Profesjonalny mediator I edycja
Profesjonalny mediator I edycja
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaPrawo i administracja / Administracja publiczna
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia podyplomowe Profesjonalny mediator skierowane są do:
- wszystkich osób posiadających dyplom ukończenia dowolnych studiów wyższych.
- planują podnieść swoje kwalifikacje,
-
zamierzają współpracować z sądami powszechnymi
- planują otworzyć własną Kancelarią Mediatora
- chcących uzyskać nowy zawód i dodatkowe źródło zarobku
- zamierzają wykonywać zawód mediatora w swoim miejscu pracy, np.: zakład pracy, związki zawodowe, szkoła, urząd, poradnie i wszędzie tam, gdzie mediator jest potrzebny.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji30-06-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi160
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Studia podyplomowe Profesjonalny mediator we Wrocławskiej Akademii Biznesu w Naukach Stosowanych mają na celu nabycie przez słuchaczy wiedzy oraz kompetencji w zakresie:– samodzielnego wykonywania zawodu mediatora we własnej kancelarii
– profesjonalnego prowadzenia mediacji w miejscu pracy - bank, szkoła, urząd
– prowadzenie mediacji na zlecenie sądów powszechnych
Efekty uczenia się
Ukończenie studiów podyplomowych Profesjonalny Mediator umożliwia absolwentom wpis na listę mediatorów prowadzone przy Sądach Okręgowych w całej Polsce, a dodatkowo przygotowuje do egzaminu państwowego przeprowadzanego przez certyfikowane instytucje z nadania Ministerstwa Sprawiedliwości.
Sposób weryfikacji efektów uczenia się
Weryfikacja efektów jest rozumiana jako sprawdzenie wyników pracy słuchacza i określenie, czy zostały przez niego osiągnięte zdefiniowane efekty uczenia się. Sylabusy opracowane przez prowadzących zajęcia i zweryfikowane przez Dyrektora Programu Studiów MBA i Podyplomowycy służą jako narzędzie weryfikacji efektów uczenia się.
Przyjęto następujące sposoby weryfikacji stopnia osiągnięcia efektów uczenia się (metod oceny) w procesie kształcenia:
FORMA |
Egzamin/kolokwium ustne |
Egzamin/kolokwium w formie testu zamkniętego |
Egzamin/kolokwium w formie zadań otwartych |
Egzamin/kolokwium w formie zadań praktycznych (zadania obliczeniowe lub rysunkowe) |
Projekt |
Pokaz umiejętności praktycznych |
Portfolio |
Praca w zespole |
Prezentacja |
Raport z badań |
Studium przypadku |
Zadanie praktyczne |
Sprawozdanie laboratoryjne |
Aktywność na zajęciach |
Obserwacje |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Program
Program
Łaczna suma godzin akademickich w planie studiów to 160 (gdzie godzina zajęć to 45min), łaczna suma godzin zegarowych 120 h
Egzamin dyplomowy kończy studia i odbędzie się nie póżniej niż 30.06.2024
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto32,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto32,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Chorążewska
Alicja Kusak
Monika Biała
Absolwentka studiów podyplomowych “Prawo i Gospodarka Unii Europejskiej” (Uniwersytet Wrocławski Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii) oraz “Prawo Cywilne dla Sędziów” (PAN w Warszawie).
Posiada doświadczenie dydaktyczne – m.in.: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu – Studium Podyplomowe „Mediacje”, Krajowa Szkoła Sędziów i Prokuratorów; wykładowca na szkoleniach z zakresu postępowania cywilnego i egzekucji oraz konferencjach m.in. w zakresie informatyzacji sądownictwa, zastosowania nowych technologii w postępowaniu cywilnym, w procesie windykacji. Prowadzi szkolenia adwokatów i radców prawnych.
W 2012/2013r. delegowana do Ministerstwa Sprawiedliwości do Departamentu Informatyzacji i Rejestrów Sądowych, gdzie pracowała przy wdrażanych ówcześnie, jak i powstających, projektach z zakresu informatyzacji postępowań sądowych, m.in. przy projektach: e-protokół – nagrywanie rozpraw, Elektroniczne potwierdzenie odbioru, Portal informacyjny, Portal orzeczeń, elektroniczna księga wieczysta, a także przy pracach legislacyjnych nad regulacjami prawnymi dotyczącymi nowych technologii.
Aktualnie orzeka w Wydziale Cywilnym Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu.
Paweł Antczak
w Sztokholmie (Arbetsdomstolen), w ramach programu European Judicial Training Network Exchange Programme for Judicial Authorities.
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, oraz studiów podyplomowych prawa konstytucyjnego. Wykładowca Katedry Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego w ramach Podyplomowego Studium Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Prowadził także wykłady z zakresu prawa pracy dla radców prawnych, oraz stale współpracuje z Okręgową Radą Adwokacką w Łodzi
w ramach szkolenia aplikantów adwokackich.
Barbara Kobzarska-Bar
dr nauk społecznych, magister germanistyki
nauczyciel akademicki, specjalność; komunikacja, mediacje i negocjacje
trener biznesu, specjalność: umiejętności menedżerskie, coaching
autor artykułów o komunikacji w zespołach pracowniczych, motywacji pozytywnej, kształtowaniu autowizerunku
tłumacz języka niemieckiego
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały zapewnia Wrocławska AKademia Biznesu w Naukach Stosowanych.
Warunki uczestnictwa
O przyjęciu na studia decyduje komplet dokumentów, które można wysłać tradycyjnie drogą pocztową, skanem lub złożyć osobiście w biurze Centrum Studiów MBA i Podyplomowych.
Wymagane dokumenty:
- Podanie o przyjęcie na studia
- 1 zdjęcie w formie papierowej (35x45 mm)
- Kopia dyplomu ukończenia studiów pierwszego lub drugiego stopnia orginał do wglądu
- Suplement lub wyciąg z indeksu - dla kończących studia przed 2005 r. orginał do wglądu
- Podpisana umowa o naukę wraz z załącznikiem - 2 egz.
- Dowód wniesienia opłaty wpisowej (250 PLN)
- Dowód osobisty do wglądu
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne:
dostęp do internetu
iOS: iOS 11
Windows: min. Windows 7, zalecane Windows 10
Android: System operacyjny Android 5,0
Funkcje sieci Web. Najnowsza wersja przeglądarki Safari, Internet Explorer 11, Chrome, Edge lub Firefox
Komputerów Mac: MacOS 10,13
Studia odbywają się przy pomocy darmowego dostępu do MS Teams. Wszelkie dostępy zapewnia Wrocławska Akademia Biznesu w Naukach Stosowanych. Materiały w formie e-podręczników, plików, dokumentów przygotowanych w dowolnym formacie, materiałów VOD, itp. niezbędne do zajęć wysyłane są studentom na maila oraz umieszczane na dedykowanej platformie edukacyjnej Asseco, do której dostęp zapewnia Uczelnia. Link do usługi ważny jest do momentu ukończenia studiów.
Student otrzymuje hasło i login do dostępu do usługi MS Teams.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Laboratorium komputerowe
- bezpłatny parking, bar, biblioteka