Obsługa klienta oraz budowanie relacji z klientem z elementami inteligencji emocjonalnej.
Obsługa klienta oraz budowanie relacji z klientem z elementami inteligencji emocjonalnej.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie polecane jest osobom osobom będącym zarówno w bezpośrednim jak i telefonicznym kontakcie z klientem, pracownikom działów obsługi klienta, osobom odpowiedzialnym za obsługę procesu reklamacyjnego; wszystkim, którzy w swojej pracy kontaktują się z klientami, dbając o długofalowe relacje i budując dobry wizerunek firmy.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji03-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu specjalisty ds. obsługi Klienta, doradcy Klienta, recepcjonisty, sekretarki, przedstawiciela handlowego, specjalisty ds. sprzedaży i innych zawodów związanych z obsługą Klienta lub uzupełnienie wiedzy osób, które już takie funkcje sprawują poprzez przekazanie informacji dotyczących zasad i umiejętności skutecznej obsługi Klienta.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Efekty uczenia się zostaną zweryfikowane na podstawie warsztatów oraz praktycznych unikalnych metod. | Kryteria weryfikacji - definiuje standardy obsługi klienta (kontakt osobisty, telefoniczny, elektroniczny),- określa jak może wyglądać mapa standardów dla firmy/organizacji w obszarze obsługi klienta, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Efekty uczenia się zostaną zweryfikowane na podstawie warsztatów oraz praktycznych unikalnych metod. | Kryteria weryfikacji - rozróżnia wybrane metody badania potrzeb klienta i stosuje je w praktyce,- rozróżnia modele trudnego klienta, a także dopasowuje sposoby reakcji na zachowania klientów oraz sposoby postępowania z różnymi typami trudnych klientów, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Efekty uczenia się zostaną zweryfikowane na podstawie warsztatów oraz praktycznych unikalnych metod. | Kryteria weryfikacji - definiuje jakie są główne obszary występowania obiekcji oraz wybrane metody radzenia sobie z obiekcjami.- potrafi radzić sobie w trudnych sytuacjach | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Czas trwania warsztatu to 1 dzień szkoleniowy w godzinach 09:00 - 17:00 - 8 h zegarowych (10h dydaktycznych x 45 min)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PROGRAM SZKOLENIA
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PRETEST
Moduł I:
PROFESJONALNY MODEL OBSŁUGI KLIENTA
- Obsługa klienta oparta na standardach firmowych i osobistych
- Profesjonalna obsługa– czego naprawdę oczekuje klient?
- Sztuka kreowania wizerunku w kontaktach z klientem.
- Firma to również ja– postawa pracownika oparta na konsekwencji i odpowiedzialności.
- Obsługa klienta przez telefon vs obsługa klienta stacjonarnego - zasady
Moduł II:
TYPY I ZACHOWANIA KLIENTÓW
- Typologia klienta, jak lepiej zrozumieć klienta?
- Zasady współpracy z różnymi typami klientów. Możliwości i zagrożenia.
- Budowanie pozytywnych relacji z klientem.
- Zachowania wzbudzające zaufanie klienta, jak zrobić dobre pierwsze wrażenie?
- Typowe błędy w kontaktach z klientem.
Moduł III :
PSYCHOLOGIA ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH
- Zrozumieć klienta – postawa pro-kliencka.
- Obiekcje – jak pracować z trudnym klientem?
- Zarządzanie informacją od klientów- optymalne rozwiązania.
Moduł IV:
PROFESJONALNA KOMUNIKACJA Z KLIENTEM
- Aktywne słuchanie – klucz do zdobycia zaufania klienta.
- Sztuka stosowania pozytywnych zwrotów – czego unikać
- Trening języka korzyści i nawiązywania do sfery emocjonalnej klienta.
- Odpowiednie pytania gwarancją powodzenia w rozmowie z klientem.
- Znaczenie informacji zwrotnej.
- Reguły i zasady profesjonalnego wykorzystywania komunikacji niewerbalnej.
Moduł V:
TRUDNE SYTUACJE W OBSŁUDZE KLIENTA
- Indywidualne postawy w sytuacjach konfliktowych.
- Zarządzanie stresem, a pozytywne nastawienie.
- Obiekcje, skargi i uwagi klientów – jak na nie optymalnie odpowiedzieć?
Moduł VI:
POSTAWA ASERTYWNA
- Metody radzenia sobie z niemożliwymi do realizacji żądaniami klienta.
- Stawianie granic.
POSTTEST
Na koniec szkolenia odbędzie się test teoretyczny sprawdzający wiedzę z zakresu nabytych kompetencji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 PRETEST | Prowadzący Łukasz Fiuczyński | Data realizacji zajęć 08-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:05 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 PROFESJONALNY MODEL OBSŁUGI KLIENTA | Prowadzący Łukasz Fiuczyński | Data realizacji zajęć 08-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:05 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:25 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 TYPY I ZACHOWANIA KLIENTÓW | Prowadzący Łukasz Fiuczyński | Data realizacji zajęć 08-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 PSYCHOLOGIA ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH | Prowadzący Łukasz Fiuczyński | Data realizacji zajęć 08-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 PROFESJONALNA KOMUNIKACJA Z KLIENTEM | Prowadzący Łukasz Fiuczyński | Data realizacji zajęć 08-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 TRUDNE SYTUACJE W OBSŁUDZE KLIENTA | Prowadzący Łukasz Fiuczyński | Data realizacji zajęć 08-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 POSTAWA ASERTYWNA | Prowadzący Łukasz Fiuczyński | Data realizacji zajęć 08-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 PODSUMOWANIE ORAZ ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA | Prowadzący Łukasz Fiuczyński | Data realizacji zajęć 08-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:55 | Liczba godzin 00:55 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 POSTTEST | Prowadzący Łukasz Fiuczyński | Data realizacji zajęć 08-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:55 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:05 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 107,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto110,70 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Łukasz Fiuczyński
Umiejętności handlowe zdobywał pracując na stanowiskach
handlowca, głównego specjalisty ds. rozwoju sprzedaży, czy
menedżera rynku sprzedaży. Umiejętności handlowe zdobywał
pracując na stanowiskach handlowca, kierownika, głównego
specjalisty ds. rozwoju sprzedaży, czy menedżera rynku sprzedaży.
Od 12 lat związany z branżą szkoleniową, współautor 11-dniowej
Akademii Handlowca B2B i autorskich programów z obszaru
wystąpień publicznych i storytellingu. Finalista mistrzostw Polski w
wystąpieniach publicznych organizacji Toastmasters International
(2018 r.) Autor podcastu o komunikacji i wystąpieniach publicznych.
Wicemistrz Polski w wystąpieniach publicznych organizacji
Toastmasters International (2021 r.). Autor podcastu o komunikacji i
wystąpieniach publicznych “Mówić każdy może”
Doświadczenie trenerskie
Prowadzi szkolenia i warsztaty wspierające rozwój kompetencji
pracowników i menadżerów.
Wypracowuje systemowe rozwiązania zgodne ze strategią organizacji
dbając o jej rozwój i wzrost efektywności. Wdraża systemy poprawy
efektywności pracowników.
Specjalizacja trenerska: doradztwo i szkolenia z obszaru sprzedaży
B2B, sprzedaż doradcza oparta na rozwiązaniach, budowanie wartości
rozwiązania, techniki sprzedaży, sprzedaż przez telefon, obsługa
klienta, wywieranie wpływu, wystąpienia publiczne, storytelling,
storytelling w sprzedaży.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe w wersji papierowej, teczki, notesy oraz długopisy dla każdego uczestnika szkolenia. Po szkoleniu e-mail z e-bookiem tematycznym.
Informacje dodatkowe
Szkolenie odbywa się w godzinach od 09:00 - 17:00
Szkolenie trwa 10 h dydaktycznych x 45min
Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie ukończenia szkolenia.
Posiadamy certyfikat jakości ISO 9001:2015
Szkolenia dofinansowane są zwolnione z podatku VAT. ZWOLNIENIE Z VAT przysługuje firmom, gdy: * jest w całości finansowane ze środków publicznych w myśl ustawy o finansach publicznych. Zgodnie z treścią art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221 ze zm.) powyższa usługa szkoleniowa może zostać zwolniona z naliczenia podatku VAT.
** jest w co najmniej 70% finansowane ze środków publicznych , zgodnie z § 3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r.w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2015 r. poz. 736 ze zm.)
FIRMY/ OSOBY NIE KORZYSTAJĄCE Z DOFINANSOWANIA OBJĘTE SĄ STAWKĄ VAT 23 %