Delegowanie zadań i uprawnień w przedsiębiorstwie. Rozwój kompetencji menedżerskich. Szkolenie zdalne w czasie rzeczywistym.
Delegowanie zadań i uprawnień w przedsiębiorstwie. Rozwój kompetencji menedżerskich. Szkolenie zdalne w czasie rzeczywistym.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracownikówwsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy, pracownice menadżerowie, kandydaci na menadżerów odpowiedzialni za zarządzanie przedsiębiorstwem i zasobami ludzkimi, chcący wzmocnić i rozwinąć swoje kompetencje w zakresie delegowania zadań.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji03-07-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem projektu jest przygotowanie Przedsiębiorców oraz kadry menedżerskiej i osób pretendujących na stanowiska menedżerskie do sprawnego i efektywnego delegowania zadań.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza o rozmowie delegującej | Kryteria weryfikacji Na podstawie definicji najważniejszych elementów rozmowy delegującej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie zdalne w czasie rzeczywistym. Godzina jest godziną zegarową i trwa 60 minut.
Program szkolenia:
- Wprowadzenie. Rozpoczęcie szkolenia.
- Czym jest delegowanie?
- Skąd to wiedzieć kiedy należy zlecać więcej zadań pracownikom?
- Korzyści płynące z delegowania
- Dlaczego pracodawcy nie delegują zadań?
- Bariery w skutecznym delegowaniu
- Najważniejsze zasady delegowania
- Jak dobrać odpowiednio zadania do poszczególnych pracowników?
- Co warto delegować, a czego nie powinno się zlecać? Złote zasady nie delegowania
- Delegowanie a komunikacja interpersonalna oraz zaufanie.
- Jak się przygotować do rozmowy delegującej. Jakie informacje warto uwzględnić przygotowując się do rozmowy z pracownikiem?
- Założenia i przebieg rozmowy delegującej. Komunikacja zachęcająca pracowników do aktywności (pytać, mówić, milczeć)
- Zadanie praktyczne
- Trudne sytuacje w delegowaniu
- Wykorzystanie delegowania a rozwój firmy
- Podsumowanie szkolenia
- Egzamin. Test wiedzy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 16 Rozpoczęcie szkolenia. Wprowadzenie - Czym jest delegowanie? | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 16 Skąd to wiedzieć kiedy należy zlecać więcej zadań pracownikom? Korzyści płynące z delegowania | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 16 Dlaczego pracodawcy nie delegują zadań? Bariery w skutecznym delegowaniu | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 16 Przerwa | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 16 Bariery w skutecznym delegowaniu | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 16 Najważniejsze zasady delegowania | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 16 Przerwa lunch | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 16 Jak dobrać odpowiednio zadania do poszczególnych pracowników? | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 16 Co warto delegować, a czego nie powinno się zlecać? Złote zasady nie delegowania | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 16 Delegowanie a komunikacja interpersonalna oraz zaufanie. | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 16 Jak się przygotować do rozmowy delegującej. Jakie informacje warto uwzględnić przygotowując się do rozmowy z pracownikiem? | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 16 Przerwa | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 16 Założenia i przebieg rozmowy delegującej. Komunikacja zachęcająca pracowników do aktywności (pytać, mówić, milczeć). | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 16 Przerwa lunch | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 16 Trudne sytuacje w delegowaniu. Wykorzystanie delegowania a rozwój firmy | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 16 Test wiedzy. Podsumowanie szkolenia. Zakończenie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto187,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto187,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Miastkowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały wypracowane w czasie szkolenia zostaną przekazane w formie elektronicznej lub przesłane mailem. Zostanie również udostępniona prezentacja po szkoleniu.
Metody pracy:
Szkolenie składa się z wykładu i w większości z części praktycznej w formie warsztatu.
Metody interaktywne: praca na Case study
Metody aktywizujące: zestaw ćwiczeń praktycznych, polegających w
analizie działań, danych.
Trener będzie weryfikować nabywane umiejętności podczas szkolenia.
Uczestnik otrzyma zaświadczenie po realizacji szkolenia.
Warunkiem zaliczenia szkolenia oraz otrzymania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz
zaliczenie zajęć w formie testu i ćwiczeń.
1 godzina rozliczeniowa = godzina zegarowa 60 minut.
Przerwy wliczają się do czasu trwania usługi.
Informacje dodatkowe
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy realizacja usługi uprawnia przedsiębiorstwo lub osobę do
uzyskania dofinansowania co najmniej w 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%
Warunki techniczne
Warunki techniczne
.Szkolenie zdalne w czasie rzeczywistym.
Szkolenie odbywa się poprzez aplikację Clickmeeting.
Wymagania techniczne do udziału w szkoleniu:
Komputer stacjonarny, laptop, telefon, tablet lub inne urządzenie stacjonarne bądź mobilne ze stabilnym internetem z mikrofonem i
kamerą. Przed szkoleniem zostanie przeprowadzona próba połączenia.
Każdy uczestnik otrzymuje przed szkoleniem link do platformy internetowej w Clickmeting (na wskazany adres mailowy), na której
znajdować się będzie transmisja online.
Uczestnictwo w streamingu nie wymaga żadnych, specjalnych oprogramowań: wystarczy, że komputer jest podłączony do Internetu
(należy korzystać z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari), można zainstalować aplikację Clickmeeeting na swoim
urządzeniu ale nie jest to wymagane.
Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w czasie szkolenia oraz śledzą treści wyświetlane na komputerze
prowadzącego.
Uczestnicy mogą brać aktywny udział w zajęciach. Uczestnicy mają możliwość komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami
kursu.
Uczestnicy rozmawiają, wymieniają doświadczanie mają aktywny kontakt z grupą i trenerem.
Dodatkowo wszyscy mają dostęp do chatu online.
Link do szkolenia online udostępniony jest jest przed szkoleniem i ważny jest przez cały czas trwania szkolenia (uczestnik może
połączyć się w dowolnym momencie). Ważność linku - do zakończenia szkolenia wg harmonogramu szkolenia.
Dołączenie następuje poprzez kliknięcie link oraz wpisanie imienia i nazwiska.
Nie jest wymagana instalacja oprogramowania celem udziału w szkoleniu.
❕Przed rozpoczęciem szkolenia:
należy sprawdzić łącze internetowe, zadbaj o jego dobrą jakość połączenia internetowego
należy sprawdzić czy poprwanie działa kamera i mikrofon
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie stacjonarne lub mobilne do zdalnej
komunikacji: Dwurdzeniowy procesor Intel Core i5 2,5 GHz i wyższy
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: pobieranie: 10 Mb/s, wysyłanie: 5
Mb/s
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Nie trzeba pobierać
oprogramowania. Aby wziąć udział w szkoleniu online potrzebny jest komputer, laptop, telefon lub tablet ze stabilnym internetem i bez
blokad firmowych
"Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz
zastosowanego narzędzia."