Zarządzanie personelem w aptece
Zarządzanie personelem w aptece
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuSektor Usługi Rozwojowe
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dla osób zarządzających, managerów, kierowników aptek.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji22-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Po szkoleniu kierownik apteki będzie potrafił wygłosić profesjonalne expose dla swojego zespołu z jasnym i klarownym ustaleniem zasad współpracy oraz zachowań promowanych (maksymalne preferencje) jak i nagannych (minimalne wymagania i granice szefowskie). Expose szefa jest praktyczną eskalacją wcześniejszych tematów szkolenia związanych z komunikacją interpersonalną, umiejętnościami managerskimi oraz w znacznym stopniu buduje postawę odpowiedzialności za efekty szkoleń również podległych.Efekty uczenia się
Po szkoleniu uczestnik:
Zna model Schulz von Thuna
Potrafi przekazać informację zwrotną wzmacniającą oraz korygującą
Potrafi bronić własnych granic
Potrafi zarządzć przez cele
Zna kryteria prawidłowo określonego celu
Monitoruje proces realizacji celu
Zna rolę Managera w zależności od stopnia rozwoju pracownika
Buduje autorytet Managera
Efektywnie zarządza zespołem
Potrafi delegować zadania
Wie jak przeprowadzać trudne rozmowy z pracownikami
Zna pojęcie "Expose szefa" i potrafi je stosować
Zna zasady motywowania pozafinansowego
Sposób weryfikacji efektów uczenia się
W każdym dniu szkolenia nastąpi podsumowanie całości materiału dokonywane grupowo. Po szkoleniu przeprowadzane są wywiady z każdym uczestnikiem kursu. Po zakończeniu usługi uczestnik wypełnia narzędzie ewaluacyjne w postaci ankiety.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Program
Program
I DZIEŃ
MODUŁ I
Feedback w relacji kierownik-pracownik
- Model Schulz von Thuna
- Informacja zwrotna wzmacniająca
- Informacja zwrotna korygująca
- Potencjalne przeszkody w efektywnym wykorzystaniu informacji zwrotnych
- 4 kroki obrony własnych granic
MODUŁ II
Manager – szef, doradca, czy mentor?
- Zarządzanie przez cele
- Kryteria prawidłowo określonego celu
- Monitorowanie procesu realizacji celu
- Rola Managera w zależności od stopnia rozwoju pracownika – wg matrycy Blancharda
- Style kierowania - model przywództwa sytuacyjnego wg Herseya/Blancharda
- Budowanie autorytetu Managera
- Efektywne zarządzanie zespołem
- Delegowanie zadań i uprawnień
- Przeprowadzanie trudnych rozmów z pracownikami
II DZIEŃ
MODUŁ III
Expose szefa
- Rola i znaczenie Expose – teoria
- Przygotowanie expose szefa – praktyczny warsztat
- Wygłoszenie Expose Szefa – z informacją zwrotną trenera
Dzięki tej praktyce kierownik apteki będzie potrafił wygłosić profesjonalne expose dla swojego zespołu z jasnym i klarownym ustaleniem zasad współpracy oraz zachowań promowanych (maksymalne preferencje) jak i nagannych (minimalne wymagania i granice szefowskie). Expose szefa jest praktyczną eskalacją wcześniejszych tematów szkolenia związanych z komunikacją interpersonalną, umiejętnościami managerskimi oraz w znacznym stopniu buduje postawę odpowiedzialności za efekty szkoleń również podległych pracowników, na podstawie umiejętności delegowania i egzekwowania zobowiązań podległego zespołu i dbania o przestrzeganie wypracowanych standardów obsługi pacjenta w aptece.
MODUŁ IV
Motywowanie pozafinansowe
- Rola managera w procesie motywacji
- Jak motywować i angażować siebie w proces zarządzania czyli różne sposoby automotywacji
- Motywatory i demotywatory
- Okazywanie uznania
- Czynniki sukcesu efektywnego zespołu;
- 13 sposobów pozafinansowego motywowania pracowników – omówienie i praktyczne zastosowanie
- Co motywuje pracowników z branży farmaceutycznej? – wyniki najnowszych badań z polskiego rynku farmaceutycznego
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Dzień 1 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Dzień 2 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 968,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto123,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marcin Filipowski
Od 14 lat jest właścicielem firmy szkoleniowej ForMatrix, zajmuje się szkoleniami, coachingiem i wsparciem konsultingowym dla klientów z różnych dziedzin biznesu.
Absolwent rehabilitacji ruchowej i odnowy biologicznej AWF w Katowicach.
Coach ICF szkoły Coaching Center z Warszawy. Trener NLP Instytutu Andrzeja Batko. Trener biznesu szkoły METRUM z Katowic z akredytacją Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Certyfikowany master Reiss Motivation Profile.
Posiada 20-letnie doświadczenie w sprzedaży, zdobyte głównie w branży medycznej, farmaceutycznej i szkoleniowej.
Szkolenia sprzedażowe prowadzi od 2004 roku. Do tej pory przeszkolił ok. 50 firm, a jego doświadczenie sięga ponad 1000 godzin na sali szkoleniowej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, notes oraz długopis.
Warunki uczestnictwa
Prosimy o kontakt z realizatorem w celu ustalenia terminu szkolenia oraz zapisania się na kurs.
ORGANIZUJEMY RÓWNIEŻ SZKOLENIA ZAMKNIĘTE DLA PLACÓWEK.
ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z DOFINANSOWANIA.