Szkolenie Zaawansowana obsługa i komunikacja z klientem od średniozaawansowanego do zaawansowanego
Szkolenie Zaawansowana obsługa i komunikacja z klientem od średniozaawansowanego do zaawansowanego
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla:
- pracowników działów obsługi klienta
- recepcji firmowych
- działów handlowych
- doradców klienta
- innych pracowników bezpośrednio kontaktujących się z klientami.
- Osób posiadających doświadczenie pracy z klientem, które chcą rozszerzyć i pogłębić swoje kompetencje komunikacyjne w zakresie obsługi klienta.
- Szkolenie dedykowane jest dla osób średniozaawansowanych
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji17-07-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwój zaawansowanych kompetencji z zakresu obsługi klienta.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się • rozpoznaje i eliminuje bariery komunikacyjne we własnym zachowaniu;• personalizuje obsługę klienta w sytuacjach, w których istnieje taka możliwość; • stosuje język korzyści i możliwości w obsłudze klienta; • reaguje asertywnie na krytykę uzasadnioną, nieuzasadnioną i aluzyjną; • wyznacza granice psychologiczne i reaguje asertywnie, gdy ktoś je przekracza | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się zostaną zweryfikowane na podstawie testu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa zdalna w czasie rzeczywistym, realizowana jest w godzinach dydaktycznych 45 min.
Metody pracy: mini-wykłady, dyskusje moderowane, case study, ćwiczenia indywidualne i grupowe oraz gra szkoleniowa. Podczas pracy wykorzystywane będą narzędzia wizualne – prezentacja oraz interaktywne: quizy i chat.
Aby realizacja usługi pozwoliła osiągnąć cel główny, warunkiem jest zaangażowanie uczestnika w różnorodne formy pracy podczas szkolenia.
Szkolenie jest dopełnieniem szkolenia ,,Złote standardy w profesjonalnej obsłudze klienta – od podstaw do średniozaawansowanego,’’ udział w nim nie jest warunkowany wcześniejszym udziałem w szkoleniu podstawowym ale warto skorzystać z obu cyklu szkoleń
DZIEŃ I
Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji)
BLOK I Powrót do podstaw (teoria i praktyka; dyskusja, mini-wykład, ćwiczenie)
- Rozpoczęcie szkolenia, ćwiczenie wprowadzające (ice breaker).
- Zasady obsługi klienta – powtórzenie i uporządkowanie podstaw: standardy obsługi, potrzeby klienta, etykieta biznesu w sytuacjach obsługowych, język obsługi klienta, formuła prezentu przy obsłudze reklamacji.
BLOK II Proces komunikacji w obsłudze klienta (teoria i praktyka; dyskusja, mini-wykład, ćwiczenie)
- Proces komunikacji – gdzie mogą wystąpić zakłócenia?
- Zakłócenia i bariery komunikacyjne - rozpoznawanie i unikanie.
- Model czterech uszu i ust: komunikowanie i odczytywanie intencji.
BLOK III Przekraczanie oczekiwań (teoria i praktyka; case study, dyskusja, mini-wykład, ćwiczenie)
- Zaspokajanie oczekiwań a ich przekraczanie – jak budować coś więcej niż zadowolenie?
- Personalizacja obsługi klienta.
- Reaktywność a proaktywność w obsłudze klienta.
- Wykorzystanie języka korzyści i możliwości na przykładach konkretnych sytuacji.
BLOK IV Asertywność w obsłudze klienta (teoria i praktyka; dyskusja moderowana, mini-wykład, ćwiczenia)
- Czym jest asertywność, a czym nie jest? Fakty i mity.
- Co nam daje asertywność i jak budować asertywną postawę?
- Postawa asertywna w obsłudze klienta.
DZIEŃ II
BLOK I Asertywne zachowania: narzędzia w obsłudze klienta (teoria i praktyka; ćwiczenia, dyskusja moderowana; mini-wykład)
- Jak reagować na krytykę uzasadnioną, nieuzasadnioną, aluzyjną?
- Jak wyznaczać granice i reagować, gdy ktoś je przekracza?
- Odmowa nieprzekreślająca współpracy.
- Co się kryje za stanowiskiem klienta? Jak pytać o jego prawdziwe interesy?
BLOK II Trudne sytuacje komunikacyjne (teoria i praktyka; dyskusja moderowana, mini-wykład, ćwiczenia)
- Trudny klient czy klient w trudnej sytuacji?
- Etykietowanie a mechanizm samospełaniającej się przepowiedni.
- Podstawowy błąd atrybucji i inne błędy poznawcze utrudniające nam komunikację.
BLOK III Schemat reagowania w rozmowie ze zdenerwowanym klientem (teoria i praktyka; dyskusja moderowana, mini-wykład, ćwiczenie)
- Płaszczyzna emocjonalna i merytoryczna – oddzielenie człowieka od problemu.
- Jak sobie radzić z emocjami klienta? Przydatne narzędzia.
- Schemat rozmowy z klientem zdenerwowanym.
BLOK IV Podsumowanie i utrwalenie (praktyka; gra szkoleniowa, ćwiczenie)
- Gra szkoleniowa podsumowująca i utrwalająca zdobytą wiedzę i umiejętności.
- Identyfikacja obszarów do rozwoju i stworzenie indywidualnego planu działania.
Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 BLOK I Powrót do podstaw (teoria i praktyka; dyskusja, mini-wykład, ćwiczenie) | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 18-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Przerwa 30 min | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 18-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 BLOK II Proces komunikacji w obsłudze klienta (teoria i praktyka; dyskusja, mini-wykład, ćwiczenie) | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 18-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Przerwa 30 min | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 18-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 BLOK III Przekraczanie oczekiwań (teoria i praktyka; case study, dyskusja, mini-wykład, ćwiczenie) | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 18-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 BLOK IV Asertywność w obsłudze klienta (teoria i praktyka; dyskusja moderowana, mini-wykład, ćwiczenia) | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 18-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 BLOK I Asertywne zachowania: narzędzia w obsłudze klienta (teoria i praktyka; ćwiczenia, dyskusja moderowana; mini-wykład) | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 19-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Przerwa 30 min | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 19-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 BLOK II Trudne sytuacje komunikacyjne (teoria i praktyka; dyskusja moderowana, mini-wykład, ćwiczenia) | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 19-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Przerwa 30 min | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 19-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 BLOK III Schemat reagowania w rozmowie ze zdenerwowanym klientem (teoria i praktyka; dyskusja moderowana, mini-wykład, ćwiczenie) | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 19-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 BLOK IV Podsumowanie i utrwalenie (praktyka; gra szkoleniowa, ćwiczenie) | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 19-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji). | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 960,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 960,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto185,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto185,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Dagmara Tyc
Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
Ma szesnastoletnie doświadczenie na stanowiskach handlowych
i menedżerskich w następujących obszarach: sprzedaż i obsługa klienta na rynkach krajowych i międzynarodowych, zarządzanie zespołem, negocjacje handlowe z klientami i dostawcami. Pracowała na stanowiskach: Menedżer Oddziału, Kierownik Działu Handlowego, Dyrektor Handlowy, Dyrektor Izby Gospodarczej. Jako handlowiec i menedżer współpracowała z firmami produkcyjnymi oraz usługowo-handlowymi. Jako Dyrektor Polskiej Izby Gospodarczej Rusztowań współpracowała
z instytucjami państwowymi i naukowymi, organizacjami krajowymi i międzynarodowymi, organizowała konferencje naukowo-techniczne, ogólnopolskie i międzynarodowe wydarzenia branżowe oraz była członkiem zespołu redakcyjnego kwartalnika branżowego.
Ukończyła studia podyplomowe o specjalności Zarządzanie sprzedażą na rynkach krajowych i międzynarodowych w Kolegium Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Akademię Trenera Biznesu i Akademię Trenera Biznesu dla Zaawansowanych w Wyższej Szkole Bankowej. Absolwentka studiów magisterskich w zakresie języka rosyjskiego na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Śląskiego
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują prezentację ze szkolenia, a także certyfikat szkolenia.
Warunki uczestnictwa
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej.
- Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie/nagrywanie swojego wizerunku na potrzeby monitoringu, kontroli oraz w celu utrwalenia efektów uczenia się.
- Szkolenie dedykowane jest dla osób średniozaawansowanych
Informacje dodatkowe
Szkolenie jest dopełnieniem szkolenia ,,Złote standardy w profesjonalnej obsłudze klienta – od podstaw do średniozaawansowanego,’’ udział w nim nie jest warunkowany wcześniejszym udziałem w szkoleniu podstawowym ale warto skorzystać z obu cyklu szkoleń
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczno-sprzętowe:
Każdy uczestnik szkolenia powinien mieć możliwość korzystania z komputera z dostępem do Internetu
Wymagania techniczne w przypadku webinarów / szkoleń online:
Dla aktywnego uczestnictwa w warsztatach, każdy jego uczestnik powinien posiadać komputer z dostępem do Internetu oraz z zainstalowanym programem Acrobat Reader.
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy)
- 4 GB pamięci RAM (zalecane 8 GB lub więcej)
- System operacyjny Windows 10/11, Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja)
Ponieważ szkolenie prowadzone będzie na platformie opartej na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji, takich jak Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.
Szkolenie będzie się odbywać za pomocą aplikacji clcikmeeting lub google meets – przed szkoleniem Uczestnicy otrzymają link. Link do szkolenia jest ważny w czasie trwania usługi.
Będzie to webinar realizowany w trybie dyskusji – umożliwia on uczestnikom rozmowę wideo w czasie rzeczywistym zarówno z prowadzącym, jak też z innymi uczestnikami. Dzięki temu uczestnicy mają wrażenie osobistego udziału w szkoleniu z prowadzącym i innymi uczestnikami.
Organizacja szkolenia:
Szkolenie podzielone jest na bloki teoretyczno-warsztatowe według ustalonego harmonogramu. Użytkownicy, w ramach ćwiczeń praktycznych, będą proszeni o udział w dyskusjach moderowanych przez trenera oraz ćwiczeniach, podczas których m.in. wypracują konkretne zwroty, wyrażenia i schematy do zastosowania w realiach własnej specyfiki zawodowej, przećwiczą zastosowanie omawianych umiejętności oraz wezmą udział w grze podsumowującej i utrwalającej umiejętności.
Wymagane będzie posiadanie konta mailowego Google -@gmail.