First Time Manager – szkolenie dla początkujących menedżerów
First Time Manager – szkolenie dla początkujących menedżerów
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Nowo mianowani menedżerowie.
- Pracownicy przygotowywani do objęcia roli menedżera.
- Liderzy zespołów bez wcześniejszego doświadczenia w zarządzaniu.
- Specjaliści awansowani na stanowiska kierownicze.
- Osoby, które po raz pierwszy będą zarządzać zespołem.
- Menedżerowie z niewielkim doświadczeniem, chcący doskonalić swoje umiejętności zarządzania.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji04-08-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Zwiększenie kompetencji menedżerskich w zakresie przewodzenia ludziomZwiększenie umiejętności budowania odpowiedniego wizerunku przełożonego
Zwiększenie świadomości pozytywnego budowania autorytetu
Wzrost umiejętności komunikacyjnych w zespole
Udoskonalenie umiejętności dobrego wyznaczania celów
Poznanie zasad udzielania informacji zwrotnej pracownikom
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje pojęcie zarządzania zespołem | Kryteria weryfikacji Wskazuje różnicę między wykonywaniem zadań a zarządzaniem zespołem. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje kluczowe kompetencje lidera oraz najczęściej popełniane błędy. | Kryteria weryfikacji Wskazuje kluczowe kompetencje lidera oraz najczęściej popełniane błędy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje metody jasnego komunikowania oczekiwań i zasad współpracy. | Kryteria weryfikacji Wskazuje cechy metody jasnego komunikowania oczekiwań i zasad współpracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje narzędzia do diagnozy mocnych i słabych stron pracowników oraz własnych. | Kryteria weryfikacji Wskazuje narzędzia do diagnozy mocnych i słabych stron pracowników oraz własnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje metody motywowania pracowników. | Kryteria weryfikacji Wskazuje cechy metod motywujących pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Analizuje działania zespołu i dostosowywać plany w razie potrzeby. | Kryteria weryfikacji Wskazuje metody nadzorowania pracy zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Deleguje zadania, aby wzbudzać zaangażowanie. | Kryteria weryfikacji Wskazuje cechy delegowania zadań w sposób wzbudzający zaangażowanie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje i unika najczęściej popełnianych błędów managera. | Kryteria weryfikacji Wskazuje najczęściej popełniane błędy menadżera | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Skutecznie komunikuje oczekiwania oraz zasady współpracy zarówno z szefem, jak i w zespole. | Kryteria weryfikacji Wskazuje cechy komunikacji oczekiwań i zasad współpracy.. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje narzędzi do efektywnego wykorzystania potencjału zespołu. | Kryteria weryfikacji Wskazuje cechy narzędzi do efektywnego wykorzystania potencjału zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje pozytywną informację zwrotną, która motywuje i rozwija pracowników. | Kryteria weryfikacji Wskazuje cechy pozytywnej informacji zwrotnej , która motywuje i rozwija pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykazuje wzmocnienie pewności siebie i asertywności w roli lidera. | Kryteria weryfikacji Wskazuje cechy charakterystyczne asertywnego lidera. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Buduje relacje oparte na zaufaniu i szacunku. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje cechy zespołu opartego na zaufaniu i szacunku. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
Moduł 1
- Od czego zacząć… czyli jak się odnaleźć w roli managera
- od specjalisty do lidera – czym różni się wykonywanie zadań, od zarządzania
- za co odpowiada manager i jak się do tego zabrać – określanie celów biznesowych zespołu, organizacja pracy – planowanie i podział zadań, wyznaczanie celów indywidualnych, monitoring działań zespołu
Moduł 2
- Zarządzanie celami biznesowymi, a przewodzenie ludziom
- Czego oczekuje od lidera firma a czego podwładni?
- kluczowe kompetencje jakie powinien posiadać lider
- stres i rozterki managera – najczęściej popełniane błędy
Moduł 3
- Instrukcja obsługi szefa -czyli:
- jasne i klarowne komunikowanie oczekiwań i zasad współpracy z szefem [expose] oraz w zespole
- budowa autorytetu szefa – sposoby budowania odpowiedniej postawy i wizerunku managera
Moduł 4
- Budowanie zespołu – wykorzystanie kompetencji i talentów członków zespołu
- diagnoza mocnych i słabych stron pracowników, i swoich własnych
- praktyczne narzędzia do efektywnego wykorzystania potencjału pracowników
Dzień 2
Moduł 1
- Podstawy motywowania – najprostsze rozwiązania są najskuteczniejsze
- mechanizmy motywacyjne u pracowników
- na co ma wpływ manager
- pozytywna informacja zwrotna
Moduł 2
- Komunikacja z zespołem, która nie burzy relacji
- komunikacja jako narzędzie w zarządzaniu
- asertywność w komunikacji managera – jak powiedzieć NIE
- informacja zwrotna która wzmacnia i rozwija pracownika
Moduł 3
- Skuteczne delegowanie zadań – jak przekazywać zadania by wzbudzać chęć i zaangażowanie do działania?
- SMART- reguły jasnego przekazywania poleceń
- formułowanie celów a skuteczność działania
TEST - WALIDACJA
Procedura walidacji:
Ostatnie 15 minut usługi przewidzine jest na przeprowadzenie walidacji usugi w formie zamkniętego testu wiedzy jednokrotnego wyboru.
Test na potrzeby walidacji jest przygotowywany przez osobę zgłoszoną w karcie usługi jako osoba prowadząca walidację.
Procedura przeprowadzenia etapu walidacji:
1. Prowadzący usługę rozdaje uczestnikom szkolenia wydrukowane arkusze testu.
2. Uczestnicy wypełniają otrzymane testy.
3. Po uzupełnieniu testu przez uczestników szkolenie prowadzący zbiera testy.
4. Wypełnione testy zostają przekazane do weryfikacji osobie przeprowadzającej walidację.
5. Po weryfikacji testów uczestnicy otrzymują informację o osiągniętym wyniku testu.
Powyższa procedura przeprowadzenia etapu walidacji usługi zapewnia rodzielenie funkcji osoby prowadząej usługę od osoby przeprowadzającej walidację.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Moduł 1, 2 | Prowadzący Iwona Sługocka | Data realizacji zajęć 05-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Przerwa | Prowadzący Iwona Sługocka | Data realizacji zajęć 05-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Moduł 3, 4 | Prowadzący Iwona Sługocka | Data realizacji zajęć 05-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Moduł 1,2 | Prowadzący Iwona Sługocka | Data realizacji zajęć 06-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Przerwa | Prowadzący Iwona Sługocka | Data realizacji zajęć 06-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Moduł 3 | Prowadzący Iwona Sługocka | Data realizacji zajęć 06-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Test - walidacja | Prowadzący Iwona Sługocka | Data realizacji zajęć 06-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 690,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 690,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto105,63 PLN
- Koszt osobogodziny netto105,63 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Iwona Sługocka
Przez 10 lat pracowała jako Specjalista do spraw komunikacji w resorcie finansów. Od 2012 roku kieruje własną firmą doradczo – szkoleniową UNA. Dodatkowo okresie 2015-2017 była partnerem zarządzającym w firmach: Tylko dla medycyny s.c./ Medigroup s.c.
Od 2016 prowadzi szkolenia dla menadżerów i zespołów (instytucje publiczne, spółki z udziałem skarbu państwa i biznes).
Absolwentka Wydziału Prawa Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej na kierunku Interwencja kryzysowa.
Prowadzi szkolenia z zakresu etyki zawodowej (przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji oraz korupcji) przywództwa, zarządzania zespołem, komunikacji interpersonalnej, efektywności menedżerskiej i osobistej. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń, warsztatów oraz coachingów, opartych na analizie strukturalno-prawnej organizacji, których celem jest wypracowanie rozwiązań sprzyjających komunikacji i współpracy w zespołach w realiach zmieniającego się rynku (komunikacja międzypokoleniowa, praca zdalna i hybrydowa).
Wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie i Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Współautorka książek dotyczących ocen pracowniczych w służbie cywilnej.
Ukończyła szkołę trenerów i coachów Grupy SET
Certyfikowany coach ICF/ACC.
Posiada międzynarodowy certyfikat Critical Incident Stress Foundation (ICISF).
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Po zakończonej usłudze uczestnik usługi otrzyma certyfikat ukończenia szkolenia.
Uczestnicy otrzymają notesy, teczki, długopisy, a także po zakończeniu usługi materiały wypracowane podczas usługi.
Warunki uczestnictwa
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej.
Informacje dodatkowe
Usługę możemy dopasować do konkretnych potrzeb.
Realizujemy działania rozwojowe również w formie zamkniętej – dedykowanej.
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc/gwarancji terminu.
Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu DOFINANSOWANIA na tę usługę (i inne z naszej oferty).
Zapraszamy do kontaktu.
www.akatconsulting.pl
Ogólne warunki świadczenia uslugi
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków świadczenia usługi (OWU), które dostępne są pod adresem https://akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy-akat-consulting
Podatek VAT
Usługa szkoleniowa (nd doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczane jest 23% VAT
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 roz. Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w spr.zwolnień od podatku od towarów i usług (...) (Dz.U. z 2018 r., poz. 701)
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi