Negocjacje biznesowe przy wykorzystaniu narzędzi szkoleniowych oraz efektywna sprzedaż.
Negocjacje biznesowe przy wykorzystaniu narzędzi szkoleniowych oraz efektywna sprzedaż.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osób zarządzających firmą, pracowników, którzy chcą znacznie poprawić swoją kompetencję, wiedzę i umiejętności w sprzedaży i negocjacjach biznesowych. Właściciele i pracownicy, którzy mają w swojej pracy bezpośredni kontakt z klientem.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji26-06-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy w obszarze negocjacji biznesowych i zastosowanie ich w pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Potrafi zarządzać procesem negocjacji. | Kryteria weryfikacji Wie na czym polega dynamika negocjacji oraz jak przeciwdziałać przerwaniu negocjacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Ma opracowaną indywidualna strategię sukcesu, czyli rozwój swoich kompetencji w zakresie prowadzenia procesów negocjacyjnych, sprzedaży oraz komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Potrafi dobrać i dopasowac techniki negocjacji, w celu osiągnięcia zamierzonego efektu negocjacji: „WIN- WIN”. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Umie określać swoje słabe i mocne strony oraz profesjonalnie panować nad stresem inieśmiałością. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Potrafi tonować emocje w rozmowach z klientem. Jest skuteczny i pewny siebie w prowadzeniu negocjacji biznesowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tworzy swój indywidualny plan działania w kontekście budowania relacji i profesjonalnej obsługi. | Kryteria weryfikacji Poznał, przećwiczył i nabył umiejętności stosowania najefektywniejszych technik negocjacyjnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Nabył umiejętności rozpoznawania „manipulacyjnych” technik negocjacyjnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Rozróźnia style komunikacji i wie jak można je dopasować w celu nawiązania dobrych relacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Posiada narzędzia profesjonalnej komunikacji z klientem- pacjentem i potrafi skutecznie rozwiązywać trudne sytuacje w procesie sprzedaży. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Organizacja przerw i liczba godzin szkolenia:
- Szkolenie mieszane - trwa 20 godzin dydaktycznych - część uczestników może korzystać ze szkolenia stacjonarnie a część zdalnie.
- Szkolenie liczone jest w godzinach dydaktycznych - 1h=45 min
- Przerwy nie są wliczane w godziny szkolenia i mogą ulec nieznaczemu przesunięciu z uwagi na tempo pracy uczestników.
Warunki niezbędne do osiągnięcia celu usługi:
- Szkolenie adresowane do osob, które chcą podnieść swoje kompetencje w obszarze negocjacji biznesowych
- Aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie celu konieczne jest wykonanie ćwiczeń wskazanych przez trenera.
Warunki organizacyjne:
- Usługa będzie realizowana w formie wykładu oraz praktycznych ćwiczeń na laptopie.
- Każdy uczestnik pracuje przy swoim stanowisku (laptop).
Proces przeprowadzenia walidacji
- Walidacja efektów usługi odbędzie się z wykorzystaniem testu cyfrowego - uczestnicy po ukończeniu testu otrzymają wynik na ekranie urządzeń. Walidator jest autorem testu, nie będzie obecny fizycznie na szkoleniu
Program szkolenia
1. Procesu negocjacji:
Zapoznanie z agendą szkolenia
2. Dobre wrażenie, a skuteczna sprzedaż:
- Fundament skutecznej sprzedaży.
- Wizerunek profesjonalnego sprzedawcy.
- Skuteczna komunikacja werbalna i niewerbalna.
- Informacje o podmiocie świadczącym usługę
3. Elementy negocjacji w sprzedaży:
- Fundament skutecznej sprzedaży
- Etapy negocjacji w sprzedaży
- Rodzaje i style w negocjacjach
- Język negocjacji handlowych
- Komunikacja perswazyjna i jej wykorzystanie
- Techniki argumentacji (wybrane)
4. Różnice w negocjacjach w zależności od stosowanych technik oraz osoby prowadzącej, jej postawy i stylu komunikacji.
5. Wykonanie testów osobowości - online.
- Omówienie raportów i określenie mocnych i słąbych stron w komunikacji i negocjacji.
6. Teoria MASKI i konsekwencje jej zastosowania.
7. Antagonistyczny styl negocjacji.
- Jak unikać konfliktów podczas rozmów z klientami. Jakie cechy ma skuteczny negocjator. Na czym polega zarządzanie konfliktem?
8. Rozpoznanie Profilu osoby w negocjacji oraz stososwanych technik i strategii.
9. Różne techniki negocjacyjne, rozpozanie, reakcja
10. Ćwiczenia w formie dyskusji na wybranych sytuacjach negocjacyjnych z uwzględnieniem Matrycy celów. Zasady negocjacji "win-win" oraz negocjacje wielostronnych.
11. Rozwiązywanie problemów w negocjacjach i poszukiwanie alternatyw - 10 podstawowych technik negocjacyjnych.
12. Symulacja negocjacyjna
13. Analiza rezultatów negocjacji omówienie wyników i stylu negocjacji.
14. Rola siły w negocjacjach
- umiejętności utrzymania relacji
- praktyczne porady dotyczące prowadzenia procesu negocjacji. - znaczenie emocji i różnych perspektyw stron w procesie negocjacji.
15. Przydzielenie zadań do rozwoju swoich kompetencji w zakresie prowadzenia procesów negocjacyjnych z klientami.
14. Typy klientów z psychologicznego punktu widzenia - jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami w procesie obsługi klienta.
15. Zamknięcie procesu sprzedaży. Techniki skutecznego zamykania sprzedaży. Utrzymanie dobrych relacji z Klientem.
16. Podsumowanie, zebranie i utrwalenie najważniejszych wniosków.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 5 Proces negocjacji, dobre wrażenie a skuteczna sprzedaż, elementy negocjacji w sprzedaży, różnice w negocjacjach w zależności od technik, wykonanie testów | Prowadzący Łukasz Kaplita | Data realizacji zajęć 27-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 04:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 5 Omówienie testów, teoria maski, antagonistyczny styl negocjacji, Rozpoznanie Profilu osoby w negocjacji oraz stososwanych technik i strategii. | Prowadzący Łukasz Kaplita | Data realizacji zajęć 27-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 5 Różne techniki negocjacyjne, rozpoznanie, reakcja, Ćwiczenia na wybranych sytuacjach negocjacyjnych, 10 podstawowych technik negocjacyjnych, Symulacja negocjacyjna | Prowadzący Łukasz Kaplita | Data realizacji zajęć 28-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 04:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 5 Analiza rezultatów negocjacji, rola siły w negocjacjach, typy klientów z psychologicznego punktu widzenia, Zzamknięcie procesu sprzedaży, techniki skutecznego zamykania sprzedaży. | Prowadzący Łukasz Kaplita | Data realizacji zajęć 28-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 5 Walidacja: test wykonany za pomocą narzędzi cyfrowych. Walidator jest autorem testu, nie będzie obecny fizycznie na szkoleniu | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto4 000,00 PLN
- Koszt usługi netto4 000,00 PLN
- Koszt godziny brutto200,00 PLN
- Koszt godziny netto200,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Łukasz Kaplita
Od 14 roku życia zajmuje się sprzedażą. Obecnie zajmuje się tworzeniem skutecznych kampanii reklamowych dla małych i średnich przedsiębiorstw. Prowadzi także dział handlowy. Od 2017 roku Prezes Silesia Start-Up Sp. z o.o., a od 2015 roku Dyrektor Regionalny Wertui Sp. z o.o.
Wykształcenie wyższe – kierunek Psychologia w biznesie, Google Digital Sales Certyfication, Persolog Win Master Negotation, Ukończone szkolenie z "Negocjacje biznesowe z wykorzystaniem licencjonowanych narzędzi szkoleniowych".
Od 5 lat prowadzi szkolenia sprzedażowe, przekazuje swoim klientom wiedzę z obszaru budowania sieci sprzedaży oraz wdrażania nowych produktów. Uczy także, jak aktywnie pozyskiwać klientów biznesowych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
W przypadku otrzymania dofinansowania na poziomie co najmniej 70% szkolenie będzie zwolnione z podatku VAT na podstawie par. 3. ust. 1 pkt 14 Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień.
W przypadku szkoleń, które nie są dofinansowane na poziomie minimum 70% to ceny netto należy doliczyć 23% podatku VAT.
Szkolenie odbywa się zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektoratu Sanitarnego dotyczące realizacji usług szkoleniowych.
Usługa jest realizowana w godzinach dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna szkolenia = 45 minut)
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Część zdalna szkolenia przeprowadzona z wykorzystaniem platformy ZOOM.
Zalecamy wcześniejsze przetestowanie działania mikrofonu oraz kamery.
Wymagania sprzętowe, które muszą zostać spełnione:
Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
Połączenie internetowe - szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G / LTE), rekomendujemy używanie stałego łącza internetowego
Urządzenie ze sprawnym mikrofonem i kamerą (komputer, tablet, smartfon) obsługujące popularne przeglądarki internetowe (Microsoft Edge, Google Chrome, Opera)
Szczegółowe wymagania systemowe dotyczące używania Zoom dostępne tutaj: https://support.zoom.us/hc/pl/articles/201362023-Wymagania-systemowe-Zoom-systemy-Windows-macOS-Linux
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja