PSYCHOLOGIA PERSWAZJI W SYTUACJACH ZAWODOWYCH – trening prowadzony przez prof. dr hab. Zbigniewa Nęckiego.
PSYCHOLOGIA PERSWAZJI W SYTUACJACH ZAWODOWYCH – trening prowadzony przez prof. dr hab. Zbigniewa Nęckiego.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Przedmiotowa usługa szkoleniowa jest dedykowana
- osobom zarządzającym zespołami,
- osobom wobec których są plany związane z awansem na stanowiska kierownicze
- wszystkim, którzy chcą zwiększyć swoją umiejętność wywierania wpływu
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników16
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotuje uczestników do samodzielnego rozpoznawania mechanizmów oddziaływania społecznego, zwiększy ich świadomość na temat manipulacji, trików, chwytów. Nauczą się obrony przed taką perswazją, która może narażać ich na uleganie wpływom negatywnym. To pozwoli im wzmocnić swój autorytet, działania i relacje zawodowe.Efekty uczenia się
W efekcie udziału w szkoleniu: "Psychologia perswazji w sytuacjach zawodowych” uczestnik szkolenia:
- pozna mechanizmy oddziaływania społecznego,
- dowie się o motywacjach wpływania na innych i o ich rezultatach,
- aktualizuje wiedzę na temat manipulacji, trików, chwytów i umiejętność obrony przed taką perswazją, która może narażać go na uleganie wpływom negatywnym
- dokonuje analizy swojego autorytetu
- wzmacnia działania i relacje zawodowe
- inicjuje etyczne postępowanie
Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się
- Zadania realizowane podczas szkolenia.
- Praktyczne sprawdzenie umiejętności podczas ćwiczeń w trakcie szkolenia.
Sposób weryfikacji efektów uczenia się
Zadania symulacyjne, ćwiczenia, analizy przypadków
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Program
Program
Dzień I
- Podstawowe sytuacje perswazyjne w relacjach społecznych, biznesie, handlu, życiu publicznym i relacjach nieformalnych.
- Oddziaływania ekstremalne
Techniki prania mózgu, oddziaływania podprogowe. Kompendium wiedzy podstawowej o mechanizmach perswazyjnych. - Pożądane i uboczne efekty przekonywania.
25 zagadnień dotyczących procedur i 15 dotyczących tematyki argumentacji, rodzajów apelów.
Dzień II
- Obraz i metafora w prezentacji jako dźwignia wpływu
Narracja dynamiczna angażująca odbiorców w emocjonalny sposób. Wzrok, słuch i ruch w przekazie perswazyjnym. Elementy NLP i analizy transakcyjnej, model kija i marchewki. - Rola języka ciała w perswazji
Wskaźniki siły i dominacji, sygnały sympatii i niechęci, wrażenie kompetencji. Dziesięć rodzajów komunikatów niewerbalnych. Analiza własnych wzorców niewerbalnych zachowań, ruch i sylwetka ciała. - Taktyki ukrytej perswazji
Językowe techniki argumentacji; 55 reguł Kevina Hogana w praktycznym zastosowaniu do sytuacji handlowych, sprzedaży i kupowania. Perswazja w negocjacjach i konfliktach, budowanie przewagi w rozmowach biznesowych.
Szkolenie trwa 14 godzin zegarowych.
Warunki niezbędne do spełnienia przez uczestników, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu:
- punktualne stawienie się na szkoleniu,
- udział w pełnym wymiarze szkolenia,
- aktywne uczestnictwo w ćwiczeniach, grach, symulacjach rozgrywających się na szkoleniu.
Warunki organizacyjne dla przeprowadzenia szkolenia: sala szkoleniowa wyposażona w rzutnik, flipchart z kartkami papieru, stoły i krzesła dla każdego uczestnika i trenera ustawione w literę U.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Podstawowe sytuacje perswazyjne | Prowadzący prof. dr hab. Zbigniew Nęcki | Data realizacji zajęć 20-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Oddziaływania ekstremalne | Prowadzący prof. dr hab. Zbigniew Nęcki | Data realizacji zajęć 20-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Pożądane i uboczne efekty przekonywania | Prowadzący prof. dr hab. Zbigniew Nęcki | Data realizacji zajęć 20-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Obraz i metafora w prezentacji jako dźwignia wpływu | Prowadzący prof. dr hab. Zbigniew Nęcki | Data realizacji zajęć 20-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Rola języka ciała w perswazji | Prowadzący prof. dr hab. Zbigniew Nęcki | Data realizacji zajęć 21-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Rola języka ciała w perswazji | Prowadzący prof. dr hab. Zbigniew Nęcki | Data realizacji zajęć 21-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Wzrok, słuch i ruch w przekazie perswazyjnym | Prowadzący prof. dr hab. Zbigniew Nęcki | Data realizacji zajęć 21-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Taktyki ukrytej perswazji | Prowadzący prof. dr hab. Zbigniew Nęcki | Data realizacji zajęć 21-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 955,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 590,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto139,69 PLN
- Koszt osobogodziny netto113,57 PLN
Prowadzący
Prowadzący
prof. dr hab. Zbigniew Nęcki
Od 1991 zajmuje się prowadzeniem szkoleń w zakresie zarządzania zespołami ludzkimi, negocjacji, komunikacji interpersonalnej i doskonalenia zdolności interpersonalnych. Szkolił pracowników około 300 firm i organizacji takich jak banki, kopalnie, stowarzyszenia kupieckie, instytucje oświatowe, urzędy miejskie i wojewódzkie, ośrodki usługowe, wydawnictwa prasowe, instytucje średniego i wielkiego przemysłu.
Od 1968 pracował na Uniwersytecie Jagiellońskim. W latach 1973–1997 kierował Zakładem Psychologii Społecznej Instytutu Psychologii UJ. W latach 1981–1984 był dyrektorem Instytutu Psychologii UJ. W latach 1999–2008 sprawował funkcję dyrektora Instytutu Ekonomii i Zarządzania. Od 1997 był kierownikiem Katedry Negocjacji UJ, a od 2005 także kierownikiem studiów podyplomowych Public Relations na UJ. W latach 1993–1995 pełnił funkcję pełnomocnika rektora ds. Uniwersytetu Otwartego UJ.
Psycholog społeczny, profesor nauk humanistycznych, nauczyciel akademicki, mediator i ekspert w dziedzinie negocjacji, założyciel i wieloletni kierownik Katedry Negocjacji na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Od sierpnia 2017 - Dziekan Wydziału Psychologii i Nauk Humanistycznych Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego.
Uczestniczył jako ekspert w wielu negocjacjach publicznych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Autorskie materiały szkoleniowe, ćwiczenia przygotowane przez wykładowcę, notes, długopis.
- Certyfikat szkolenia
Informacje dodatkowe
Informacji udzielamy ównież e-mailem lub telefonicznie: Vademecum – Konferencje i Szkolenia Sp. z o.o.
Aleja Piastów 11, 52-424 Wrocław
tel: 71 341 85 10, e-mail: vade@vade.com.pl
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi