Zarządzanie przedsiębiorstwem. Efektywne motywowanie pracowników. Sprzedaż w gospodarce cyfrowej. Social media Zarządzanie zmianą. Zarządzanie relacjami z klientem. Marketing - kurs
Zarządzanie przedsiębiorstwem. Efektywne motywowanie pracowników. Sprzedaż w gospodarce cyfrowej. Social media Zarządzanie zmianą. Zarządzanie relacjami z klientem. Marketing - kurs
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Właściciele firm, menadżerowie zarządzający firmami oraz osoby przygotowywane do funkcji menadżera firmy.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników40
- Data zakończenia rekrutacji14-07-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do samodzielnego zarządzania przedsiębiorstwem zgodnie z przyjętą przez właściciela strategią. Uczestnik po szkoleniu samodzielnie skutecznie motywuje pracowników o różnym stażu, zaangażowaniu i charakterze. Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności profesjonalnej obsługi i wykorzystania potencjału Social Media.Kurs przygotowuje również uczestników do samodzielnego zarządzania procesami zmian w przedsiębiorstwie.
Efekty uczenia się
Wiedza:
- przeprowadza analizę sytuacji przedsiębiorstwa
- posiada wiedzę dotyczącą kultury organizacji oraz modeli zarządzania i ich wpływu na efektywność organizacji
- formułuje założenia strategii ekspansji nowych usług
- opisuje kompetencje menadżerskie w sytuacji kryzysowej
- definiuje i stosuje metody zarządzania oraz analizy zachodzących procesów wewnętrznych i zarządzania finansami
- ma pogłębione rozumienie ryzyka i warunków formalno-prawnych prowadzonej działalność
- Identyfikuje przykłady i zasady funkcjonowania nowych modeli biznesowych
- Identyfikuje obszary, w jakich można stosować nowe modele biznesowe
- rozumie istotę pracy na narzędziach automatyzacji sprzedaż
- opisuje różnice w social mediach
- identyfikuje przykłady i zasady funkcjonowania nowych modeli biznesowych
- planuje i wdraża działania proaktywne podczas zmiany
- ocenia prawidłowo korzyści jakie wynikają z wdrożenia koncepcji zarządzania relacjami z klientami
- rozróżnia narzędzie marketingowe nastawione na kształtowanie relacji z klientem
- charakteryzuje szeroko rozumianą definicję sprzedaży
- dobiera i stosuje narzędzia marketingu internetowego
- rozumie rolę i znaczenie marketingu internetowego
Umiejętności:
-
formułuje założenia strategiczne i operacjonalizuje cele rozwojowe firmy
-
identyfikuje kryzysy
-
przeprowadza analizę sytuacji przedsiębiorstwa
-
definiuje i stosuje metody zarządzania oraz analizy zachodzących procesów wewnętrznych i zarządzania finansami
-
stosuje narzędzia zarządzania kapitałem ludzkim
-
Analizuje przykładowe modele biznesowe
-
Proponuje nowe rozwiązania kształtujące model biznesowy firmy
-
buduje założenia strategii social media i person sprzedażowych
-
tworzy wartościowe posty
-
projektowuje własną strategię personal brandingu
-
dobiera narzędzia wspierające automatyzację sprzedaży
-
stosuje narzędzia pracy wspierające automatyzację sprzedaży
-
buduje strategię transformacji cyfrowej firmy oraz określa cele i mierniki jej realizacji
-
planuje i wdraża działania proaktywne podczas zmiany
-
stosuje najważniejsze zasady sprzedaży bezpośredniej
-
nadzoruje potrzeby oraz oczekiwania różnych grup klientów,
-
projektuje badania rynku skoncentrowane na diagnozie potrzeb i oczekiwań klientów,
-
potrafi dokonać analizy i interpretacji badań marketingowych
-
planuje zmiany w ofercie przedsiębiorstwa w oparciu o wyniki badań marketingowych,
-
indywidualizuje ofertę i sposób kontaktu z klientem
-
dobiera i stosuje narzędzia marketingu internetowego
Kompetencje społeczne:
- opisuje jak ważne są relacje w biznesie
- Bierze pod uwagę przyszłość przedsiębiorstwa i pracowników w trakcie wykonywania czynności zawodowych
- Komunikuje w sposób łatwy do zrozumienia
Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów
Na pierwszych i ostatnich zajęciach zostanie przeprowadzony test wiedzy na temat zarządzania przedsiębiorstwem.
Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się
Case study-wypracowanie rozwiązań w sytuacji problemów z realizacją celów/rezultatów i niską efektywnością na przykładzie przedsiebiorstwa.
Do weryfikacji osiągnięć zostanie również sporządzony test z omawianego materiału na szkoleniu . Kazdy z uczestników wypełni go przed szkoleniem i po.
Sposób weryfikacji efektów uczenia się
Case study-wypracowanie rozwiązań w sytuacji problemów z realizacją celów/rezultatów i niską efektywnością na przykładzie przedsiebiorstwa.
Do weryfikacji osiągnięć zostanie również sporządzony test z omawianego materiału na szkoleniu . Kazdy z uczestników wypełni go przed szkoleniem i po.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Program
Program
W trakcie usługi szkoleniowej zostaną podjete następujące zagadnienia
1 dzień
- Strategiczne zarządzanie w firmie, w tym:
- analiza makro i mikrootoczenia przedsiębiorstwa
- formułowanie i operacjonalizacja strategii i celów biznesowych
- strategie cenowe
- Zarządzanie w kryzysie
- kompetencje menedżera w sytuacji kryzysowej
- zarządzanie procesam
2 dzień
- zarządzanie kapitałem ludzkim
- motywowanie zespołu
- zarządzanie talentami
- delegowanie zadań
- nowe modele biznesowe
- narzędzia automatyzacji procesów sprzedaży
3 dzień
- social media
- rodzaje social media
- budowa strategii social media i budowa person sprzedażowych
- sposoby tworzenia postów
- autoprezentacja i personal branding w mediach społecznościowych
- Test wiedzy na temat zarządzania przedsiębiorstwem, skuteczności Menadżerskich oraz wykorzystywania informacji
- 4 dzień
- wprowadzenie do szkolenia
- zarządzanie zmianą
- modele biznesowe
- zarządzanie przedsiębiorstwem usługowym w procesie zmiany istota i znaczenie odpowiedzialnego
- zarządzania efektywnością przedsiębiorstwa oraz jej mierzenie i weryfikowanie uwzględniając nakłady i efekty
- 5 dzień
- budowanie relacji z klientem
- dbanie o klienta w kontekście biznesowym
- sprzedaż bezpośrednia
- narzędzie wspomagające zarządzaniem relacjami
- tworzenie osobistych relacji z klientem omówienie najczęstszych błędów w komunikacji i sposobów ich eliminacji
- metoda aktywizacji budowanie relacji w oparciu o potrzeby klienta
- marketing internetowy strategia i narzędzia marketingu internetowego
- wdrażanie strategii marketingu internetowego
- Formy pracy podczas szkolenia:
- mini wykłady systematyzujące wiedzę.
- modele i standardy działania uwzględniające specyfikę mechanizmów psychologicznych, dające oparcie w trudnych emocjonalnie sytuacjach.
- kreatywna praca w podgrupach (burza mózgów).
·. - krótkie treningi nowych umiejętności w małych grupach i w parach,
- metafory i anegdoty, obrazujące najważniejsze aspekty trenowanych umiejętności.
- wymiana doświadczeń i dobrych praktyk,
- prace nad studiami przypadku w zespołach zadaniowych,
- korzystanie z aplikacji
- prezentacje na forum wypracowanych wyników.
Szkolenie odbywa się w godzinach dydaktycznych (1 godzina szkolenia = 45 minut)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 33 Strategiczne zarządzanie w firmie | Prowadzący Michał Hanuszek | Data realizacji zajęć 15-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 33 analiza makro i mikrootoczenia przedsiębiorstwa | Prowadzący Michał Hanuszek | Data realizacji zajęć 15-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 33 formułowanie i operacjonalizacja strategii i celów biznesowych | Prowadzący Michał Hanuszek | Data realizacji zajęć 15-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 33 strategie cenowe | Prowadzący Michał Hanuszek | Data realizacji zajęć 15-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 33 Zarządzanie w kryzysie | Prowadzący Michał Hanuszek | Data realizacji zajęć 15-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 33 kompetencje menedżera w sytuacji kryzysowej | Prowadzący Michał Hanuszek | Data realizacji zajęć 15-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 33 zarządzanie procesami | Prowadzący Michał Hanuszek | Data realizacji zajęć 15-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 33 zarządzanie kapitałem ludzkim | Prowadzący Michał Hanuszek | Data realizacji zajęć 16-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 33 motywowanie zespołu | Prowadzący Michał Hanuszek | Data realizacji zajęć 16-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 33 zarządzanie talentami | Prowadzący Michał Hanuszek | Data realizacji zajęć 16-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 33 delegowanie zadań | Prowadzący Michał Hanuszek | Data realizacji zajęć 16-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 33 nowe modele biznesowe | Prowadzący Michał Hanuszek | Data realizacji zajęć 16-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 33 narzędzia automatyzacji procesów sprzedaży | Prowadzący Michał Hanuszek | Data realizacji zajęć 16-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 33 social media | Prowadzący Beata Hanuszek | Data realizacji zajęć 17-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 33 rodzaje social media | Prowadzący Beata Hanuszek | Data realizacji zajęć 17-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 33 budowa strategii social media i budowa person sprzedażowych | Prowadzący Beata Hanuszek | Data realizacji zajęć 17-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 33 sposoby tworzenia postów | Prowadzący Beata Hanuszek | Data realizacji zajęć 17-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 33 sposoby tworzenia postów | Prowadzący Beata Hanuszek | Data realizacji zajęć 17-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 33 autoprezentacja i personal branding w mediach społecznościowych | Prowadzący Beata Hanuszek | Data realizacji zajęć 17-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 33 Wprowadzenie do szkolenia. | Prowadzący Marta Szarogroder | Data realizacji zajęć 18-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 33 zarządzanie zmianą | Prowadzący Marta Szarogroder | Data realizacji zajęć 18-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 33 modele biznesowe | Prowadzący Marta Szarogroder | Data realizacji zajęć 18-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 33 zarządzanie przedsiębiorstwem usługowym w procesie zmiany | Prowadzący Marta Szarogroder | Data realizacji zajęć 18-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 33 zarządzanie przedsiębiorstwem usługowym w procesie zmiany | Prowadzący Marta Szarogroder | Data realizacji zajęć 18-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 33 Istota i znaczenie odpowiedzialnego zarządzania efektywnością przedsiębiorstwa oraz jej mierzenie i weryfikowanie uwzględniając nakłady i efekty | Prowadzący Marta Szarogroder | Data realizacji zajęć 18-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 33 budowanie relacji z klientem | Prowadzący Marta Szarogroder | Data realizacji zajęć 19-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 33 dbanie o klienta w kontekście biznesowym | Prowadzący Marta Szarogroder | Data realizacji zajęć 19-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 33 sprzedaż bezpośrednia | Prowadzący Marta Szarogroder | Data realizacji zajęć 19-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 33 narzędzie wspomagające zarządzaniem relacjami | Prowadzący Marta Szarogroder | Data realizacji zajęć 19-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 33 tworzenie osobistych relacji z klientem | Prowadzący Marta Szarogroder | Data realizacji zajęć 19-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 33 omówienie najczęstszych błędów w komunikacji i sposobów ich eliminacji – metoda aktywizacji | Prowadzący Marta Szarogroder | Data realizacji zajęć 19-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 33 budowanie relacji w oparciu o potrzeby klienta | Prowadzący Marta Szarogroder | Data realizacji zajęć 19-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 33 marketing internetowy - strategia i narzędzia marketingu internetowego - wdrażanie strategii marketingu internetowego | Prowadzący Marta Szarogroder | Data realizacji zajęć 19-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto145,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto145,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Michał Hanuszek
Marta Szarogroder
Ukończyłatakże wiele kursów z marketingu, social mediów, marketingu
internetowegoDoświadczenie zawodowe:Przez blisko 10 lat pracowała w największej w kujawskopomorskim organizacji zrzeszającejprzedsiębiorców- „Pracodawcy Pomorza i Kujaw”- m.in. na
stanowiskach Specjalista ds. Reklamyoraz Koordynator ds. Public Relations. Od 4 lat prowadzi własną agencję marketingową i PR, którazajmuje się prowadzeniem marketingu internetowego,
zarządzaniem oraz doradztwem w zakresiebrandingu dla firm głównie z branży medycznej i beauty. Ważnym elementem pracy Marty sąszkolenia obejmujące internet marketing, social media marketing, sprzedaż, obsługę klienta,branding, employers branding, zarządzanie kryzysowe,
personal branding. Posiada doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń z zakresu zarządzania firmą oraz wykorzystywaniu technologii (około 130h przez ostatnie 2 lata). Specjalizacja: Specjalizuje się w budowaniu marek (w tym w social mediach), personal brandingu, employersbrandingu. Swoją uwagę poświęca także takim zagadnieniom jak CSR (SpołecznaOdpowiedzialność Biznesu), traktowany w kategoriach elementu brandingu i employers brandingu,a nie jedynie jako działalność charytatywna.
Beata Hanuszek
ludźmi, w tym wiele lat w edukacji, sprzedaży i coachingu. Ostatnie lata związana ze szkoleniem i coachingiem. Pracuje jako wykładowca na studiach podyplomowych, szkoleniowiec, akredytowany coach i mediator. Jest właścicielem firmy Idea Hanuszek Centrum rozwoju i mediacji. Jako menedżer do spraw zarzadzania kierunkami studiów podyplomowych dla biznesu współpracuje oraz trener z firmą Pasja Grupą Dobrych Trenerów. Posiada certyfikat coach ACCICF. Była członkiem zespołu pracującym nad strategią rozwoju kultury miasta Bydgoszczy przy Urzędzie Miasta. Jest członkiem ICF Global i członkiem zarządu i dyrektorem regionalnym ICFPolska. Pracuje jako certyfikowany konsultant metody Insights Discovery. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Uniwersytetu Śląskim w Katowicach i Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. Certyfikowany coach ACC ICF, konsultant metody Insights Discovery oraz trener biznesu.
Posiada doświadczenie w przeprowadzaniu diagnoz rozwojowych przedsiębiorstw.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Komplet materiałów zostanie wysłany w formie pdf na maila kazdego z uczestników szkolenia.
Uczestnicy otrzymaja skoroszyt, ołówek, teczkę.
Informacje dodatkowe
W przypadku finansowania ze środków publicznych w przynajmniej 70% - cena netto=brutto. Stawka vat zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 ustawy o vat.W przypadku finansowania poniżej 70% ze środków publicznych, doliczony zostanie vat 23% do ceny netto. Szkolenie zakończy sie testem sprawdzającym. Po uzyskaniu minimum 70% poprawnych odpowiedzi , zostanie wystawione zaświadczenie o ukończeniu kursu. Jako Dostawca Usugi Rozwojowej posiadamy dostęp do wszystkich niezbędnych urządzeń.Przerwy nie są wliczane do czasu trwania usługi.W celu ukończenia usługi frekwencja nie może być niższa niż 80%.Szkolenie jest prowadzone zgodnie z warunkami SUZ.
Adres
Adres
Lokal w którym będzie odbywało się szkolenie, posiada cztery duże sale z klimatyzacją oraz wentylacją. Sale są dezynfekowane oraz wietrzone.
Akademia posiada własną jadalnie oraz trzy łazienki.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi