Negocjacje kupieckie
Możliwość dofinansowania
Negocjacje kupieckie
Numer usługi 2024/01/15/12412/2051417
4 095,90 PLN
brutto
3 330,00 PLNnetto
255,99 PLNbrutto/h
208,13 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Negocjacje
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Negocjacje Kupieckie to warsztat szczególnie przydatny kupcom, managerom kategorii, kierownikom i dyrektorom działów zakupów z firm produkcyjnych.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników12
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Warsztat Negocjacje Kupieckie Eveneum pomoże Ci w usystematyzowaniu Twojego podejścia do dostawców, wzmocni efektywne egzekwowanie strategii zakupowej oraz pomoże w budowaniu strategii negocjacyjnych dostosowanych do typu relacji, który chcesz osiągnąć. Ćwiczenia negocjacyjne i analiza sytuacji dopasowana jest zarówno do zakupów direct jak i indirect.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozbicie kosztowe w negocjacjach. Liniowy model kosztowy. Negocjacyjne działania wyprzedzające. Negocjacje podwyżek. | Kryteria weryfikacji Ćwiczenia negocjacyjne i analiza sytuacji dopasowana jest zarówno do zakupów direct jak i indirect. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Cel biznesowy
Rozbicie kosztowe w negocjacjach. Liniowy model kosztowy. Negocjacyjne działania wyprzedzające. Negocjacje podwyżek.Efekt usługi
Wprowadzamy narzędzia ułatwiające analizę danych i odpowiednie przygotowania. Odchodzimy od opinii, a skupiamy się na faktach. Ćwiczymy na prawdziwych przykładach biznesowych dopasowanych do zakupów direct i indirect. Szkolenie Negocjacje Kupieckie Eveneum pomoże usystematyzować podejście do dostawców i realizować plan SRM, wzmocni efektywne egzekwowanie strategii zakupowej.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Zadania do zrealizowania
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak
Program
Program
- Negocjacyjne działania wyprzedzające
- Analiza Kraljic’a, segmentacja portfolia zakupowego i dostosowanie typu negocjacji
- Narzędzia, które sprzedawcy stosują do segmentacji klientów
- Rozbicie kosztowe - cost breakdown w negocjacjach
- Liniowy model kosztowy jako narzędzie do przygotowań
- Wzrost/spadek wielkości zapotrzebowania jako parametr negocjacyjny
- Negocjacje podwyżek
- Planer Negocjacyjny Eveneum
- Analiza sytuacji partnera negocjacyjnego
- Zbieranie danych wewnątrz i w otoczeniu organizacji
- Przygotowania do negocjacji: ZOPA, MDO, LLA, BATNA...
- Zabezpieczenie organizacji przed Sprzedażą Tylnymi Drzwiami - BackDoor Selling
- Korzystanie ze wsparcia partnerów wewnętrznych
- Zarządzanie Stakeholderami i budowanie zaufania
- Wykorzystanie autorytetu przełożonego i eskalacja
- Negocjacje w środowisku direct i indirect
- Oportunizm vs. Planowanie w negocjacjach
- Obniżka ceny vs. redukcja kosztów
- Techniki proaktywne vs. reaktywne
- Komunikację przednegocjacyjna
- Wykorzystanie efektu zaskoczenia i listu od Bardzo Ważnej Osoby
- Twarde i miękkie aspekty negocjacji
- Techniki oddziaływania poprzez e-mail
- Zasady w negocjacjach telefonicznych
- Opracowywanie skutecznej agendy negocjacyjnej
- Efektywne i Efektowne rozpoczynanie i kończenie negocjacji
- Techniki wzmacniające pozycję w negocjacjach zdalnych
- H2H w negocjacjach
- Konflikt i zarządzanie nim
- Osobowości negocjatorów
- Różnice kulturowe w globalnym biznesie
- Uczciwość w negocjacjach
- Budowanie autorytetu negocjatora
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 095,90 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 330,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto255,99 PLN
- Koszt osobogodziny netto208,13 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 2
1 z 2
RAFAŁ DADOS
15 lat doświadczenia w zakupach projektowych oraz strategicznych. Od 5 lat współwłaściciel Eveneum, firmy wyspecjalizowanej w doradztwie i szkoleniach dla zakupów w branżach wymagających budowania relacji i zaufania pomiędzy partnerami. Jego specjalnością jest wsparcie klientów w zakresie zakupów projektowych i wczesnego zaangażowania dostawców i działu zakupów w prace rozwojowe. Realizuje projekty typu negocjacje na zlecenie, poszukiwania dostawców oraz negocjowania warunków współpracy w imieniu Klientów. Prelegent konferencji zakupowych w kraju i zagranicą. Wykładowca kierunku zakupowego na Uniwersytecie Jagiellońskim.
2 z 2
Szymon Tochowicz
Dyrektor zakupów, inżynier konstruktor silników lotniczych
18 lat doświadczenia w zakupach strategicznych, od 6 lat prowadzi projekty doradcze oraz szkoleniowe, z czego 80% opracowywanych jest pod specyficzne wymagania Klienta. W swojej karierze zawodowej zarządzał zespołami kupców direct oraz indirect na poziomie krajowym, europejskim oraz globalnym. W Eveneum specjalizuje się w negocjacyjnych projektach szkoleniowych oraz budowie długoterminowych strategii współpracy klientów z dostawcami. W obszarze doradztwa wspiera Klientów w optymalizacji procesów oraz przygotowywania organizacji zakupowej na zwiększający się zakres odpowiedzialności oraz obowiązków. Wykładowca European Institute of Purchasing Management we Francji.
18 lat doświadczenia w zakupach strategicznych, od 6 lat prowadzi projekty doradcze oraz szkoleniowe, z czego 80% opracowywanych jest pod specyficzne wymagania Klienta. W swojej karierze zawodowej zarządzał zespołami kupców direct oraz indirect na poziomie krajowym, europejskim oraz globalnym. W Eveneum specjalizuje się w negocjacyjnych projektach szkoleniowych oraz budowie długoterminowych strategii współpracy klientów z dostawcami. W obszarze doradztwa wspiera Klientów w optymalizacji procesów oraz przygotowywania organizacji zakupowej na zwiększający się zakres odpowiedzialności oraz obowiązków. Wykładowca European Institute of Purchasing Management we Francji.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Ćwiczenia negocjacyjne i analiza sytuacji dopasowana jest zarówno do zakupów direct jak i indirect.
Adres
Adres
Kraków
Kraków
woj. małopolskie
Kontakt
Kontakt
Szymon Tochowicz
E-mail
szymon.tochowicz@eveneum.com
Telefon
(+48) 533 439 393