ZAAWANSOWANY TRENING SPRZEDAŻY B2B
ZAAWANSOWANY TRENING SPRZEDAŻY B2B
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie polecane doświadczonym handlowcom, któzy znają już podstawy skutecznego handlowca.
Zaawansowany trening sprzedaży oparty jest na faktycznej wiedzy i umiejętności stosowania ważnych elementów psychologii sprzedaży, stosowania konstruktów perswazji oraz symulacjach rozmów handlowych na poszczególnych etapach współpracy z klientami. Trenujemy także otwarcia rozmów, wprowadzamy systemową diagnozę wartości zakupowych klientów oraz analizę i zarządzanie grupą decyzyjną w organizacji klienta. W scenkach diagnostycznych szukamy także najlepszych sposobów na radzenie sobie z obiekcjami klientów i finalizacji sprzedaży, z dostosowaniem modeli reakcji do specyfiki branżowej.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji20-05-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik:- poznał ważne elementy psychologii sprzedaży,
- nabył umiejętności analizy i zarządzania grupą decyzyjną w organizacji klienta,
- przetrenował elementy perswazji w rozmowach z klientami,
- nauczył się i przetrenować sposoby na otwarcie rozmów handlowych,
- wypracował wielowymiarową strategię diagnozy wartości zakupowych oraz sprawdzić w treningu jej skuteczność
- nauczył się posługiwania się zaawansowanymi narzędziami diagnozy
- zdobył umiejętności radzenia sobie z obiekcjami Klienta
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zwiększenie swojej efektywności prowadzonych rozmów sprzedażowych poprzez poznanie i przećwiczenie skutecznych modeli prowadzenia rozmów handlowych, | Kryteria weryfikacji Uczestnik przed i po szkoleniu rozwiąże test wiedzy, w celu weryfikacji efektów uczenia się. Ponadto Podsumowanie szkolenia - Wiedza zdobyta w trakcie szkolenia weryfikowana jest dyskusją kończącą zajęcia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. WAŻNE ELEMENTY PSYCHOLOGII SPRZEDAŻY
Projekcja psychologiczna i jej znaczenie w pierwszej fazie kontaktu z klientami
Wybrane elementy reguł wpływu społecznego i ich efektywność w procesie sprzedaży
Perswazja oparta na psychologii handlowej – zaawansowane konstrukty komunikacyjne
Trening otwarcia rozmowy handlowej (nowy lub aktywny klient)
Automotywacja do działania mimo doświadczenia handlowego
Rutyna czy wypracowany skuteczny schemat?- czy mogę zrobić coś więcej?
2. SKUTECZNE WYKORZYSTANIE RELACJI Z KLIENTAMI
Relacja handlowa – szczegółowa analiza tego czym jest relacja i na czym się opiera.
Do czego służy nam w sprzedaży dobra relacja z klientem?
Jak przełożyć relacje na efektywność finalizacji lub dosprzedaży?
Cel rozmowy handlowej.
Jakie pytania zadają najlepsi sprzedawcy na świecie
Czy klient na pewno odpowiedział na moje pytanie- jakie wnioski wyciągnąć z odpowiedzi
3. DIAGNOZA WARTOŚCI ZAKUPOWYCH KLIENTÓW - ANALIZA POTRZEB KLIENTA
Systemowe koncepcje diagnozy klientów – krytyczna analiza, dobór najlepszych elementów
Zaawansowane narzędzia diagnozy potrzeb klienta
Docieranie do poziomu interesów klienta
Analiza i rozpoznanie grupy decyzyjnej
Warsztat – wypracowanie potencjalnych wartości dla klientów (poziom Interesów)
Trening diagnozy wartości zakupowych klienta i grupy decyzyjnej w organizacji klienta
4. ANALIZA OBIEKCJI KLIENTÓW
Obiekcje faktyczne i unikowe
Presja cenowa- jak ja rozegrać
“Targowisko” - Obiekcje cenowe, gry klientów, roszczenia
Osobowość klienta vs typy obiekcji
Scenka diagnostyczna na forum – praca w wybranymi obiekcjami
5. NEGOCJACJE B2B – zasady, o których musisz pamiętać
Formułowanie celów minimum i maksimum
Formułowanie BATNA
Jakich komunikatów nie używać podczas negocjacji
Argumentacja
Dobór odpowiedniej strategii negocjacyjnej w rozmowach
PODNOSZENIE WARTOŚCI SPRZEDAŻY Z DANEJ TRANSAKCJI
Uświadomienie możliwości podnoszenia wartości sprzedaży
Umiejętnie opakuj swoją cenę
Analiza przewagi konkurencyjnej
Wypracowanie narzędzi do działań cross-sellingowych i up-sellingowych.
7. FINALIZACJA SPRZEDAŻY - domykanie rozmowy handlowej
Przepracowanie założeń do skutecznej finalizacji sprzedaży
Potencjalne powody trudności w finalizacji sprzedaży – analiza
System naczyń połączonych – czyli skuteczność zamknięcia sprzedaży a etap diagnozy i prezentacji
wartości dla klienta
Technik domykania sprzedaży – prezentacja, przykłady branżowe
Wybór technik finalizacji do pracy w treningu
Trening finalizacji sprzedaży dla klienta/grupy decyzyjnej
8. Aktywny trening sprzedażowy
Uczestnicy szkolenia wielokrotnie trenują rozmowy z klientami na poszczególnych etapach procesu
sprzedaży, na bazie wypracowanych w trakcie warsztatów modeli i narzędzi
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 sesja szkoleniowa | Prowadzący Łukasz Fiuczyński | Data realizacji zajęć 27-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 sesja szkoleniowa | Prowadzący Łukasz Fiuczyński | Data realizacji zajęć 28-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 214,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto110,70 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Łukasz Fiuczyński
Umiejętności handlowe zdobywał pracując na stanowiskach
handlowca, głównego specjalisty ds. rozwoju sprzedaży, czy
menedżera rynku sprzedaży. Umiejętności handlowe zdobywał
pracując na stanowiskach handlowca, kierownika, głównego
specjalisty ds. rozwoju sprzedaży, czy menedżera rynku sprzedaży.
Od 12 lat związany z branżą szkoleniową, współautor 11-dniowej
Akademii Handlowca B2B i autorskich programów z obszaru
wystąpień publicznych i storytellingu. Finalista mistrzostw Polski w
wystąpieniach publicznych organizacji Toastmasters International
(2018 r.) Autor podcastu o komunikacji i wystąpieniach publicznych.
Wicemistrz Polski w wystąpieniach publicznych organizacji
Toastmasters International (2021 r.). Autor podcastu o komunikacji i
wystąpieniach publicznych “Mówić każdy może”
Doświadczenie trenerskie
Prowadzi szkolenia i warsztaty wspierające rozwój kompetencji
pracowników i menadżerów.
Wypracowuje systemowe rozwiązania zgodne ze strategią organizacji
dbając o jej rozwój i wzrost efektywności. Wdraża systemy poprawy
efektywności pracowników.
Specjalizacja trenerska: doradztwo i szkolenia z obszaru sprzedaży
B2B, sprzedaż doradcza oparta na rozwiązaniach, budowanie wartości
rozwiązania, techniki sprzedaży, sprzedaż przez telefon, obsługa
klienta, wywieranie wpływu, wystąpienia publiczne, storytelling,
storytelling w sprzedaży.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika w postaci ćwiczeń. Po szkoelniu ebook wysyłany mailem.
Informacje dodatkowe
Szkolenie od 09:00 do 17:00
Czas trwania: 16 h zegarowych, tj. 20 h dydaktycznych x 45 min
Szkolenia dofinansowane są zwolnione z podatku VAT. ZWOLNIENIE Z VAT przysługuje firmom, gdy: * jest w całości finansowane ze środków publicznych w myśl ustawy o finansach publicznych. Zgodnie z treścią art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221 ze zm.) powyższa usługa szkoleniowa może zostać zwolniona z naliczenia podatku VAT.
** jest w co najmniej 70% finansowane ze środków publicznych , zgodnie z § 3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r.w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2015 r. poz. 736 ze zm.)
FIRMY/ OSOBY NIE KORZYSTAJĄCE Z DOFINANSOWANIA OBJĘTE SĄ STAWKĄ VAT 23 %
Szkolenie odbywa się w godzinach od 9:00 do 17:00.
Posiadamy certyfikat jakości ISO 9001:2015