Szkolenie Złote standardy w profesjonalnej obsłudze klienta od podstaw do średniozaawansowanego
Szkolenie Złote standardy w profesjonalnej obsłudze klienta od podstaw do średniozaawansowanego
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla:
- pracowników działów obsługi klienta
- recepcji firmowych
- działów handlowych
- doradców klienta i innych pracowników bezpośrednio kontaktujących się z klientami.
- Osób bez dotychczasowego doświadczenia zawodowego w tym obszarze, jak i osób już pracującym z klientem, które chcą uporządkować, pogłębić i poszerzyć swoje kompetencje w kluczowych obszarach obsługi klienta.
- Szkolenie dedykowane jest dla osób początkujących i średniozaawansowanych.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji03-07-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników z najwyższymi standardami profesjonalnej obsługi klienta oraz dostarczenie im narzędzi i praktycznych umiejętności potrzebnych do świadczenia usług na najwyższym poziomie. Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat kluczowych zasad komunikacji interpersonalnej, budowania pozytywnych relacji z klientami oraz rozwiązywania problemów i sytuacji konfliktowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wykorzystuje pewność siebie w obsłudze klienta, co prowadzi do bardziej pozytywnych interakcji i lepszych rezultatów. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje zasady poprawnej obsługi klienta | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Obsługuje klienta zgodnie z zasadami | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Nadzoruje trwałe relacje z klientami na temat budowania trwałych relacji z | Kryteria weryfikacji Planuje jak rozwinąć oraz utrzymać relacje z klientem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozróżnia elementy świadomości i obsługi klienta oraz jej wpływu na sukces organizacji, co prowadzi do większego zaangażowania w pracę z klientami oraz budowania pozytywnego wizerunku firmy. | Kryteria weryfikacji buduje pozytywny wizerunek firmy poprzez poprawne relacje z klientem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Definiuje jak ważna jest poprawna obsługa klienta | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa zdalna w czasie rzeczywistym, realizowana jest w godzinach dydaktycznych 45 min.
Przerwa nie jest wliczona w czas trwania usługi
Metody pracy: mini-wykłady, dyskusje moderowane, case study, ćwiczenia indywidualne i grupowe oraz gra szkoleniowa. Podczas pracy wykorzystywane będą narzędzia wizualne – prezentacja oraz interaktywne: quizy i chat.
Aby realizacja usługi pozwoliła osiągnąć cel główny, warunkiem jest zaangażowanie uczestnika w różnorodne formy pracy podczas szkolenia.
Dodatkowo jest możliwość podniesienia kompetencji na szkoleniu „ Zaawansowana obsługa i komunikacja z klientem od średniozaawansowanego do zaawansowanego.”
Warto skorzystać z obu cyklów szkoleń.
Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji)
BLOK I Klient i jego potrzeby (teoria i praktyka; dyskusja, mini-wykład, ćwiczenie)
- Rozpoczęcie szkolenia, ćwiczenie wprowadzające (ice breaker).
- Kim jest klient? Obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego i jej wpływ na wizerunek firmy.
- Trójkąt satysfakcji klienta – potrzeby merytoryczne, psychologiczne, proceduralne.
BLOK II Standardy i dobre praktyki w obsłudze klienta (teoria i praktyka; case study, dyskusja, mini-wykład, ćwiczenie)
- Złote standardy obsługi klienta.
- Kontakt bezpośredni, telefoniczny, pisemny – ich specyfika i jej wpływ na obsługę klienta.
- Dress-code a wizerunek – co komunikujemy swoim ubiorem?
- To co niewerbalne, czyli mimika, mowa ciała i proksemika w obsłudze klienta: na żywo i online.
BLOK III Etykieta w obsłudze klienta (teoria i praktyka; case study, dyskusja, mini-wykład, ćwiczenie)
- Etykieta biznesowa a etykieta towarzyska – czym się od siebie różnią? Omówienie zasad precedencji.
- Autodiagnoza: co wiem na temat prawidłowego zachowania w typowych sytuacjach biznesowych?
- Najważniejsze reguły etykiety biznesowej w rozmowach telefonicznych oraz spotkaniach face-to-face i online – omówienie na konkretnych przykładach.
BLOK IV Korespondencja w obsłudze klienta (teoria i praktyka; case study, dyskusja, mini-wykład, ćwiczenie)
- Dobre standardy w korespondencji elektronicznej.
- Formy adresatywne i formuły zakończenia, czyli jak dobrze rozpocząć i zakończyć wiadomość lub pismo.
- O co się potykamy: najczęściej powtarzające się błędy redaktorskie i językowe.
- Organizacja materiału – praktyczne ćwiczenie w redagowaniu wiadomości.
- Kompozycja i układ pism biznesowych.
DZIEŃ II
BLOK I Język i komunikacja w obsłudze klienta (teoria i praktyka; ćwiczenia, dyskusja moderowana; mini-wykład)
- Narzędzia aktywnego słuchania: parafrazowanie, klaryfikacja, precyzowanie.
- Rodzaje pytań i ich wpływ na kontrolowanie rozmowy.
- Zarządzanie słowem w obsłudze klienta. Jak unikać komunikatów tworzących trudne sytuacje.
- Udzielanie informacji i wyjaśnień: fakty, a opinie i interpretacje.
BLOK II Praca z głosem w obsłudze klienta (teoria i praktyka; ćwiczenia, mini-wykład)
- Powstawanie głosu i higiena aparatu mowy.
- Wpływ tempa mówienia na jakość komunikacji z klientem.
- Mowa chaotyczna, monotonna, a ich odbiór przez klienta.
- Dykcja i artykulacja – praktyczne ćwiczenia aparatu mowy.
- Komunikacyjna wartość pauzy, czyli tworzenie przestrzeni dla klienta.
- Czym jest prozodia mowy i jaką ją wykorzystać w komunikacji z klientem?
BLOK III Reklamacje w obsłudze klienta – wprowadzenie do aspektów komunikacyjnych (teoria i praktyka; dyskusja moderowana, mini-wykład, ćwiczenia)
- Dlaczego reklamacja jest prezentem ze strony klienta i jak za ten prezent podziękować?
- Najczęściej popełniane błędy komunikacyjne w obsłudze reklamacji.
- Oddzielanie faktów od ocen, interpretacji i emocji.
- Klient zgłasza niezadowolenie - wypracowanie sposobów reakcji.
BLOK IV Podsumowanie i utrwalenie (praktyka; gra szkoleniowa, ćwiczenie)
- Gra szkoleniowa podsumowująca i utrwalająca zdobytą wiedzę i umiejętności.
- Identyfikacja mocnych stron, czyli na czym będę opierać swój potencjał?
- Identyfikacja obszarów do rozwoju i stworzenie indywidualnego planu działania.
Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 BLOK I Klient i jego potrzeby (teoria i praktyka; dyskusja, mini-wykład, ćwiczenie) | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 04-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Przerwa 30 min | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 04-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 BLOK II Standardy i dobre praktyki w obsłudze klienta (teoria i praktyka; case study, dyskusja, mini-wykład, ćwiczenie) | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 04-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Przerwa 30 min | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 04-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 BLOK III Etykieta w obsłudze klienta (teoria i praktyka; case study, dyskusja, mini-wykład, ćwiczenie) | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 04-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 BLOK I Język i komunikacja w obsłudze klienta (teoria i praktyka; ćwiczenia, dyskusja moderowana; mini-wykład) | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 05-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Przerwa 30 min | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 05-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 BLOK II Praca z głosem w obsłudze klienta (teoria i praktyka; ćwiczenia, mini-wykład) | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 05-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Przerwa 30 min | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 05-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 BLOK III Reklamacje w obsłudze klienta – wprowadzenie do aspektów komunikacyjnych (teoria i praktyka; dyskusja moderowana, mini-wykład, ćwiczenia) | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 05-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 BLOK IV Podsumowanie i utrwalenie (praktyka; gra szkoleniowa, ćwiczenie) | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 05-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 BLOK IV Korespondencja w obsłudze klienta (teoria i praktyka; case study, dyskusja, mini-wykład, ćwiczenie) | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 05-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji). | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 720,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 720,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto170,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto170,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Dagmara Tyc
Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
Ma szesnastoletnie doświadczenie na stanowiskach handlowych
i menedżerskich w następujących obszarach: sprzedaż i obsługa klienta na rynkach krajowych i międzynarodowych, zarządzanie zespołem, negocjacje handlowe z klientami i dostawcami. Pracowała na stanowiskach: Menedżer Oddziału, Kierownik Działu Handlowego, Dyrektor Handlowy, Dyrektor Izby Gospodarczej. Jako handlowiec i menedżer współpracowała z firmami produkcyjnymi oraz usługowo-handlowymi. Jako Dyrektor Polskiej Izby Gospodarczej Rusztowań współpracowała
z instytucjami państwowymi i naukowymi, organizacjami krajowymi i międzynarodowymi, organizowała konferencje naukowo-techniczne, ogólnopolskie i międzynarodowe wydarzenia branżowe oraz była członkiem zespołu redakcyjnego kwartalnika branżowego.
Ukończyła studia podyplomowe o specjalności Zarządzanie sprzedażą na rynkach krajowych i międzynarodowych w Kolegium Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Akademię Trenera Biznesu i Akademię Trenera Biznesu dla Zaawansowanych w Wyższej Szkole Bankowej. Absolwentka studiów magisterskich w zakresie języka rosyjskiego na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Śląskiego
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują prezentację ze szkolenia, a także certyfikat szkolenia
Warunki uczestnictwa
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej.
- Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie/nagrywanie swojego wizerunku na potrzeby monitoringu, kontroli oraz w celu utrwalenia efektów uczenia się.
- Szkolenie dedykowane jest dla osób początkujących i średniozaawansowanych.
Informacje dodatkowe
Dodatkowo jest możliwość podniesienia kompetencji na szkoleniu „ Zaawansowana obsługa i komunikacja z klientem od średniozaawansowanego do zaawansowanego.”
Warto skorzystać z obu cyklów szkoleń.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczno-sprzętowe:
Każdy uczestnik szkolenia powinien mieć możliwość korzystania z komputera z dostępem do Internetu.
Wymagania techniczne w przypadku webinarów / szkoleń online:
Dla aktywnego uczestnictwa w warsztatach, każdy jego uczestnik powinien posiadać komputer z dostępem do Internetu oraz z zainstalowanym programem Acrobat Reader.
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy)
- 4 GB pamięci RAM (zalecane 8 GB lub więcej)
- System operacyjny Windows 10/11, Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja)
Ponieważ szkolenie prowadzone będzie na platformie opartej na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji, takich jak Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.
Szkolenie będzie się odbywać za pomocą aplikacji clcikmeeting lub google meets – przed szkoleniem Uczestnicy otrzymają link. Link do szkolenia jest ważny w czasie trwania usługi.
Będzie to webinar realizowany w trybie dyskusji – umożliwia on uczestnikom rozmowę wideo w czasie rzeczywistym zarówno z prowadzącym, jak też z innymi uczestnikami. Dzięki temu uczestnicy mają wrażenie osobistego udziału w szkoleniu z prowadzącym i innymi uczestnikami.
Organizacja szkolenia:
Szkolenie podzielone jest na bloki teoretyczno-warsztatowe według ustalonego harmonogramu. Użytkownicy, w ramach ćwiczeń praktycznych, będą proszeni o udział w dyskusjach moderowanych przez trenera oraz ćwiczeniach, podczas których m.in. wypracują konkretne zwroty, wyrażenia i schematy do zastosowania w realiach własnej specyfiki zawodowej, przećwiczą zastosowanie omawianych umiejętności oraz wezmą udział w grze podsumowującej i utrwalającej umiejętności.
Wymagane będzie posiadanie konta mailowego Google -@gmail.