Sekretarz Jednostki Samorządu Terytorialnego I edycja
Sekretarz Jednostki Samorządu Terytorialnego I edycja
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaPrawo i administracja / Administracja publiczna
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Sekretarz jednostki samorządu terytorialnego to studia podyplomowe skierowane do wszystkich osób posiadających dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunkach prawo/administracja/ekonomia/zarządzanie. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych uczestników studiów Uczelnia przygotowała studia dedykowane tematyce przygotowania praktycznego do wykonywania funkcji Sekretarza w jednostkach samorządu terytorialnego.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji14-10-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi160
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest dostarczenie uczestnikom kompleksowej, praktycznej wiedzy z zakresu planowania, zarządzania i sprawowania kontroli nad organizacją pracy urzędu jako jednostki organizacyjnej jednostek samorządu terytorialnego, kierowania zespołem pracowników oraz wykorzystania narzędzi do zarządzania i budowania strategii funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego.Efekty uczenia się
Studia podyplomowe Sekretarz w jednostce samorządu terytorialnego we Wrocławskiej Akademii Biznesu w Naukach Stosowanych mają na celu nabycie przez uczestników studiów wiedzy oraz kompetencji w zakresie:
- Funkcjonowania i roli samorządu terytorialnego w zarządzaniu publicznym,
- Obowiązujących regulacji prawnych w obszarze jednostek samorządu terytorialnego,
- Zarządzania zespołami ludzkimi i organizacją pracy w urzędzie,
- Zarządzania marką Urzędu,
- Tworzenia, organizowania i likwidowania jednostek organizacyjnych i pomocniczych w JST,
- Sprawowania nadzoru właścicielskiego w JST,
- Narzędzi audytu i kontroli zarządczej w sektorze samorządowym,
- Zasad przygotowania i realizacji, planów, programów i strategii w JST,
- Zasad organizowania współpracy z organem stanowiącym i wykonawczym w JST,
- Zarzadzania dostępem do informacji publicznej.
Sposób weryfikacji efektów uczenia się
Weryfikacja efektów jest rozumiana jako sprawdzenie wyników pracy uczestnika i określenie, czy zostały przez niego osiągnięte zdefiniowane efekty uczenia się. Sylabusy opracowane przez prowadzących zajęcia i zweryfikowane przez Dyrektora Programu Studiów Podyplomowycy służą jako narzędzie weryfikacji efektów uczenia się.
Przyjęto następujące sposoby weryfikacji stopnia osiągnięcia efektów uczenia się (metod oceny) w procesie kształcenia:
FORMA |
Egzamin/kolokwium ustne |
Egzamin/kolokwium w formie testu zamkniętego |
Egzamin/kolokwium w formie zadań otwartych |
Egzamin/kolokwium w formie zadań praktycznych |
Pokaz umiejętności praktycznych |
Praca w zespole |
Prezentacja |
Raport z badań |
Studium przypadku |
Zadanie praktyczne |
Sprawozdanie laboratoryjne |
Aktywność na zajęciach |
Obserwacje |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Program
Program
Nazwa przedmiotu |
Samorząd terytorialny w zarządzaniu publicznym |
Obowiązujące regulacje prawne w obszarze jednostek samorządu terytorialnego |
Zarządzanie marką Urzędu |
Tworzenie, organizowanie i likwidowanie jednostek organizacyjnych i pomocniczych w JST |
Audyt i kontrola zarządcza w JST |
Nadzór właścicielski w JST |
Programy, plany i strategie w sektorze publicznym |
Współpraca z organem stanowiącym i wykonawczym w JST |
Zarządzanie dostępem do informacji publicznej |
Dyplomowanie |
Łączna liczba godzin studiów: 160h |
Łaczna suma godzin akademickich w planie studiów to 160 (gdzie godzina zajęć to 45min), łaczna suma godzin zegarowych 120 h
Egzamin dyplomowy kończy studia i odbędzie się nie póżniej niż 30.06.2025
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto35,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto35,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
mgr Anna Zawadzka
inż. Robert Gudowski
mgr Bartosz Zawadzki
Katarzyna Jankowska
Marcin Kołodziejczak
Joanna Sitna Kołodziejczak
Monika Hołówka
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały zapewnia Wrocławska Akademia Biznesu w Naukach Stosowanych.
Warunki uczestnictwa
O przyjęciu na studia decyduje komplet dokumentów, które można wysłać tradycyjnie drogą pocztową, skanem lub złożyć osobiście w biurze Centrum Studiów MBA i Podyplomowych.
Wymagane dokumenty:
- Podanie o przyjęcie na studia
- 1 zdjęcie w formie papierowej (35x45 mm)
- Kopia dyplomu ukończenia studiów pierwszego lub drugiego stopnia
- Suplement lub wyciąg z indeksu - dla kończących studia przed 2005 r.
- Podpisana umowa o naukę wraz z załącznikiem - 2 egz.
- Dowód wniesienia opłaty wpisowej (250 PLN)
- Dowód osobisty do wglądu
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne:
dostęp do internetu
iOS: iOS 11
Windows: min. Windows 7, zalecane Windows 10
Android: System operacyjny Android 5,0
Funkcje sieci Web. Najnowsza wersja przeglądarki Safari, Internet Explorer 11, Chrome, Edge lub Firefox
Komputerów Mac: MacOS 10,13
Studia odbywają się przy pomocy darmowego dostępu do MS Teams. Wszelkie dostępy zapewnia Wrocławska Akademia Biznesu w Naukach Stosowanych. Materiały w formie e-podręczników, plików, dokumentów przygotowanych w dowolnym formacie, materiałów VOD, itp. niezbędne do zajęć wysyłane są studentom na maila oraz umieszczane na dedykowanej platformie edukacyjnej Asseco, do której dostęp zapewnia Uczelnia. Link do usługi ważny jest do momentu ukończenia studiów.
Student otrzymuje hasło i login do dostępu do usługi MS Teams.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Laboratorium komputerowe
- bezpłatny parking, bar, biblioteka