Mediacja jako alternatywna metoda rozwiązywania sporów pracowniczych i gospodarczych - warsztaty praktyczne. Certyfikowane szkolenie
Mediacja jako alternatywna metoda rozwiązywania sporów pracowniczych i gospodarczych - warsztaty praktyczne. Certyfikowane szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Adresatami szkolenia są:
• Menadżerowie, przedsiębiorcy
• Kierownicy działów, liderzy zespołów
• Osoby odpowiedzialne za realizację umów
• Pracownicy
• Osoby zainteresowane poszerzeniem wiedzy z zakresu komunikacji interpersonalnej oraz mechanizmów prawnych związanych z prowadzeniem mediacji. - Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji29-07-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest• nabycie umiejętności prawidłowego identyfikowania źródeł konfliktów, zapobiegania konfliktom, zarządzania konfliktami,
• poszerzenie wiedzy z zakresu negocjacji,
• umiejętność zastosowania elementów mediacji w wewnętrznych sporach pracowniczych
• umiejętność przygotowania się do skutecznej negocjacji
• nabycie wiedzy na temat mediacji umownej i sądowej w sprawach pracowniczych i gospodarczych.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:- ocenia jak odpowiednio reagować w różnych sytuacjach związanych z wykonywanym zawodem - identyfikuje własny styl uczenia się i wybiera sposoby dalszego kształcenia, - określa znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz potrafi prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu. | Kryteria weryfikacji - Umiejętność dostosowania reakcji do różnorodnych kontekstów zawodowych- Wybór adekwatnych metod do dalszego kształcenia. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Konflikt
1.1. Etapy konfliktu
1.2. Źródła konfliktu – koło Moore’a
1.3. Dynamika konfliktu
1.4. Radzenie sobie z konfliktem
1.5. Sesja warsztatowa - Case study
2. Prawidłowa komunikacja jako profilaktyka konfliktu
2.1. Komunikacja w mediacji
2.2. Komunikacja niewerbalna
2.3. Technika dobrej komunikacji
2.4. Sesja warsztatowa - Case study
3. Postępowanie mediacyjne – regulacje prawne
3.1. Zasady mediacji
3.2. Mediacja umowna
3.3. Mediacja sądowa
3.4. Ugoda
3.5. Sesja warsztatowa - Case study
4. Prowadzenie mediacji
4.1. Rodzaje mediacji
4.2. Przygotowanie mediacji
4.3. Etapy mediacji
4.4. Sesja warsztatowa - Case study
5. Konflikt w miejscu pracy
5.1. Prawne metody dyscyplinowania pracownika
5.2. Dyskryminacja i mobbing
5.3. Przepisy prawne regulujące kwestię stresu w pracy
5.4. Zarządzanie konfliktem
5.5. Regulamin przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracy
5.6. Sesja warsztatowa - Case study
6. Mediacja jako metoda rozwiązywania sporów z zakresu prawa pracy
6.1. Mediacja w indywidualnych sporach z zakresu prawa pracy
6.2. Mediacja w zbiorowych sporach z zakresu prawa pracy
6.3. Sesja warsztatowa - Case study
7. Konflikt między przedsiębiorcami
7.1. Umowa – źródło konfliktu czy środek do jego zapobieganiu
7.2. Negocjacje
7.3. Sesja warsztatowa - Case study
8. Mediacja w sprawach gospodarczych
8.1. Mediacja, arbitraż czy postępowanie sądowe
8.2. Przebieg mediacji gospodarczej, czym mediacja gospodarcza różni się od innych
8.3. Koszty mediacji
8.4. Rola profesjonalnych pełnomocników w mediacji
8.5. Korzyści dla dłużnika i wierzyciela
8.6. Mediacja jako sposób rozwiązywania sporów transgranicznych
8.7. Egzekwowanie ugody w krajach UE
8.8. Sesja warsztatowa - Case study.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Mediacja jako alternatywna metoda rozwiązywania sporów pracowniczych i gospodarczych - warsztaty praktyczne. Certyfikowane szkolenie | Prowadzący Ekspert SEMPER | Data realizacji zajęć 05-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Mediacja jako alternatywna metoda rozwiązywania sporów pracowniczych i gospodarczych - warsztaty praktyczne. Certyfikowane szkolenie | Prowadzący Ekspert SEMPER | Data realizacji zajęć 06-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 586,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 290,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto132,23 PLN
- Koszt osobogodziny netto107,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Ekspert SEMPER
Przez ostatnie dziesięć lat pracował z różnorodnymi grupami zawodowymi, od pracowników korporacyjnych po przedsiębiorców i urzędników. Jego umiejętność dopasowywania treści szkoleń do potrzeb danej grupy sprawia, że uczestnicy zawsze odchodzą z wydarzenia z nową wiedzą i motywacją do działania.
Jego wyjątkowa zdolność do empatii pozwala mu tworzyć atmosferę zaufania i akceptacji, co jest kluczowe podczas pracy nad umiejętnościami miękkimi. Nie tylko przekazuje teorię, ale również inspiruje uczestników do praktycznych działań i refleksji. Jego szkolenia są interaktywne i angażujące, co pomaga uczestnikom w skutecznym przyswajaniu materiału.
Ekspert posiada również certyfikaty z dziedziny coachingu oraz komunikacji międzyludzkiej, co dodatkowo podkreśla jego kompetencje jako trenera. Jego umiejętność słuchania, zadawania trafnych pytań i pomagania uczestnikom odkrywać ich własne potencjały jest niezastąpiona podczas indywidualnych sesji coachingowych.
Dzięki swojemu doświadczeniu i pasji do pracy, jest idealnym wyborem jako trener do szkoleń z zakresu umiejętności miękkich. Jego pozytywne podejście, zaangażowanie i profesjonalizm gwarantują skuteczne i inspirujące szkolenia, które pozostawiają trwały wpływ na uczestnikach.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
- otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Warunki uczestnictwa
ZGŁOSZENIE NA USŁUGĘ
Rezerwacji miejsca szkoleniowego można dokonać za pośrednictwem BUR.
Inwestycja: 1290.00zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
Informacje dodatkowe
- wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z Internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
- szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
- bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
- pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
- podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
- otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
- masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
- otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne:
- Platforma /rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa - Platforma Zoom (https://zoom-video.pl/)
Wymagania sprzętowe:
- Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji - komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu
- Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik - minimalna prędkość łącza: 512 KB/sek
- Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów - komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu. Nie ma potrzeby instalowania specjalnego oprogramowania.
- Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line - od momentu rozpoczęcia szkolenia do momentu zakończenia szkolenia
- Potrzebna jest zainstalowana najbardziej aktualna oficjalna wersja jednej z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera. Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy); 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej); System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS. Łącze internetowe o minimalnej przepustowości do zapewnienia transmisji dźwięku 512Kb/s, zalecane min. 2 Mb/s oraz min. 1 Mb/s do zapewnienia transmisji łącznie dźwięku i wizji, zalecane min. 2,5 Mb/s.