Kreowanie wizerunku firmy
Kreowanie wizerunku firmy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby zainteresowane budowaniem wizerunku firmy.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji12-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
W wyniku szkolenia uczestnik będzie przygotowany do profesjonalnego budowania wizerunku firmy w sieci oraz w mediach społecznościowych za pomocą sprawdzonych narzędzi i technik oraz zgodnie z najnowszymi trendami. Uczestnik będzie potrafił wybrać najbardziej optymalne dla firmy sposoby wykorzystania poszczególnych narzędzi Social Media. Uczestnik będzie przygotowany do mierzenia efektów i umiejętnego korygowania działań marketingowych w tychże mediach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zrozumienie podstawowych koncepcji związanych z kreowaniem wizerunku firmy | Kryteria weryfikacji Określenie podstawowych koncepcji związanych z kreowaniem wizerunku firmy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Świadomość znaczenia kształtowania wizerunku firmy w kontekście celów biznesowych | Kryteria weryfikacji Określenie znaczenia kształtowania wizerunku firmy w kontekście celów biznesowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zrozumienie narzędzi i technik pomagających w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy | Kryteria weryfikacji Zrozumienie narzędzi i technik pomagających w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
Moduł I: Wizerunek firmy, czyli pytanie - mieć czy być?
- Uplasowanie wizerunku firmy w komunikacji marketingowej organizacji
- Jak się tworzy wizerunek firmy – orientacja firmy
- Czemu służy wizerunek firmy? – określenie 3 celów strategicznych
- Czy wizerunek się opłaca? O procesie budowania marki praktycznie, szanse i zagrożenia na polskich case studies
Moduł II: Mosty i mury dla wizerunku Twojej firmy
- Klientocentryzm – klient w centrum procesów firmy to klucz do pozytywnego wizerunku
- Kultura organizacyjna – podwaliny budowania spójności organizacji
- „Znieś jajko i gdacz” – o świadomym publicity i działaniach public relations
- Touchpoints – punkty styku z Twoją firmą, czy znasz swoje luki?
- Gra strategiczna – Rozum czy serce, jak wizerunek marki wpływa na wyniki finansowe organizacji?
Dzień 2
Moduł III: Wizerunek marki, a nie produktu jako antidotum na cenę
- Budowanie marki krok po kroku, czyli komercjalizowanie wizerunku firmy
- Marka i jej atrybuty: architektura marek, spójność, identyfikacja wizualna, język marki
- Czy wizerunek można monitorować – wskaźniki pomiarowe (KPI), poznaj 3 najważniejsze
- Kryzys wizerunku – zasady postepowania w przypadku awarii na drodze Twojej marki
- Wizerunek na arenie międzynarodowej – stawaj się wiarygodnym partnerem eksportowym
Moduł IV: Planowanie budowania wizerunku w oparciu o narzędzia
- Brandbook jako księga marki w skutecznej strategii komunikacji
- Personal branding – jak marka osobista wpływa na wizerunek organizacji – szanse i zagrożenia
- Employer branding – marka pracodawcy a dzisiejsze wyzwania rynku pracy
- Komunikowanie wizerunku w oparciu o kanałyi obecne trendy:o social media – Linkedin, Youtube, Facebook, Instagram – przegląd możliwościo content marketingo video marketing, o AI sztuczna inteligencja – czat GPT, Midjourney w służbie wizerunku
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Wizerunek firmy, czyli pytanie - mieć czy być? | Prowadzący Dolores Greń | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Przerwa | Prowadzący Dolores Greń | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Mosty i mury dla wizerunku Twojej firmy | Prowadzący Dolores Greń | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Wizerunek marki, a nie produktu jako antidotum na cenę | Prowadzący Dolores Greń | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Przerwa | Prowadzący Dolores Greń | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Planowanie budowania wizerunku w oparciu o narzędzia | Prowadzący Dolores Greń | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto1 832,70 PLN
- Koszt usługi netto1 490,00 PLN
- Koszt godziny brutto114,54 PLN
- Koszt godziny netto93,13 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Dolores Greń
Pracuje z firmami jako konsultant, szkoleniowiec, przeprowadza przez transformację marketingową, rebranding. Audytuje, optymalizuje, doradza zarządom.
Jest autorką publikacji, wykładowcą akademickim. Na koncie ma ponad 3000 godzin spędzonych w sali szkoleniowej i konsultacjach z klientami z różnych branż - od produkcyjnej prze spożywczą, po fashion i beauty.
Specjalizuje się w transformacji firm produkcyjnych B2B, międzynarodowych, które po rebrandingu podnoszą swoją wartość rynkową.
Absolwentka Executive MBA Business Trends Uniwersytetu Merito, posiada certyfikat DIMAQ (Digital Marketing Qualification) na poziomie Professional. Ukończyła program strategiczny Charted Instytute of Marketing in London, Orka Brand Academy Kopenhaga i studia podyplomowe „Marketing B2B” na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Jest certyfikowanym Trenerem biznesu Polsko-Amerykańskiego Instytutu Zarządzania.
Praktyk, manager poruszający się w marketingu ponad 15 lat. Posiada doświadczenie 360 stopni - pracowała po stronie agencji reklamowych, w działach marketingu. Przez 7 lat szefowała działom marketingu w firmach rodzinnych, korporacjach zagranicznych (Orkla – Credin, Silcare). Prowadziła 20 osobowy zespół marketingowy, zarządzała projektami w 5 krajach Europy.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy dostaną notesy, teczki, długopisy, a po zakończeniu usługi materiały wypracowane podczas usługi.
Warunki uczestnictwa
Usługa zostanie zrealizowana z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa związanych z zapobieganiem rozpszetrzeniania się wirusa COVID-19.
Po zakończonej usłudze uczestnik usługi otrzyma zaświadczenie i cetyfikat ukończenia szkolenia. Warunkiem uzyskania zaświadczenia i certyfikatu jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej.
Informacje dodatkowe
PODATEK VAT
Usługa szkoleniowa (nie dotyczy doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
OGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków świadczenia usługi (OWU), które znajdują się na stronie internetowej pod adresem https://akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy-akat-consulting