Marketing strategiczny dla zarządzających, nie-marketingowców. Nie oddawaj pola konkurencji, buduj wizerunek i markę.
Marketing strategiczny dla zarządzających, nie-marketingowców. Nie oddawaj pola konkurencji, buduj wizerunek i markę.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa dedykowana:
- Dla firm, które planują przejść z orientacji produkcyjnej w marketingową
- Dla firm produkcyjnych, wytwórców
- Dla zarządów, kadry managerskiej
- Dla nie-marketingowców
- Dla product managerów, brand managerów z branż technicznych
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji23-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Marketing strategiczny dla zarządzających, nie-marketingowców. Nie oddawaj pola konkurencji, buduj wizerunek i markę." ma na celu wyposażyć uczestników w niezbędne narzędzia i umiejętności do budowania silnej marki.Służy wzmocnieniu się, pokazaniu się i przyciągnięciu właściwych klientów. Budowanie wyrazistej, własnej marki, opartej na mocnych podwalinach, co pozwala zwiększyć rozpoznawalność, jak i rozwijać się w trudnym otoczeniu.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zrozumienie podstawowych koncepcji marketingu strategicznego. | Kryteria weryfikacji Pomyślne ukończenie testu pisemnego, w którym uczestnik demonstruje zrozumienie kluczowych pojęć i zasad marketingu strategicznego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Świadomość znaczenia budowania wizerunku i marki w procesie zarządzania biznesem. | Kryteria weryfikacji Prezentacja teoretycznych podstaw strategii budowania wizerunku i marki w kontekście zarządzania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zrozumienie technik analizy konkurencji i określania pozycji na rynku. | Kryteria weryfikacji Przygotowanie analizy SWOT dla własnej organizacji w oparciu o informacje na temat konkurencji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tworzenie i wdrażanie planów marketingowych zorientowanych na cele strategiczne. | Kryteria weryfikacji Opracowanie planu marketingowego, który odzwierciedla cele strategiczne organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zarządzanie procesem budowy marki i wizerunku firmy. | Kryteria weryfikacji Przygotowanie strategii budowy marki i wizerunku oraz monitorowanie ich realizacji i wpływu na wyniki firmy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opracowywanie strategii konkurencyjnej i dostosowywanie działań marketingowych. | Kryteria weryfikacji Przedstawienie strategii konkurencyjnej oraz działań dostosowanych do dynamicznych zmian na rynku. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Komunikacja i budowanie relacji wewnętrznych i zewnętrznych. | Kryteria weryfikacji Ocena jakości komunikacji i relacji zarówno wewnętrznych, jak i z klientami, partnerami biznesowymi i innymi interesariuszami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność współpracy i zarządzania zespołem marketingowym. | Kryteria weryfikacji Przedstawienie zdolności do efektywnego zarządzania zespołem marketingowym oraz osiągnięcia wspólnych celów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji w kontekście marketingu strategicznego. | Kryteria weryfikacji Przedstawienie przypadku studialnego, w którym uczestnik podejmuje skuteczne decyzje marketingowe w sytuacji problemowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Marketingowa świadomość zarządzających
- Dlaczego marketing często nie działa w firmach?
- Marketing i jego cele strategiczne, ustawiamy priorytety i sprawdzamy konsekwencje
- Marketing B2B, B2C a może H2H – o różnicach branżowych
- Inwestycja, czy koszt? O celach krótko i długoterminowych w marketingu
Kiedy marketing nie zadziała
- Kto jest marketerem w firmie? O klientocentryczności i zaangażowaniu firmy w procesy
- Value propostion – czy masz realną propozycję wartości dla klientów? Tworzenie Business Model Canvas z naciskiem na wartość
- Zasada 95/5 w marketingu – czyli dlaczego większy budżet marketingowy nie oznacza od razu lepszych wyników
- Sprzedaż i marketing – jak zaprojektować lejek marketingowy i gdzie jak przypisać odpowiedzialności
Jak budować ścieżkę zakupową tam, gdzie drepcze klient
- Szum komunikacyjny – jak przyciągnąć uwagę klienta na zasadzie AIDA
- Lejek marketingowy krok po kroku w różnych branżach
- 3 błędy w lejku marketingowym, które kosztowały milion zł – poznaj na realnych przykładach
- Narzędzia marketingowe i kanały komunikacji XXI wieku, czy mamy być na Instagramie, na Linkedinie, czy może na Facebooku?
Mechanizmy marketingowe, psychologia konsumenta
- Rozum kontra serce – jak działają mechanizmy w marketingu?
- Psychologia konsumenta – o myśleniu szybkim i wolnym i emocjach – czy mówisz z klientem jednym językiem?
- Klient w sercu procesu – czyli jak analizować i badać grupę odbiorczą
- Lepszy nowy, czy lojalny klient? Zasada dziurawego wiadra
Marketing lubi liczby, tworzymy punkt odniesienia
- Data-driven marekting, wskaźniki marketingowe krok po kroku
- Poznawanie klienta – NPS, net promoter score, satysfakcja to czuły indykator
- CAC – koszt pozyskania nowego klienta, jak liczymy i jak mierzymy
- Recykling w marketingu jako podstawa efektywnego działania – zasada 10x i 100 dni
Praktyczne aspekty marketingu dla managerów
- Jak podchodzić do finansów w marketingu, zasada 60/40 wydatków marketingowych
- Budżet marketingowy – projektowanie krok po kroku
- Plan marketingowy – projektowanie krok po kroku
- Jak powinien wyglądać dział marketingu? Lepszy in-house, czy outsourcing?
- Jak pracować z podwykonawcami, co można zlecić, a czym powinniśmy zajmować się sami?
- Procesy i procedury w marketingu okiem praktyka
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto1 832,70 PLN
- Koszt usługi netto1 490,00 PLN
- Koszt godziny brutto114,54 PLN
- Koszt godziny netto93,13 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Dolores Greń
Pracuje z firmami jako konsultant, szkoleniowiec, przeprowadza przez transformację marketingową, rebranding. Audytuje, optymalizuje, doradza zarządom.
Jest autorką publikacji, wykładowcą akademickim. Na koncie ma ponad 3000 godzin spędzonych w sali szkoleniowej i konsultacjach z klientami z różnych branż - od produkcyjnej prze spożywczą, po fashion i beauty.
Specjalizuje się w transformacji firm produkcyjnych B2B, międzynarodowych, które po rebrandingu podnoszą swoją wartość rynkową.
Absolwentka Executive MBA Business Trends Uniwersytetu Merito, posiada certyfikat DIMAQ (Digital Marketing Qualification) na poziomie Professional. Ukończyła program strategiczny Charted Instytute of Marketing in London, Orka Brand Academy Kopenhaga i studia podyplomowe „Marketing B2B” na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Jest certyfikowanym Trenerem biznesu Polsko-Amerykańskiego Instytutu Zarządzania.
Praktyk, manager poruszający się w marketingu ponad 15 lat. Posiada doświadczenie 360 stopni - pracowała po stronie agencji reklamowych, w działach marketingu. Przez 7 lat szefowała działom marketingu w firmach rodzinnych, korporacjach zagranicznych (Orkla – Credin, Silcare). Prowadziła 20 osobowy zespół marketingowy, zarządzała projektami w 5 krajach Europy.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy dostaną notesy, teczki, długopisy, a po zakończeniu usługi materiały wypracowane podczas usługi.
Warunki uczestnictwa
Usługa zostanie zrealizowana z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa związanych z zapobieganiem rozpszetrzeniania się wirusa COVID-19.
Po zakończonej usłudze uczestnik usługi otrzyma zaświadczenie i cetyfikat ukończenia szkolenia. Warunkiem uzyskania zaświadczenia i certyfikatu jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej.
Informacje dodatkowe
PODATEK VAT
Usługa szkoleniowa (nie dotyczy doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
OGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków świadczenia usługi (OWU), które znajdują się na stronie internetowej pod adresem https://akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy-akat-consulting