Zarządzanie sobą w czasie - skuteczna organizacja czasu pracy
Zarządzanie sobą w czasie - skuteczna organizacja czasu pracy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie polecane osobom, które zauważyły natłok codziennych spraw, dla każdego zainteresowanego pogłębianiem umiejętności lepszego zarządzania sobą w czasie, organizacji pracy własnej oraz ustalania i skutecznego realizowania zamierzonych celów
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji07-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest uzupełnienie wiedzy osób na każdym stanowisku poprzez przekazanie informacji dotyczących zwiększenia efektywności osobistej, umiejętne identyfikowanie przeszkód na drodze do efektywnego zarządzania własnym czasem, określanie celów i poznanie różnych metod i technik zarządzania sobą w czasie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się charakteryzuje zasady zarządzania czasem | Kryteria weryfikacji wymienia zasad efektywnego zarządzania czasem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji rozumie wpływ dobrego zarządzania czasem na osiąganie celów osobistych i zawodowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się racjonalnie gospodaruje swoim czasem prywatnym i zawodowym | Kryteria weryfikacji określa priorytety zadań na dany dzień pod kątem ich ważności | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje techniki planowania czasu pracy, skutecznie formułuje i osiąga zamierzone cele | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji eliminuje cechy osobowości i nawyki, które utrudniają efektywne gospodarowanie czasem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję:
➢ poznać zasady planowania
➢ nabyć umiejętności zarządzania swoimi planami
➢ nabyć umiejętności ustalania priorytetów
➢ poznać sposoby odkrywania własnej kreatywności
➢ zdobyć narzędzia do efektywnego zarządzania sobą w czasie i realizacji celów
Zobacz, co zyskasz biorąc udział w szkoleniu:
● Zwiększysz swoją efektywność zarządzania sobą w czasie
● Nauczysz się prawidłowo określać i planować cele
● Zwiększysz wydajność swojej pracy
● Będziesz miał okazję poznać najskuteczniejsze sposoby walki ze złymi nawykami i złodziejami czasu
PROGRAM SZKOLENIA:
Dzień 1:KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA I BUDOWANIE RELACJI
EFEKTYWNE KOMUNIKOWANIE SIĘ ŹRÓDŁEM SUKCESÓW W BUDOWANIU RELACJI
- Znaczenie komunikowania się w budowaniu relacji
- Efektywna komunikacja a „bariery” komunikacyjne
- Komunikacja to nie tylko słowa, jak wykorzystać świadomie przekaz niewerbalny
- Jak się porozumieć, gdy nie ma „chemii” Czym są style komunikowania? Ich znaczenie w efektywnej współpracy zespołu
- Autodiagnoza własnego stylu komunikacyjnego. Macierz zachowań i reakcji a styl osobowościowy
- Raport, jako podstawa zrozumienia, budowania relacji oraz wywierania wpływu
KOMUNIKACJA WERBALNA VS. KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
- Anatomia wypowiedzi
- Słowa niosą moc – co mówić, aby nas słuchano
- Wykorzystanie języka wpływu i perswazji
- Fakty a ich interpretacja – skąd się biorą zniekształcenia w komunikacji werbalnej i jak je eliminować.
AKTYWNE SŁUCHANIE
- Znaczenie słuchania – zasady rządzące aktywnym słuchaniem.
- Sztuka zadawania pytań – siła DOBRYCH pytań w komunikacji.
- Korzyści z zadawania pytań.
- Pytania jako metoda zbierania informacji oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
- Technika parafrazy a wspólne zrozumienie komunikatów.
- Prowadzenie rozmów poprzez zadawanie pytań.
Dzień 2:ZARZĄDZANIE STRESEM I EMOCJAMI
ZARZĄDZANIE EMOCJAMI
- Po co nam emocje
- ABC emocji – metody pracy
POJĘCIE “STRESU” – POZYTYWNE I NEGATYWNE NASTĘPSTWA JEGO WYSTĘPOWANIA
- Czym jest stres?
- Typowe objawy stresu – w jaki sposób szybko na nie reagować?
- W jaki sposób może wpływać na nasze myślenie i działanie?
TYPOWE ŹRÓDŁA STRESU
- Eustres i dystres,
- Niska samoocena i jej wpływ na kształtowanie obrazu naszej rzeczywistości,
- Sposoby radzenia sobie z krytyką,
- Zewnętrzne źródła stresu,
- Stres wywołany niewłaściwą komunikacją interpersonalną,
PREZENTACJA TECHNIK I ZARZĄDZANIE STRESEM
- Technika relaksacji Jacobsona,
- Trening autogenny Schultza,
- Techniki oddechowe,
- Wyobraźnia jako metoda kontroli poziomu stresu,
Czas trwania szkolenia 10 h dydaktycznych x 45 min tj 8 h zegarowych
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 sesja szkoleniowa | Prowadzący Izabela Boratyńska | Data realizacji zajęć 14-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 107,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto110,70 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Izabela Boratyńska
Jako akredytowany Coach Kryzysowy™ oraz Trener Relacji i Rozwoju osobistego specjalizuję się w kryzysach emocjonalnych w życiu prywatnym i zawodowym. Klientów wspieram w budowaniu poczucia własnej wartości, rozwoju osobistym i zawodowym. Pracuję z osobami zmagającymi się z chronicznym stresem, konfliktami i kryzysami w pracy, a także wypaleniem zawodowym. Uczę, jak pracować ze stresem, pokonywać życiowe bariery, rozwijać talenty i budować zdrowe relacje międzyludzkie.
Prowadzę szkolenia w oparciu o Cykl Kolba. Staram się zachować proporcję: 20% wykład i 80% warsztat. Każdy z uczestników poznając nową wiedzę ma okazję ją przedyskutować, przećwiczyć przez odpowiednio dobrane metody szkoleniowe: scenki, praca w grupach, case study itp. również na własnych przykładach oraz nauczyć się je stosować w przyszłości. Jako, że jestem praktykiem w ww. dziedzinach, moja wiedza jest też poparta doświadczeniem, a zatem w trakcie dyskusji jestem w stanie podać dużo przykładów z „życia” i odpowiedzieć na trudne pytania uczestników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w wersji papierowej, teczki, notesy oraz długopisy dla ka zdeg uczestnika. Poszkoleniu e-mail z e-bookiem tematycznym.
Informacje dodatkowe
Szkolenie odbywa się w godzinach od 09:00 - 17:00
Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie ukończenia szkolenia.
Posiadamy certyfikat jakości ISO 9001:2015
Szkolenia dofinansowane są zwolnione z podatku VAT. ZWOLNIENIE Z VAT przysługuje firmom, gdy: * jest w całości finansowane ze środków publicznych w myśl ustawy o finansach publicznych. Zgodnie z treścią art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221 ze zm.) powyższa usługa szkoleniowa może zostać zwolniona z naliczenia podatku VAT.
** jest w co najmniej 70% finansowane ze środków publicznych , zgodnie z § 3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r.w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2015 r. poz. 736 ze zm.)
FIRMY/ OSOBY NIE KORZYSTAJĄCE Z DOFINANSOWANIA OBJĘTE SĄ STAWKĄ VAT 23 %