na Facebooku oraz Instagramie (jeżeli możesz mieć to uzyskaj). Przypomnij sobie loginy i hasła.
• Wypisz listę produktów bądź usług, które chcesz uwzględnić w promocji oraz najważniejsze aspekty swojej firmy.
• Jeżeli nie posiadasz strony firmowej na Facebooku nie martw się- pomożemy Ci ją założyć oraz skonfigurować z Menadżerem reklam.
Trener –Magdalena Głomska.
I DZIEŃ SOCIAL MEDIA
Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji)
BLOK I –Content marketing – jak pisać by nas czytali, jak zaangażować odbiorców pod postem, komunikacja z odbiorcami i język korzyści. - teoria-rozmowa na żywo
- Cele krótkoterminowe w budowania strategii e-marketingowej
- Cele długoterminowe w budowie strategii e-marketingowe
BLOK II – Charakterystyka zasad skutecznej komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych przy wykorzystaniu programu Canva. praktyka-ćwiczenia i współdzielenie ekranu
- Planowanie postów na Facebooku z wykorzystaniem narzędzi Facebooka.
- Jak pisać by nas czytali i zaangażować odbiorców pod postem.
- Komunikacja z odbiorcami i język korzyści – metody pisania aranżujących postów dopasowanych do grupy odbiorczej.
- Ustalenie kim jest Twój odbiorca i czego oczekuje.
- Jakie posty FB i IG wyświetla, a jakich nie.
- Sposoby na zwiększenie organicznego zasięgu.
- Konkursy – jak je legalnie tworzyć, o czy warto pamiętać i jak angażować odbiorców.
- Wydarzenia do czego je jeszcze można wykorzystać?
- Sytuacja kryzysowa – jak sobie z nią poradzić?
BLOK III– Praca w programie Canva. -praktyka- ćwiczenia
- Podstawy Canvy – omówienie najważniejszych, wybranych funkcji programu przydatnych do tworzenia grafik na SM.
- Najlepsze formaty grafik na FB, Instagrama, LinkedIn i stronę www.
- Najlepsze formaty na reklamę
BLOK IV – Business Menedżer – grupy odbiorców (Audience Insights). teoria+ praktyka -ćwiczenia, rozmowa na żywo
- Tworzenie podstaw identyfikacji graficznej – logo, infografika, dobór kolorystki i fontów – ćwiczenie
- Tworzenie szablonów graficznych na potrzeby SM – ćwiczenie
- Tworzenie animacji – ćwiczenie
- Dodawanie Call to Action.
- Omówienie dodatkowych elementów graficznych przydatnych w SM
II DZIEŃ SOCIAL MEDIA
BLOK I– Tworzenie reklam – Teksty i formaty reklamowe.- teoria- rozmowa na żywo
- Analiza i tworzenie grup docelowych.
- Grupowanie zainteresowań.
- Jakie grupy dają najlepsze efekty.
- Najczęstsze błędy w tworzeniu grup.
- Jak docierać do nieaktywnych odbiorców i ich ożywić.
BLOK II – Zwiększanie wizerunku na Instagramie. Instagram rolki – tworzymy efektowne nagrania bezpośrednio z aplikacji . - teoria+ praktyka- rozmowa na żywo, ćwiczenia
- Kolekcja
- Formularz kontaktowy
- Reklamy z materiałem dynamicznym
- Post na dzień dobry.
- Sprzedaż z katalogu.
- Posty reklamowe na stronie.
BLOK III– Zwiększanie wizerunku na Instagramie. Instagram rolki – tworzymy efektowne nagrania bezpośrednio z aplikacji .- praktyka-ćwiczenia i współdzielenie ekranu
- Analiza profilu.
- Omówienie najważniejszych sekcji.
- Hashtagi w nich siła.
- Jak zwiększać organicznie zasięgi.
- Jakie cele reklamowe wykorzystywać.
- Pomysły na media plan.
- Triki na Instagramie
- Cele reklamowe na Instagramie
- Trendy muzyczne na Instagramie
- Najważniejsze ustawienia: Filtry, układ, siatka, nakładki i kategorie.
- Opis na rolkach.
- Identyfikacja graficzna na rolkach.
- Szablony na Instagramie.
- Pomysł na własną rolkę – I trik – ćwiczenie
- Aplikacje do tworzenia rolek – omówienie
Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 BLOK I –Content marketing – jak pisać by nas czytali, jak zaangażować odbiorców pod postem, komunikacja z odbiorcami i język korzyści. - teoria-rozmowa na żywo | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 15-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Przerwa 30 min | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 15-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 BLOK II – Charakterystyka zasad skutecznej komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych przy wykorzystaniu programu Canva. praktyka-ćwiczenia i współdzielenie ekranu | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 15-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Przerwa 15 min | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 15-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 BLOK III– Praca w programie Canva. -praktyka- ćwiczenia | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 15-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 BLOK IV – Business Menedżer – grupy odbiorców (Audience Insights). teoria+ praktyka -ćwiczenia, rozmowa na żywo | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 15-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 BLOK I– Tworzenie reklam – Teksty i formaty reklamowe.- teoria- rozmowa na żywo | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 16-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Przerwa 30 min | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 16-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 BLOK II – Zwiększanie wizerunku na Instagramie. Instagram rolki – tworzymy efektowne nagrania bezpośrednio z aplikacji . - teoria+ praktyka- rozmowa na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 16-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Przerwa 15 min | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 16-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 BLOK III– Zwiększanie wizerunku na Instagramie. Instagram rolki – tworzymy efektowne nagrania bezpośrednio z aplikacji .- praktyka-ćwiczenia i współdzielenie ekranu | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 16-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji). | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 720,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 720,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto170,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto170,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Głomska
Od 4 lat jest właścicielem firmy i dyrektorem zarządzającym Agencji Doradztwa Marketingowego „Digital Brand”, którą założyła bazując na własnym, praktycznym doświadczeniu marketingowo-sprzedażowym. Współpracuje z klientami różnych branż z całej Polski wspierając ich w potrzebnych dla nich obszarach sprzedażowo-marketingowych. Pisze strategie marketingowe oraz wdraża wraz z zespołem jej narzędzia pomagając w przejściu transformacji cyfrowej. Swoją wiedzę przekazuje jako Trener na szkoleniach o tematyce: Marketing dla branż, Social Media (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn), Content marketing, Strategie marketingowe oraz sprzedażowe, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Wprowadzanie produktów na rynek. Zrealizowała ponad 1000 godzin szkoleniowych w ciągu ostatnich 3 lat.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują skrypt z materiałami do samodzielnego utrwalenia materiału, prezentację ze szkolenia, a także certyfikat szkolenia. Organizator szkolenia zapewnia też wsparcie techniczne lub merytoryczne w postaci 1- godzinnych konsultacji. Ze wsparcia można skorzystać w okresie do 6 miesięcy od daty zakończenia szkolenia.
Warunki uczestnictwa
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu i ćwiczeń.
- Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie/nagrywanie swojego wizerunku na potrzeby monitoringu, kontroli oraz w celu utrwalenia efektów uczenia się.
Informacje dodatkowe
Jest możliwość poszerzenia wiedzy na temat Social Media na szkoleniu Instagram/Threads
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczno-sprzętowe:
Każdy uczestnik szkolenia powinien mieć możliwość korzystania z komputera z dostępem do Internetu oraz dostępem do konta profilowego na Facebooku. Przed szkoleniem prosimy o zainstalowanie bezpłatnego programu Canva, który służy do tworzenia grafik i postów. Rekomendujemy także przygotowanie materiału zdjęciowego lub filmowego oraz logo (np. z miejsca prowadzonej działalności, związanych z firmą, zdjęcia produktów, usług, personelu).
Szkolenie będzie się odbywać za pomocą Google Meets/ Clickmeeting – przed szkoleniem Uczestnicy otrzymają link.
Wymagania techniczne w przypadku webinarów / szkoleń online:
Dla aktywnego uczestnictwa w warsztatach, każdy jego uczestnik powinien posiadać komputer z dostępem do Internetu z zainstalowanym pakietem Office 2007, 2010, 2013 lub 2016/365 lub równoważnym oraz programem Acrobat Reader.
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy)
- 2 GB pamięci RAM (zalecane 4 GB lub więcej)
- System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS
- Ponieważ szkolenie prowadzone będzie na platformie opartej na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji, takich jak Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.
- Będzie to webinar realizowany w trybie dyskusji – umożliwia on uczestnikom rozmowę wideo w czasie rzeczywistym zarówno z prowadzącym, jak też z innymi uczestnikami. Dzięki temu uczestnicy mają wrażenie osobistego udziału w szkoleniu z prowadzącym i innymi uczestnikami.
Organizacja szkolenia:
Szkolenie podzielone jest na blok teoretyczno-warsztatowy według ustalonego harmonogramu. Praca odbywa się na firmowym fanpage’u, stronie internetowej i odpowiednio skonfigurowanym pod potrzeby firmy Menedżerze Facebooka. Tematyka, zakres oraz tempo prowadzonych szkoleń dopasowane jest do potrzeb Uczestników szkolenia.
Podczas zajęć warsztatowych Uczestnicy, przy wsparciu Trenera będą mogli samodzielnie tworzyć posty, ustawiać grupy niestandardowych odbiorców, konfigurować narzędzia marketingowe oraz tworzyć reklamy. Samodzielnie będą też pracować na programie Canva.