Kurs C++ dla początkujących z egzaminem CPE (Entry level).
Kurs C++ dla początkujących z egzaminem CPE (Entry level).
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Programowanie
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs z programowania od podstaw odpowiedni dla tych uczestników, którzy wcześniej nie mieli styczności z programowaniem. Odnajdą się na nim osoby, które posiadają analityczne podejście do problemów, systematyczność oraz nie boją się rozwiązywania logicznych problemów. Kursantami mogą być osoby chcące zmienić branżę, poznać nowy język programowania, szukający nowego zawodu, pracownicy zdobywający nowe kompetencje i kwalifikacje czy freelancerzy chcący świadczyć kolejne usługi na rynku.
Usługa zwolniona z VAT przy finansowaniu minimum 70% ze środków publicznych.
Za 1 godzinę usługi szkoleniowej uznaje się godzinę dydaktyczną tj. (45 minut).
Interesuje Cię kurs w innych terminach? Być może również jesteś zainteresowany innym zakresem szkoleniowym? – żaden problem!
Zadzwoń do nas – powiedz nam o tym, a my przygotujemy kurs odpowiadający Twoim potrzebom.
ZAPRASZAMY DO KONTAKTU TELEFONICZNEGO LUB MAILOWEGO. - Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji07-07-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi50
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do certyfikatu CPE, który potwierdza zrozumienie przez kandydata podstawowych aspektów programowKurs z programowania w języku C-CPE – C++ Certified Entry-Level Programmer sprawi, że uczestnik kursu jest zaznajomiony z uniwersalnymi koncepcjami programowania komputerowego, takimi jak kompilacja, zmienne, typy danych, rzutowanie typów, operatory, wykonywanie warunkowe, pętle, tablice, wskaźniki, zarządzanie pamięcią, funkcje i środowisko wykonawcze .Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się W zakresie wiedzy uczestnik:- charakteryzuje uniwersalne koncepcje programowania komputerowego, - definiuje i charakteryzuje składnię i semantykę języka C++, - opanował umiejętności rozwiązywania typowych wyzwań wdrożeniowych. | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje ogólną składnię C++ (w tym słowa kluczowe C++) i semantykę,- opanował strukturę bloków, zagnieżdżanie bloków, zakresy identyfikatorów, instrukcje sterujące przepływem, - definiuje i wywołuje funkcje, - deklaruje i używa wektorów, struktur i ciągów znaków, - projektuje, deklaruje i wywołuje funkcje; wskaźniki, - opanowałe różne metody przekazywania parametrów i ich przeznaczenia, - zarządza parametrami domyślnymi; funkcjami wbudowanymi, przeciążone funkcje; sortowanie; pamięć na żądanie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się W zakresie umiejętności uczestnik:- opanował instalacje środowiska wykonawczego, - wykorzystuje najważniejsze elementy standardowej infrastruktury języka C++, - pisze własne programy w C++. | Kryteria weryfikacji - instaluje i konfiguruje swoje IDE; jakich narzędzi programistycznych używać,- definuje różnicę między językami maszynowymi i językami wysokiego poziomu, - opanował kod maszynowy i kompilację; zmienne, liczby całkowite, znaki; uwagi; podstawy kontroli przepływu, - obsługuje strumienie i podstawowe operacji we/wy, - wykorzystuje podstawowe wejścia/wyjścia: std::cin, std::cout, std::cerr, - operuje manipulatorami strumienia: endl, set, - deklaruje i używa wskaźników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Z zakresie umiejetnosci społecznych uczestnik używa języka C++ celu usprawnienia swojej pracy. | Kryteria weryfikacji - uczestnik wykazuje umiejętność pracy w zespole, - uczestnik wykazuje umiejętność realizacji zadań przy pracy nad projektem grupowym (odpowiedzialność za realizację przydzielonych zadań). - zdobyta wiedza pozwala wyróżnić się na tle innych kandydatów i ułatwia znalezienie pracy na szczeblu juniorskim w sektorze IT oraz wszędzie tam, gdzie podstawowa znajomość języka C++ jest atutem. - opanowane umiejętności pozwalają wykazać, że uczestnik nie tylko jest na bieżąco z zagadnieniami związanymi z językiem C++, ale także potrafi kompetentnie sobie z nimi radzić. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęOpen EDG
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoC++ Institute
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
1 Instalowanie i używanie środowiska programistycznego
- Wprowadzenie do IDE;
- narzędzia internetowe;
- Edube Interaktywny.
2 Absolutne podstawy – Wprowadzenie do programowania komputerów
- języki: naturalny i sztuczny;
- języki maszynowe;
- języki programowania wysokiego poziomu,
- uzyskanie kodu maszynowego: proces kompilacji;
- zmienne;
- wartości całkowite w prawdziwym życiu iw C++;
- literały całkowite;
- postacie;
- uwagi;
- podstawy sterowania przepływem;
- radzenie sobie ze strumieniami i podstawowymi operacjami we/wy;
- pisania prostych programów.
3 Zaawansowana kontrola przepływu i agregacja danych
- jak kontrolować przebieg programu;
- więcej typów danych;
- instrukcje warunkowe: if, else, switch;
- pętle i sterowanie wykonaniem pętli;
- operatory logiczne, bitowe i arytmetyczne;
- wektory, tablice wielowymiarowe;
- deklarowanie i inicjowanie struktur.
4 Rozszerzanie mocy ekspresyjnej: wskaźniki, funkcje i pamięć
- projektowanie, deklarowanie i wywoływanie funkcji;
- wskaźniki;
- różne metody przekazywania parametrów i ich przeznaczenie;
- domyślne parametry;
- funkcje wbudowane;
- przeciążone funkcje;
- sortowanie;
- pamięć na żądanie.
5 Dostęp do różnych typów danych
- tablice wskaźników;
- konwersje;
- stringi: deklaracje, inicjalizacje, przypisania;
- stringi jako przykład obiektów: (metody i właściwości)
- używanie i deklarowanie przestrzeni nazw;
- zajmowanie się wyjątkami.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 700,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 700,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto134,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto134,00 PLN
- W tym koszt walidacji brutto1,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto1,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto350,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto350,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Trener WestPomeranian
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik szkolenia otrzymuje autoryzowane materiały CLE - C++ Certified Entry-Level Programmer w postaci e-learningu do modułów, dostępu do testów, laboratoriów. Materiał jak i certyfikat jest w języku angielskim, natomiast kurs jest realizowany przez doświadczonego prowadzącego w języku polskim, na żywo. Uczestnicy po zakończeniu kursu nadal mają dostęp do materiałów aby przygotować się do egzaminu na certyfikat.
Po zakończonym szkoleniu, uczestnik zajęć otrzymuje voucher na certyfikat CPE.
Informacje dodatkowe
Za 1 godzinę usługi szkoleniowej uznaje się godzinę dydaktyczną tj. (45 minut).
Chcesz zmienić termin bądź zakres - zadzwoń do nas!
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Dotyczy szkolenia zdalnego
- usługa prowadzona za pośrednictwem technologii MS Teams
- minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika:
- system operacyjny: Windows 10 lub nowszy, MacOS lub Linux
- procesor Intel i5 lub AMD A10
- minimum 8GB RAM
- 10 GB wolnego miejsca na dysku
- kamera internetowa (laptop lub USB)
- słuchawki i mikrofon systemu: Windows, MacOS
- zalecany drugi monitor - minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego to prędkość połączenia co najmniej 10 Mbit/s
- niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: instalacja aplikacji MS Teams oraz np. Slack (komunikator), każda przeglądarka internetowa.