Komunikacja i zarządzanie zespołami
Komunikacja i zarządzanie zespołami
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Wszyscy, którym zależy na sprawnej i efektywnej komunikacji oraz zarządzaniu zespołem.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji07-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do samodzielnego budowania zespołów, komunikacji i zarządzania zespołami w wirtualnym środowisku.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje metody doboru członków zespołu. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje narzędzia do zarządzania zespołami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje narzędzia do zarządzania zespołami. | Kryteria weryfikacji Wyznacza realne i mierzalne cele dla zespołów i monitoruje ich pracę w oparciu o dane. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Angażuje się w działania mające na celu wykorzystanie potencjału pracowników i wspiera ich w nabywaniu nowych kompetencji zgodnie z zdefiniowanymi lukami kompetencyjnymi w organizacji. | Kryteria weryfikacji Skutecznie komunikuje zmiany i planowane efekty tych zmian. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1. Wprowadzenie do skutecznej komunikacji w wirtualnym środowisku
1. Wprowadzenie
2. Relacje i różnorodność - wpływ na komunikację w zespołach
- Zasady efektywnej komunikacji.
- Co to jest współpraca w zespole, dlaczego jest ważna?
- Analiza typów osobowości – temperamentu, mocne i słabe strony czterech typów osobowości.
- Jak efektywnie komunikować się z ludźmi o różnych typach osobowości?
- Pogłębiona analiza poziomu kooperacji w zespole.
3. Jak budować skuteczne komunikaty
- Zasady poprawnego formułowania wypowiedzi.
- Jak powinna być zbudowana poprawna wypowiedź, aby była zrozumiała dla odbiorcy? (Budowanie swobodnych, zrozumiałych i logicznych wypowiedzi) – warsztat.
- Skuteczne komunikowanie zmian i planowanych efektów tych zmian.
- Komunikowanie się w sposób łatwy do zrozumienia.
- Sposoby przekazywania informacji i znaczenie komunikacji.
Dzień 2. Umiejętności dialogu nastawionego na doskonalenie współpracy zespołowej i komunikacji między członkami zespołu. - część 1
- Opracowanie mapy powiązań w codziennej współpracy.
- Przyjęcie i precyzyjne wysłuchanie informacji od współpracowników (zasady aktywnego słuchania).
- przekonywanie pracowników do własnego zdania. - Opracowanie zobowiązań według zasady słucham, żeby realnie wprowadzać zmiany.
Dzień 3. Umiejętności dialogu nastawionego na doskonalenie współpracy zespołowej i komunikacji między członkami zespołu. - część 2
- Analiza i wzmocnienie systemu angażowania pracowników, a także zarządzania nimi przez cele.
- Analiza i sugestie indywidualnego i zespołowego potencjału oraz obszarów do doskonalenia.
- Podsumowanie.
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej.
Usługa jest realizowana metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Relacje i różnorodność - wpływ na komunikację w zespołach | Prowadzący Barbara Gańcza | Data realizacji zajęć 08-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Przerwa | Prowadzący Barbara Gańcza | Data realizacji zajęć 08-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Jak budować skuteczne komunikaty | Prowadzący Barbara Gańcza | Data realizacji zajęć 08-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Opracowanie mapy powiązań w codziennej współpracy. Przyjęcie i precyzyjne wysłuchanie informacji od współpracowników (zasady aktywnego słuchania). | Prowadzący Barbara Gańcza | Data realizacji zajęć 09-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Przerwa | Prowadzący Barbara Gańcza | Data realizacji zajęć 09-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Opracowanie zobowiązań według zasady słucham, żeby realnie wprowadzać zmiany. | Prowadzący Barbara Gańcza | Data realizacji zajęć 09-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Analiza i wzmocnienie systemu angażowania pracowników, a także zarządzania nimi przez cele. | Prowadzący Barbara Gańcza | Data realizacji zajęć 10-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Przerwa | Prowadzący Barbara Gańcza | Data realizacji zajęć 10-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Analiza i sugestie indywidualnego i zespołowego potencjału oraz obszarów do doskonalenia. Podsumowanie. | Prowadzący Barbara Gańcza | Data realizacji zajęć 10-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 890,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 890,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto78,75 PLN
- Koszt osobogodziny netto78,75 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Barbara Gańcza
Od kilku lat pracuje jako wykładowca akademicki we Wrocławskiej Wyższej Szkole Informatyki Stosowanej i Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu. Uczy przedmiotów związanych z prawem ochrony danych osobowych oraz innych, rozwijających kompetencje managerskie: trening i coaching managerski oraz komunikacja interpersonalna. Współpracuje również z Dolnośląską Szkołą Wyższą (projekty z przedsiębiorczości) i Wyższą Szkołą Bankową (wystąpienia publiczne).
Jako manager posiada kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami polskimi i międzynarodowymi. Uczestniczyła w wielu edukacyjnych projektach zagranicznych (Hiszpania, Portugalia, Nigeria) gdzie wspierała przedsiębiorczość indywidualną uczestników i koordynowała budowanie zespołów.
Stosuje metody coachingowe w rozwiązywaniu problemów i wspieraniu potencjału indywidualnego swoich klientów.
W przeciągu ostatnich dwóch lat wstecz przeprowadziła ponad 120 godzin szkoleń z zakresu pokrywającego się z tematyką bieżącego szkolenia.
barbaragancza@gmail.com
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy dostaną notesy, teczki, długopisy, a po zakończeniu usługi materiały wypracowane podczas usługi.
Warunki uczestnictwa
Usługa zostanie zrealizowana z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa związanych z zapobieganiem rozpszetrzeniania się wirusa COVID-19.
Po zakończonej usłudze uczestnik usługi otrzyma zaświadczenie i cetyfikat ukończenia szkolenia.
Informacje dodatkowe
Usługa szkoleniowa (nie dotyczy doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
OGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków świadczenia usługi (OWU), które znajdują się na stronie internetowej pod adresem https://akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy-akat-consulting