Przywództwo w zarządzaniu zespołami
Przywództwo w zarządzaniu zespołami
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Przedsiębiorcy (właściciel, prezes); pracownicy na stanowiskach kierowniczych; pracownicy awansujący na stanowisko kierownicze.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji14-05-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest podniesienie poziomu wiedzy dla grupy docelowej - przedsiębiorców i pracowników na stanowiskach kierowniczych, mających zająć stanowiska kierownicze w zakresie przywództwa.Uczestnik po zakończeniu szkolenia zdobędzie niezbędną wiedzę na temat przywództwa w firmie oraz jak stać się dobrym przywódcą, który motywuje pracowników.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Po zakończeniu szkolenia uczestnik posługuje się wiedzą na temat: | Kryteria weryfikacji identyfikuje czynniki wpływające na zaangażowanie, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji identyfikuje czynniki wpływające na sukces w organizacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji identyfikuje potrzeby ludzi i odpowiednio je zaspokaja | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji sprawnie interpretuje zachowania osób pochodzących z różnych kontekstów kulturowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji odróżnia wartości, normy, zasady etyczne/moralne | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji pokazuje łatwość inspirowania pracowników bez stosowania manipulacji negatywnej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji łatwo porusza się obszarze społecznym organizacji zajmując w niej istotną pozycję | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji korzysta z dostępnych źródeł władzy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji stosuje wiedzę na temat sposobów analizy własnego potencjału – mocnych i słabych stron | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji stosuje wiedzę na temat różnych interesariuszy – ich wartości, potrzeb, oczekiwań, kompetencji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Po zakończeniu szkolenia uczestnik posiada umiejętności: | Kryteria weryfikacji stosuje regułę zaangażowania i konsekwencji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji wdraża koncepcję modyfikacji zachowań/uczenia się | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji wdraża metody i narzędzia budowania zaangażowania | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji deleguje zadania zgodnie z kompetencjami pracowników | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji inspiruje odpowiednim komunikatem werbalnym | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji stosuje metody i narzędzia budowania zaangażowania | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji swoją wartość jako menadżera potwierdza w działaniu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji sprawnie i skutecznie tworzy rozwiązania podnoszące zaangażowanie pracowników | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji stosuje podstawowe koncepcje na temat potrzeb człowieka | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji stosuje wiedzę na temat różnic kulturowych pracowników pochodzących z różnych krajów a pracujących w Polsce | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Po ukończeniu szkolenia uczestnik prezentuje postawę społeczną (nabywa i stosuje kompetencje społeczne): | Kryteria weryfikacji ocenia potencjał pracowników | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji pobudza pracowników do działania poprzez dawanie przykładów, których oni oczekują | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji jest odbierany przez współpracowników jako osoba wiarygodna | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji stosuje podstawowe zasady budowania relacji ze współpracownikami | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji łatwo tworzy relacje długotrwałe, chętnie podtrzymywane przez współpracowników | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji prezentuje łatwość inspirowania pracowników bez stosowania nieetycznych i niemoralnych taktyk wywierania wpływu na ludzi | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji stosuje zasady etycznego postępowania | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji dobiera sobie współpracowników i deleguje im uprawnienia i zadania wraz z odpowiedzialnością za nie | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji stosuje reguły rządzące życiem społecznym | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Wstęp.
2. Wprowadzenie do tematu szkolenia - Czym jest Przywództwo?
3. Inspirowanie i budowanie zaangażowania - pobudzanie pracowników do ponadprzeciętnej aktywności przez stosowanie inspirującego apelu oraz oddziaływanie na nich przez przykład i szacunek oraz stosowanie metod i narzędzi pobudzania motywacji wewnętrznej osób zatrudnionych. (Ćwiczenia indywidualne, dyskusja grupowa, praca w grupach)
4. Budowanie relacji ze współpracownikami - tworzenie i utrzymywanie relacji przywódczej odpowiadającej oczekiwaniom współpracowników/podwładnych, a polegającej na wskazywaniu wzajemnych korzyści, wspólnego celu działania i wspólnych wartości. (Ćwiczenia zespołowe, gra szkoleniowa, film szkoleniowy, ćwiczenia w parach)
5. Kształtowanie kultury organizacyjnej - tworzenie proaktywnych uwarunkowań sprawnego i skutecznego działania uwzględniających charakter danej organizacji, jej wartości, cele i zadania, misję, wizję oraz potencjał i oczekiwania pracowników na różnych szczeblach i obszarach organizacji. (Ćwiczenia zespołowe, gra szkoleniowa, film szkoleniowy, ćwiczenia w parach)
6. Tworzenie i upowszechnianie wizji - wykreowanie perspektywicznego i prorozwojowego obrazu przyszłej rzeczywistości organizacyjnej z uwzględnieniem prognozowanych trendów i scenariuszy przyszłych uwarunkowań społeczno-kulturowych. (Ćwiczenia indywidualne, testy, ćwiczenia zespołowe, odgrywanie ról)
7. Wywieranie wpływu - oddziaływanie na różnych interesariuszy w celu uzyskania zamierzonego efektu - osiągnięcia celu,
optymalizacji, wzrostu efektywności, produktywności, zaangażowania itp., realizowane w oparciu o istniejące źródła
władzy - własności menadżera, czynniki wewnątrzne i zewnątrzorganizacyjne. (Gra zespołowa, ćwiczenia grupowe, wnioski zespołowe)
8. Etyka i moralność - Prezentowanie i promowanie zachowań zgodnych z przyjętymi w organizacji wartościami, zasadami, normami i standardami etycznymi będącymi wypadkową zasad kulturowych ogólnie obowiązujących i wymogów w danej firmie. W ramach danej kompetencji tym samym zawiera się postępowanie uczciwe, prawe i lojalne wobec firmy/ współpracowników oraz kultura osobista w kontaktach z różnymi interesariuszami. (Ćwiczenia grupowe, ćwiczenia w parach)
Szkolenie składa się z części teoretycznej i praktycznej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 17 Wprowadzenie do tematu szkolenia - Czym jest Przywództwo? | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 17 Inspirowanie i budowanie zaangażowania (Ćwiczenia indywidualne, dyskusja grupowa, praca w grupach) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:40 | Liczba godzin 03:40 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 17 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:40 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 17 Inspirowanie i budowanie zaangażowania (Ćwiczenia indywidualne, dyskusja grupowa, praca w grupach) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 17 Budowanie relacji ze współpracownikami - film szkoleniowy. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 17 Budowanie relacji ze współpracownikami (Ćwiczenia zespołowe, gra szkoleniowa, ćwiczenia w parach) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:40 | Liczba godzin 04:40 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 17 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:40 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 17 Kształtowanie kultury organizacyjnej - film szkoleniowy, ćwiczenia w parach. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 17 Kształtowanie kultury organizacyjnej - Ćwiczenia zespołowe. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 17 Tworzenie i upowszechnianie wizji - testy, odgrywanie ról. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:40 | Liczba godzin 02:40 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 17 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:40 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 17 Wywieranie wpływu - Gra zespołowa, ćwiczenia grupowe. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 17 Wywieranie wpływu - ćwiczenia grupowe, wnioski zespołowe. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 17 Etyka i moralność. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:40 | Liczba godzin 02:40 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 17 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:40 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 17 Etyka i moralność -(Ćwiczenia grupowe, ćwiczenia w parach) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:40 | Liczba godzin 02:40 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 17 Podsumowanie, zakończenie szkolenia. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:40 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:20 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto175,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto175,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają skrypt szkoleniowy, notatnik, długopis.