SKUTECZNE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNICZYM
SKUTECZNE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNICZYM
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Zapraszamy liderów zespołów, osoby zarządzające zespołami, osoby zatrudnione na stanowiskach liderskich oraz osoby wobec których są plany związane z awansem na stanowiska kierownicze.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji10-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotuje uczestników do stosowania mechanizmów psychologicznych i społecznych, które odgrywają kluczową rolę w sytuacjach zawodowych menedżera. Potwierdzi ich przygotowanie do samodzielnego wzmacniania słabych stron – swoich, zespołu i do wykorzystywania potencjału grupy, którą kierują.Efekty uczenia się
W efekcie udziału w szkoleniu: Skuteczne zarządzanie zespołem pracowniczym uczestnik szkolenia:
- aktualizuje wiedzę na temat pracy z zespołem
- dokonuje analizy wiedzy na temat konstruktywnych sposobów wywierania wpływu na zespół
- identyfikuje sposoby reagowania na różne sytuacje trudne w zespole
- doskonali umiejętności zarządzania zespołem
- koordynuje prawidłową komunikację w zespole
- wspiera postawy „jestem odpowiedzialny, za to, co dzieje się w moim zespole”
Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się
- Zadania realizowane podczas szkolenia
- Praktyczne sprawdzenie umiejętności podczas ćwiczeń w trakcie szkolenia.
Sposób weryfikacji efektów uczenia się
Ćwiczenia, testy, zadania symulacyjne.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Program
Program
DZIEŃ I
WPROWADZENIE
Systemy w organizacji – siedem „S”; podstawowe funkcje menedżera. Lider a kierownik, czynniki psychologiczne w firmie: percepcja społeczna, emocje, intuicja, kreatywność. Stabilność
i zmiana. Modele zarządzania w ujęciu tradycyjnym i współczesnym.
KOMUNIKACJA W FIRMIE
Istota komunikowania: funkcje informacyjne, pragmatyczne, ewaluacyjne i meta-komunikacyjne; wieloznaczność zachowań komunikacyjnych – bariery i trudności. Formalne i nieformalne kanały przepływu informacji.
ZESPOŁY PRACOWNICZE
Formalne i nieformalne grupy w firmie. Struktury i procesy grupowe. Grupowe i indywidualne rozwiązywanie problemów. Przywództwo zadaniowe i emocjonalne. Style kierowania. Budowanie spójności grupy.
DZIEŃ II
STRES W PRACY, KONFLIKTY I NAPIĘCIA
Rodzaje i źródła konfliktów, sposoby zarządzania konfliktami, źródła i mechanizmy konfliktów, indywidualne i strukturalne przyczyny stresu, techniki kontrolowania napięcia w sytuacjach stresowych, sposoby relaksacji, negocjacje jako rozwiązywanie konfliktów.
OSOBOWOŚĆ I MOTYWACJA
Cechy sprzyjające sukcesowi w zarządzaniu, modele sprawdzone: Covey, Maltz, Waitley, Bales. Syndrom pozytywnego myślenia, motywacje pro-rozwojowe. Motywowanie do pracy – wartości finansowe i pozafinansowe. Potrzeby, normy, nastroje i standardy motywacyjne.
Szkolenie trwa 14 godzin zegarowych (2 dni szkoleniowe). Maksymalna liczna uczestników - 16.
Warunki niezbędne do spełnienia przez uczestników, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu:
- Uczestnik powinien stawić się punktualnie na szkolenie,
- wziąć udział w pełnym wymiarze czasu trwania szkolenia,
- brać czynny udział w szkoleniu podczas ćwiczeń i zadań
Warunki organizacyjne dla przeprowadzenia szkolenia:
- sala szkoleniowa wyposażona w rzutnik,
- flipchart z kartkami papieru
- stoły i krzesła dla każdego uczestnika i trenera ustawione w U
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Wprowadzenie | Prowadzący prof. dr hab. Zbigniew Nęcki | Data realizacji zajęć 17-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Komunikacja w firmie | Prowadzący prof. dr hab. Zbigniew Nęcki | Data realizacji zajęć 17-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Zespoły pracownicze | Prowadzący prof. dr hab. Zbigniew Nęcki | Data realizacji zajęć 17-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Przywództwo | Prowadzący prof. dr hab. Zbigniew Nęcki | Data realizacji zajęć 17-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Stres w pracy | Prowadzący prof. dr hab. Zbigniew Nęcki | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Konflikty i napięcia | Prowadzący prof. dr hab. Zbigniew Nęcki | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Osobowość | Prowadzący prof. dr hab. Zbigniew Nęcki | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Motywacja | Prowadzący prof. dr hab. Zbigniew Nęcki | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 955,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 590,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto139,69 PLN
- Koszt osobogodziny netto113,57 PLN
Prowadzący
Prowadzący
prof. dr hab. Zbigniew Nęcki
Od 1991 zajmuje się prowadzeniem szkoleń w zakresie zarządzania zespołami ludzkimi, negocjacji, komunikacji interpersonalnej i doskonalenia zdolności interpersonalnych. Szkolił pracowników około 300 firm i organizacji takich jak banki, kopalnie, stowarzyszenia kupieckie, instytucje oświatowe, urzędy miejskie i wojewódzkie, ośrodki usługowe, wydawnictwa prasowe, instytucje średniego i wielkiego przemysłu.
Od 1968 pracował na Uniwersytecie Jagiellońskim. W latach 1973–1997 kierował Zakładem Psychologii Społecznej Instytutu Psychologii UJ. W latach 1981–1984 był dyrektorem Instytutu Psychologii UJ. W latach 1999–2008 sprawował funkcję dyrektora Instytutu Ekonomii i Zarządzania. Od 1997 był kierownikiem Katedry Negocjacji UJ, a od 2005 także kierownikiem studiów podyplomowych Public Relations na UJ. W latach 1993–1995 pełnił funkcję pełnomocnika rektora ds. Uniwersytetu Otwartego UJ.
Od sierpnia 2017 - Dziekan Wydziału Psychologii i Nauk Humanistycznych Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego.
Uczestniczył jako ekspert w wielu negocjacjach publicznych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe (skrypt, notes, długopis) oraz materiały pomocnicze.
Informacje dodatkowe
Zapraszamy do kontaktu również mailem lub telefonicznie
Vademecum – Konferencje i Szkolenia Sp. z o.o.,
Aleja Piastów 11, 52-424 Wrocław,
tel./fax: (071) 341 85 10, e-mail: vade@vade.com.pl
Pisemne potwierdzenie realizacji szkolenia prześlemy faksem lub mailem do Działu Szkoleń 7 dni przed datą rozpoczęcia zajęć.
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe (skrypt, notes, długopis) oraz materiały pomocnicze.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi