LEADERSHIP - zarządzanie i przywództwo
LEADERSHIP - zarządzanie i przywództwo
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- menedżerowie/liderzy, którzy chcą wiedzieć, w jaki sposób rozmawiać z pracownikami i jak reagować na opinie, odmowy i trudne sytuacje konfliktowe;
- osoby zarządzające, dla których istotnym elementem budowania relacji jest rozumienie ludzi i umiejętne reagowanie na sytuacje konfliktowe;
- liderzy, którzy chcą rozwijać kompetencje związane z asertywną komunikacją
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji20-05-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa wzmacnia kompetencje zarządzania zespołem oraz daje możliwość uporządkowania dotychczasowej wiedzy z zakresu motywowania, delegowania zadań i wyznaczania celów oraz usprawnienia pracy własnej i całego zespołu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się -charakteryzuje kluczowe kompetencje i strategie pracy na stanowisku kierowniczym, identyfikuje źródła problemów w zarządzaniu zespołem-planuje i określa zadania, definiuje potrzeby i oczekiwania pracowników a także umiejętnie dostosowuje działania motywacyjne do rozwoju pracowników, doskonali rolę lidera w zespole -stosuje zasady komunikacji interpersonalnej - rozumie na czym polega praca na stanowisku kierowniczym oraz ocenia rolę komunikacji w zespole, umiejętnie motywuje pracowników, tak by tworzyć zgrany zespół. | Kryteria weryfikacji Poprawne odpowiedzi w teście | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Rola i zadania lidera - kluczowe pytania lidera zespołu czyli od czego każdy szef powinien zacząć
Cele firm, cele mojego działu a cele mojego podwładnego.
Czym w praktyce się zajmuję, a czym powinienem zajmować się jako przełożony.
Czego oczekuję od mojego zespołu?
Dokąd zmierzam jako szef zespołu?
Jak zamierzam dotrzeć do celu?
Jakie zasoby będą mi potrzebne?
Jakie są słabości i atuty zespołu?
Czego oczekują ode mnie moi zwierzchnicy?
Kompetencje osobowościowe menedżera / lidera
Co powinno wyróżniać menedżera / lidera spośród innych osób?
Umiejętność kierowania sobą
Decyzja: menedżer czy lider – czyli kogo potrzebuje mój zespół?
Rola lidera jako członka zespołu
Autorytet lidera
Zadania lidera w zespole – rozwój partnerstwa i współpracy
Budowanie zaufania lidera w zespole – jakie dokładnie zachowania budują zaufanie pracowników a
jakie je niszczą?
Kim są moi pracownicy?
Czego potrzeba żeby skutecznie motywować pracownika?
Różnice: komunikacja, współpraca w zespole, podejmowanie decyzji
Inspiracje do lepszego motywowania i zarządzania
Zrozumienie ludzkiej natury podstawą skutecznej motywacji, Współczesne wyzwania motywacyjne
Zadanie, jako cel działania zespołu
Czym się różnią cele osobiste od celów zespołu?
Jak komunikować cele
Cele strategiczne i operacyjne
Zadania jako motywator dla pracownika – jak określić zadanie
Różnice między tym, co psychologia wie a tym, co robi biznes
Co motywuje i co demotywuje moich pracowników?
Dwa miasta –czyli o podejściu ludzi do zadań
Podstawowe zasady motywowania zespołu i pracownika
Nowoczesne techniki pracy zespołowej wzmacniające motywację
Dopasowanie do modelu motywacji pracownika
Delegowanie zadań
Odpowiedzialność za wynik
Motywujący feedaback
Praca w kluczowych projektach
Wykorzystanie narzędzi coachingowych w motywowaniu. Nowy pracownik vs. „stary” pracownik.
Jeżeli chcesz poznać charakter człowieka, daj mu władzę.
Umiejętność delegowania zadań
Pierwszy grzech menedżerów
Delegowanie jako narzędzie motywowania
Warunki skutecznego delegowania zadań
Przeszkody w skutecznym delegowaniu
Diagnoza indywidualnych kompetencji w zakresie delegowania uprawnień
Praktyczne wskazówki delegowania zadań pracownikom
Jak zarządzać efektywnością pracownika?
Jak budować odpowiedzialność pracownika za wynik?
Ustalanie celów pracy
Jak docenić (pochwalić) pracownika?
Jak udzielić konstruktywnej krytyki?
Kontrola realizacji zadań
Rozliczanie z realizacji zadań
Badanie przyczyn niepowodzeń
Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji:
Szkolenie w rozwiązywaniu problemów na różnych poziomach.
Podejmowanie decyzji w oparciu o logiczne i strategiczne myślenie.
Umiejętność skutecznego zarządzania zmianą w zespole.
Budowanie efektywnej komunikacji w zespole w kontekście rozwiązywania problemów.
Jak efektywnie pracować z zespołem?
Przekazywanie celów i efektywna organizacja pracy zespołu
Różnica między grupą a zespołem
Cechy efektywnego zespołu
Role zespołowe a motywacja
Odpowiedzialność w zespole
Szkolenie realizowane jest w ciągu 20 h dydaktycznych x 45 min
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 sesja szkoleniowa | Prowadzący Tomasz Chojnacki | Data realizacji zajęć 23-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 sesja szkoleniowa | Prowadzący Tomasz Chojnacki | Data realizacji zajęć 24-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 214,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto110,70 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Chojnacki
Poznaniu. Od 15 lat specjalista ds. sprzedaży i efektywności w biznesie
z powodzeniem realizował cele oraz budował relacje biznesowe w
oparciu o wartości.
Powiększał przewagę rynkową firm, dla których pracował, notując
wzrosty sprzedaży bijące rekordy w danej spółce.
Certyfikowany trener biznesu Brian Tracy International oraz
certyfikowany trener mentalny Akademii Trenerów Mentalnych Jakuba
B. Bączka. Jest trenerem mentalnym w praktyce indywidualnej i
zespołowej wśród najwyższego poziomu kadry managerskiej.
Ekspert testu osobowości zawodowej Master Person Analysis, jest
także wykładowcą akademickim. Dodatkowo posiada certyfikat
trenera mentalnego Akademii Trenerów Mentalnych. Jego pasją jest
rozwój osobistych możliwości uczestników szkoleń.
Swoje umiejętności rozwijał w dużych korporacjach w branży FMCG.
W swojej pracy wykorzystuje nowoczesne techniki i narzędzia do
budowania strategii rozwoju uczestników szkoleń. Podczas warsztatów
szkoleniowych wyznaje zasadę 80/20. 80% ćwiczeń 20% teorii. To
sprawia, że szkolenia utrzymują aktywną i ciekawą formę w pełni
angażując uczestników. Uczestnicy jego szkoleń wychodzą
zmotywowani, pełni energii i chęci do działania.
W swojej pracy zajmuje się m.in. rozwijaniem kompetencji liderów i
ich zespołów, podnoszeniem efektywności zawodowej i osobistej oraz
technik sprzedaży poprzez wykorzystanie narzędzi do planowania,
motywowania i wyznaczania celów.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika w postaci ćwiczeń. Po szkoelniu ebook wysyłany mailem.
Informacje dodatkowe
Szkolenie od 09:00 do 17:00
Czas trwania: 16 h zegarowych, tj. 20 h dydaktycznych x 45 min
Szkolenia dofinansowane są zwolnione z podatku VAT. ZWOLNIENIE Z VAT przysługuje firmom, gdy: * jest w całości finansowane ze środków publicznych w myśl ustawy o finansach publicznych. Zgodnie z treścią art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221 ze zm.) powyższa usługa szkoleniowa może zostać zwolniona z naliczenia podatku VAT.
** jest w co najmniej 70% finansowane ze środków publicznych , zgodnie z § 3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r.w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2015 r. poz. 736 ze zm.)
FIRMY/ OSOBY NIE KORZYSTAJĄCE Z DOFINANSOWANIA OBJĘTE SĄ STAWKĄ VAT 23 %
Szkolenie odbywa się w godzinach od 9:00 do 17:00.
Posiadamy certyfikat jakości ISO 9001:2015