Studia podyplomowe WROCŁAW: Psychoonkologia
Studia podyplomowe WROCŁAW: Psychoonkologia
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Adresatami studiów są w szczególności lekarze, pielęgniarki, psychologowie, personel medyczny oraz osoby mające w pracy styczność z chorymi na choroby nowotworowe (rehabilitanci, dietetycy, osoby duchowne, pracownicy socjalni). Adresatami są także osoby zajmujące się rodzinami chorych.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji27-10-2023
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi252
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Studia podyplomowe z psychoonkologii mają na celu przekazanie personelowi medycznemu i psychologom wiedzy oraz umiejętności praktycznych potrzebnych w kontakcie z pacjentami z rozpoznaniem choroby nowotworowej (i innych chorób terminalnych) i ich rodzinami. Studia te mają pomóc w nabyciu i udoskonalaniu umiejętności ochrony własnych zasobów psychicznych i własnego zdrowia ze względu na dużą odpowiedzialność i obciążenie, jakie niesie ze sobą ten rodzaj kontaktów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA:Absolwent: Posiada wiedzę o czynnikach ryzyka zachorowania na nowotwór (badania przesiewowe i screeningowe w onkologii) Zna i rozumie trudności związane z psychologicznymi aspektami choroby nowotworowej Ma podstawową wiedzę na temat diagnozowania, leczenia i reakcji w zależności od typu nowotworu, lokalizacji, zaawansowania, leczenie radykalne, objawowe ( seniorzy, dorośli, nastolatkowie, dzieci) Wie, jakie są reakcje psychiczne, następstwa neuropsychologiczne, niepełnosprawność wynikające z bezpośrednich i późnych następstw leczenia(np. deprywacja potrzeb, zmęczenie, lęk, nadzieja…) Posiada wiedzę o sposobach pojmowania choroby przez pacjenta, ich konsekwencjach i aspektach psychologicznych (np. jakość życia) Zna i rozumie charakterystyczne sposoby radzenia sobie z chorobą na wszystkich etapach jej leczenia- choroba jako sytuacja trudna i jako rozwój | Kryteria weryfikacji Zgodność z celami i standardami: Sprawdzenie, czy osiągnięcia osoby studiującej są zgodne z wcześniej określonymi celami edukacyjnymi i standardami nauczania.Jasność i precyzja: Ocenianie czy osiągnięcia osoby studiującej są jasne, konkretne i precyzyjne, czyli czy pokazują rzeczywiste zrozumienie i opanowanie materiału. Zastosowanie w praktyce: Ocena zdolności osoby studiującej do zastosowania nabytej wiedzy i umiejętności w praktycznych sytuacjach lub zadaniach. Interakcja i komunikacja: Analiza umiejętności osoby studiującej w komunikacji i współpracy z innymi, zarówno w kontekście edukacyjnym, jak i społecznym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Ma wiedzę na temat zaburzeń psychicznych w przebiegu choroby nowotworowej i jej leczenia oraz wiedzę z zakresu diagnozowania, oceny funkcjonowania i pomaganiaMa wiedzę na temat wpływu diagnozy onkologicznej, interwencji na seksualność pacjenta Posiada wiedzę w zakresie prawidłowych modeli komunikacji między lekarzem, pacjentem i rodziną na wszystkich etapach leczenia Posiada wiedzę w zakresie wpływu rodzinnego obciążenia chorobą nowotworową na funkcjonowanie zdrowych członków rodziny (seniorzy, dorośli, nastolatkowie, dzieci) Zna problemy psychospołeczne ozdrowieńców i ich rodzin Ma wiedzę o problemach psychospołecznych pacjentów w sytuacji nawrotu i wznowy Zna i rozumie procesy zmiany psychospołecznego funkcjonowania systemu rodzinnego. Zna podstawowe założenia opieki paliatywnej Ma wiedzę na temat problemów etyczno- prawnych w psychoonkologii | Kryteria weryfikacji Zgodność z celami i standardami: Sprawdzenie, czy osiągnięcia osoby studiującej są zgodne z wcześniej określonymi celami edukacyjnymi i standardami nauczania.Jasność i precyzja: Ocenianie czy osiągnięcia osoby studiującej są jasne, konkretne i precyzyjne, czyli czy pokazują rzeczywiste zrozumienie i opanowanie materiału. Zastosowanie w praktyce: Ocena zdolności osoby studiującej do zastosowania nabytej wiedzy i umiejętności w praktycznych sytuacjach lub zadaniach. Interakcja i komunikacja: Analiza umiejętności osoby studiującej w komunikacji i współpracy z innymi, zarówno w kontekście edukacyjnym, jak i społecznym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCIAbsolwent: Potrafi wykorzystać wiedzę teoretyczną do budowania relacji z pacjentem i jego rodziną Potrafi zdiagnozować zakłócenia funkcjonowania (diagnoza ilościowa pozytywna i negatywna, opis jakościowy, plan pomocy) pacjenta w różnym wieku Potrafi wykorzystać do pomocy psychologicznej wiedzę o trudnościach pojawiających się na wszystkich etapach leczenia radykalnego w zależności od lokalizacji nowotworu, stopnia jego zaawansowania oraz rodzaju leczenia, następstwach neuropsychologicznych, niepełnosprawności psychicznej i fizycznej Potrafi zdiagnozować kryzys u pacjenta i rodziny, zaproponować oraz przeprowadzić interwencję, pomóc w radzeniu sobie z problemami egzystencjalnymi i duchowymi na wszystkich etapach leczenia (radykalnego i objawowego) Potrafi identyfikować i udzielać pomocy w specyficznych problemach psychologicznych pacjenta i jego rodziny na etapie nawrotu, wznowy i rezygnacji z leczenia | Kryteria weryfikacji Zgodność z celami i standardami: Sprawdzenie, czy osiągnięcia osoby studiującej są zgodne z wcześniej określonymi celami edukacyjnymi i standardami nauczania.Jasność i precyzja: Ocenianie czy osiągnięcia osoby studiującej są jasne, konkretne i precyzyjne, czyli czy pokazują rzeczywiste zrozumienie i opanowanie materiału. Zastosowanie w praktyce: Ocena zdolności osoby studiującej do zastosowania nabytej wiedzy i umiejętności w praktycznych sytuacjach lub zadaniach. Interakcja i komunikacja: Analiza umiejętności osoby studiującej w komunikacji i współpracy z innymi, zarówno w kontekście edukacyjnym, jak i społecznym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Potrafi wykorzystać wiedzę do wsparcia rodziny i pacjenta zbliżającego się do kresu życiaPotrafi wykorzystać wiedzę do pracy z osobami z żałobie (seniorzy, dorośli, nastolatkowie, dzieci) Potrafi generować rozwiązania konkretnych problemów w komunikacji pomiędzy zespołem leczącym, pacjentem i jego rodziną | Kryteria weryfikacji Zgodność z celami i standardami: Sprawdzenie, czy osiągnięcia osoby studiującej są zgodne z wcześniej określonymi celami edukacyjnymi i standardami nauczania.Jasność i precyzja: Ocenianie czy osiągnięcia osoby studiującej są jasne, konkretne i precyzyjne, czyli czy pokazują rzeczywiste zrozumienie i opanowanie materiału. Zastosowanie w praktyce: Ocena zdolności osoby studiującej do zastosowania nabytej wiedzy i umiejętności w praktycznych sytuacjach lub zadaniach. Interakcja i komunikacja: Analiza umiejętności osoby studiującej w komunikacji i współpracy z innymi, zarówno w kontekście edukacyjnym, jak i społecznym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNEAbsolwent: Jest przygotowany do aktywnego udziału w pracy interdyscyplinarnego zespołu sprawującego opiekę nad pacjentem i jego rodziną Uświadamia sobie poziom swojej wiedzy i umiejętności w zakresie systemu komunikacji na wszystkich etapach leczenia Ma świadomość ważności specyficznych trudności psychologicznych związanych z inwalidztwem pacjenta i możliwością dziedziczenia choroby nowotworowej | Kryteria weryfikacji Zgodność z celami i standardami: Sprawdzenie, czy osiągnięcia osoby studiującej są zgodne z wcześniej określonymi celami edukacyjnymi i standardami nauczania.Jasność i precyzja: Ocenianie czy osiągnięcia osoby studiującej są jasne, konkretne i precyzyjne, czyli czy pokazują rzeczywiste zrozumienie i opanowanie materiału. Zastosowanie w praktyce: Ocena zdolności osoby studiującej do zastosowania nabytej wiedzy i umiejętności w praktycznych sytuacjach lub zadaniach. Interakcja i komunikacja: Analiza umiejętności osoby studiującej w komunikacji i współpracy z innymi, zarówno w kontekście edukacyjnym, jak i społecznym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zna i rozumie problemy psychologiczne pacjenta i jego rodziny związane z okresem umieraniaPosiada wiedzę w zakresie etapów żałoby przeżywanej prawidłowo i kłopotliwie | Kryteria weryfikacji Zgodność z celami i standardami: Sprawdzenie, czy osiągnięcia osoby studiującej są zgodne z wcześniej określonymi celami edukacyjnymi i standardami nauczania.Jasność i precyzja: Ocenianie czy osiągnięcia osoby studiującej są jasne, konkretne i precyzyjne, czyli czy pokazują rzeczywiste zrozumienie i opanowanie materiału. Zastosowanie w praktyce: Ocena zdolności osoby studiującej do zastosowania nabytej wiedzy i umiejętności w praktycznych sytuacjach lub zadaniach. Interakcja i komunikacja: Analiza umiejętności osoby studiującej w komunikacji i współpracy z innymi, zarówno w kontekście edukacyjnym, jak i społecznym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnionych do wydawania dokumentów potwierdzających uzyskanie kwalifikacji, w tym w zawodzie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęUniwersytet SWPS
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoUniwersytet SWPS
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
ZAJĘCIA OBEJMUJĄ NASTĘPUJĄCE MODUŁY (BLOKI TEMATYCZNE):
1. Aspekty psychologiczne choroby nowotworowej (dorośli, adolescenci, dzieci) na wszystkich etapach leczenia. Leczenie przyczynowe radykalne, wznowa, zaawansowany stan choroby nowotworowej
(wykłady: 24 godz., warsztaty: 26 godz.)
- choroba nowotworowa w okresie leczenia przyczynowego z akcentem na zasoby pacjenta- aspekty psychologiczne
- przygotowanie pacjenta do różnych form leczenia (bazowanie na zasobach)
- rodzinna historia choroby nowotworowej
- chory- tworzenie i utrzymywanie relacji w trakcie wszystkich etapów leczenia
- choroba nowotworowa i inwalidztwo- budowanie nowej tożsamości w oparciu o radzenie sobie z trudnościami, mocne strony osobowości, pozytywny program na życie
- nawrót choroby u pacjenta dorosłego
- nawrót choroby u dziecka i nastolatka
- pacjent dorosły w sytuacji rezygnacji z leczenia przyczynowego
- pacjent dorosły i jego rodzina w trakcie leczenia objawowego
- Wpływ diagnozy onkologicznej na seksualność pacjenta
- Krótko i długotrwały wpływ interwencji na seksualność pacjenta
- Intrapsychiczne i diadyczne skutki problemów onkologicznych wpływające na seksualność
2. Rodzina i bliscy chorego (dorośli, adolescenci, dzieci) na wszystkich etapach leczenia choroby nowotworowej.
(wykłady: 8 godz., warsztaty: 12 godz.)
- rodzina pacjenta dorosłego w okresie leczenia przyczynowego
- rodzina pacjenta dorosłego, u którego zdiagnozowano wznowę
- rodzina pacjenta dorosłego w sytuacji rezygnacji z leczenia przyczynowego
- rodzina nastolatka na wszystkich etapach leczenia
- różne trudne sytuacje dla rodziny pacjenta
3. Komunikacja personelu z chorym ( i odwrotnie), rodziny z chorym (i odwrotnie), personelu z rodziną (i odwrotnie) i członków personelu między sobą.
(wykłady: 11 godz., warsztaty: 16 godz.)
- komunikowanie złych i dobrych wiadomości pacjentowi na wszystkich etapach leczenia przyczynowego i objawowego
- złe i dobre wiadomości- techniki przekazywania
- współpraca w zespole, pacjent kłopotliwy dla personelu
- praca w zespole- sytuacje praktyczne
- budowanie pozycji zawodowej
- specyfika zespołu leczącego
- postawy rodziców nastolatków i dzieci wobec zespołu leczącego
4. Jakość życia pacjenta i rodziny (dorośli, nastolatki, dzieci) oraz personelu
(wykłady: 16 godz., warsztaty: 15 godz.)
- rozpoznawanie potrzeb u pacjenta dorosłego i realizowanie ich oraz udzielanie wsparcia dla rodziny i pacjenta
- rola nadziei u chorego i jego rodziny- potrzeby, postawy
- system wsparcia dla dziecka, nastolatka i opiekunów
- ból i sposoby radzenia sobie z nim
- wsparcie duchowe
- zespół zmęczenia pomaganiem, zespół chronicznego zmęczenia
- jak sobie radzić, jak przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu
5. Chory wyleczony i rodzina (dorośli, nastolatki, dzieci)
(wykłady: 5 godz., warsztaty: 6 godz.)
- chory dorosły wyleczony
- rodzina pacjenta dorosłego wyleczonego (wspieranie, bazowanie na zasobach)- problemy psychologiczne
- pacjent (nastolatek, dziecko) wyleczony
6. Rodzina i chory (dorosły, adolescent, dziecko) w okresie umierania i śmierci- problemy psychologiczne
(wykłady: 6 godz., warsztaty: 28 godz.)
- przygotowanie chorego dorosłego do śmierci
- pacjent umierający
- scenariusze umierania dorosłych
- scenariusze umierania dzieci i nastolatków
- ostatnie pożegnanie
- rodzina umierającego pacjenta dorosłego
7. Problemy medyczne związane z rozpoznaniem i leczeniem choroby nowotworowej (dorośli, adolescenci, dzieci)
(wykłady: 22 godz., warsztaty: 10 godz.)
- etiologia i epidemiologia nowotworów
- specyfika postępowania z chorymi psychicznie z rozpoznaną chorobą nowotworową
- problemy psychiatryczne towarzyszące chorobie nowotworowej (od diagnozy do śmierci)
- powikłania leczenia
- leczenie paliatywne
- specyfika leczenia objawowego u dzieci i nastolatków
- problemy leczenia objawowego w zaawansowanej chorobie nowotworowej
- stany nagłe w onkologii i medycynie paliatywnej
8. Dylematy etyczne i prawne stojące przed lekarzem i psychologiem w sytuacji umierania pacjenta
(wykłady: 7 godz., warsztaty: 7 godz.)
- problemy etyczne i prawne podejmowania decyzji terapeutycznych u dorosłych, nastolatków i dzieci
- dylematy etyczne i prawne stojące przed lekarzem u schyłku życia pacjenta
9. Żałoba
(wykłady: 4 godz., warsztaty: 2 godz.)
- żałoba i jej rodzaje po śmierci dorosłego
- żałoba i jej rodzaje po śmierci dziecka i nastolatka
10. Techniki pracy z pacjentem i rodziną (dorosły, nastolatek, dziecko) nastawione na profilaktykę i wykorzystywanie zasobów do zdrowienia
(wykłady: 2 godz., warsztaty: 25 godz.)
- techniki pracy z dzieckiem
- Racjonalna Terapia Zachowania
- profilaktyka i wykorzystanie zasobów do zdrowienia u dorosłych - techniki
- profilaktyka i wykorzystanie zasobów do zdrowienia u nastolatków i dzieci - techniki
Z ważnych przyczyn Uczelnia zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w kadrze i programie studiów.
Organizacja nauki
Czas trwania: dwa semestry - 252 godzin dydaktycznych, liczba możliwych punktów do zdobycia ECTS: 30.
Zjazdy odbywają się w soboty i niedziele. Harmonogram usługi obejmuje przerwy kawowe i obiadowe. Godzina dydaktyczna trwa 45 minut. Szczegóły realizacji poszczególnych zjazdów (godziny realizacji, przedmioty, prowadzący) wskazane są w harmonogramie, który udostępniany jest słuchaczom nie później niż na dwa tygodnie przed rozpoczęciem zajęć.
Jako osoby prowadzące zajęcia wymieniona jest część kadry dydaktycznej kierunku.
Studia będą się odbywać w formie mieszanej. Część zajęć odbywa się stacjonarnie w wyznaczonym miejscu, drugą część trener prowadzi na żywo poprzez komunikator.
Sposób walidacji usługi - weryfikacja efektów kształcenia następuje w ramach zaliczeń realizowanych w trakcie studiów.
Uniwersytet SWPS zajęcia zdalne prowadzi poprzez narzędzia Google Meet i Google Classroom.
Linki do zajeć ważne są do końca września 2024 roku.
Szczegółowe informacje na temat kierunku znajdą Państwo pod adresem: https://www.swps.pl/oferta/wroclaw/podyplomowe/psychologia-psychoterapia/psychoonkologia
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 127 Chory (dziecko adolescent) – tworzenie i utrzymywanie relacji (bazowanie na zasobach) w trakcie wszystkich etapów leczenia, choroba jako sytuacja trudna i jako rozwój | Data realizacji zajęć 28-10-2023 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 127 Chory (dziecko adolescent) – tworzenie i utrzymywanie relacji (bazowanie na zasobach) w trakcie wszystkich etapów leczenia, choroba jako sytuacja trudna i jako rozwój | Data realizacji zajęć 28-10-2023 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 127 Rola nadziei u chorego i jego rodziny, potrzeby, postawy | Data realizacji zajęć 28-10-2023 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 127 Rodzina adolescenta, dziecka na wszystkich etapach leczenia | Data realizacji zajęć 28-10-2023 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 127 Specyfika zespołu leczącego | Data realizacji zajęć 28-10-2023 | Godzina rozpoczęcia 17:15 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 127 System wsparcia dla dziecka, adolescenta, opiekunów. Ból i sposoby radzenia sobie z nim | Data realizacji zajęć 29-10-2023 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 127 System wsparcia dla dziecka, adolescenta, opiekunów. Ból i sposoby radzenia sobie z nim | Data realizacji zajęć 29-10-2023 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 127 Tracenie i budowanie nadziei (ze zwróceniem uwagi na zasoby) | Data realizacji zajęć 29-10-2023 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 127 Przekazywanie trudnych informacji | Data realizacji zajęć 29-10-2023 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 127 Specyfika postępowania z chorymi psychicznie z rozpoznaną chorobą nowotworową i ich rodzinami | Data realizacji zajęć 04-11-2023 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 127 Specyfika postępowania z chorymi psychicznie z rozpoznaną chorobą nowotworową i ich rodzinami | Data realizacji zajęć 04-11-2023 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 04:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 127 Problemy psychiatryczne towarzyszące chorobie nowotworowej (od diagnozy do śmierci) ze szczególnym uwzględnieniem depresji i zespołów lękowych | Data realizacji zajęć 05-11-2023 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 127 Problemy psychiatryczne towarzyszące chorobie nowotworowej (od diagnozy do śmierci) ze szczególnym uwzględnieniem depresji i zespołów lękowych | Data realizacji zajęć 05-11-2023 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 127 Problemy psychiatryczne towarzyszące chorobie nowotworowej (od diagnozy do śmierci) ze szczególnym uwzględnieniem depresji i zespołów lękowych | Data realizacji zajęć 05-11-2023 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 127 Choroba nowotworowa w okresie leczenia przyczynowego-aspekty psychologiczne z akcentem na zasoby pacjenta | Data realizacji zajęć 25-11-2023 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 127 Chory dorosły wyleczony, profilaktyka, budowanie programu utrzymywania zdrowia. | Data realizacji zajęć 25-11-2023 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 127 Chory dorosły wyleczony, profilaktyka, budowanie programu utrzymywania zdrowia. | Data realizacji zajęć 25-11-2023 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 127 Nawrót choroby u pacjenta dorosłego | Data realizacji zajęć 25-11-2023 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 127 Nawrót choroby u pacjenta dorosłego | Data realizacji zajęć 25-11-2023 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 127 Etiologia i epidemiologia nowotworów, badania przesiewowe, leczenie | Data realizacji zajęć 25-11-2023 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 127 Etiologia i epidemiologia nowotworów, badania przesiewowe, leczenie | Data realizacji zajęć 25-11-2023 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 127 Etiologia i epidemiologia nowotworów, badania przesiewowe, leczenie | Data realizacji zajęć 26-11-2023 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 127 Powikłania leczenia, leczenie paliatywne, nowotwory u dzieci | Data realizacji zajęć 26-11-2023 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 127 Powikłania leczenia, leczenie paliatywne, nowotwory u dzieci | Data realizacji zajęć 26-11-2023 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 127 Powikłania leczenia, leczenie paliatywne, nowotwory u dzieci | Data realizacji zajęć 26-11-2023 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 127 Przygotowanie pacjenta do różnych form leczenia (bazowanie na zasobach) - symulowane sytuacje. | Data realizacji zajęć 02-12-2023 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 127 Przygotowanie pacjenta do różnych form leczenia (bazowanie na zasobach) - symulowane sytuacje. | Data realizacji zajęć 02-12-2023 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 127 Zespół zmęczenia pomaganiem, zespół chronicznego zmęczenia - jak siebie chronić, jak sobie radzić | Data realizacji zajęć 02-12-2023 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 127 Zespół zmęczenia pomaganiem, zespół chronicznego zmęczenia - jak siebie chronić, jak sobie radzić | Data realizacji zajęć 02-12-2023 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 127 Jak sobie radzić, jak przeciwdziałać zmęczeniu, wypaleniu | Data realizacji zajęć 02-12-2023 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 127 Jak sobie radzić, jak przeciwdziałać zmęczeniu, wypaleniu | Data realizacji zajęć 02-12-2023 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 127 Choroba nowotworowa i inwalidztwo - budowanie nowej tożsamości w oparciu o radzenie sobie z trudnościami, mocne strony osobowości, pozytywny program na życie | Data realizacji zajęć 03-12-2023 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 127 Choroba nowotworowa i inwalidztwo - budowanie nowej tożsamości w oparciu o radzenie sobie z trudnościami, mocne strony osobowości, pozytywny program na życie | Data realizacji zajęć 03-12-2023 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 127 Choroba nowotworowa dorosłych jako sytuacja trudna, kryzysowa i możliwości radzenia sobie z nią (kryzys jako rozwój) | Data realizacji zajęć 03-12-2023 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 127 Pacjent dorosły w sytuacji rezygnacji z leczenia przyczynowego | Data realizacji zajęć 03-12-2023 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 127 Pacjent dorosły w sytuacji rezygnacji z leczenia przyczynowego | Data realizacji zajęć 03-12-2023 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 127 Rodzina pacjenta dorosłego w okresie leczenia przyczynowego, korzystanie z własnych zasobów i wsparcia. | Data realizacji zajęć 13-01-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 127 Rodzina pacjenta dorosłego w okresie leczenia przyczynowego, korzystanie z własnych zasobów i wsparcia. | Data realizacji zajęć 13-01-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 127 Rodzina pacjenta dorosłego w okresie leczenia przyczynowego, korzystanie z własnych zasobów i wsparcia. | Data realizacji zajęć 13-01-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 127 Rodzina pacjenta dorosłego w okresie leczenia przyczynowego, korzystanie z własnych zasobów i wsparcia. | Data realizacji zajęć 13-01-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 127 Rodzina pacjenta dorosłego wyleczonego, bazowanie na zasobach rodziny | Data realizacji zajęć 13-01-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 127 Rodzina pacjenta dorosłego u którego zdiagnozowano wznowę | Data realizacji zajęć 14-01-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 127 Rodzina pacjenta dorosłego u którego zdiagnozowano wznowę | Data realizacji zajęć 14-01-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 127 Rodzina pacjenta dorosłego wyleczonego, bazowanie na zasobach rodziny | Data realizacji zajęć 14-01-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 127 Komunikowanie złych i dobrych wiadomości pacjentowi dorosłemu na wszystkich etapach leczenia radykalnego i objawowego | Data realizacji zajęć 27-01-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 127 Złe, dobre wiadomości - techniki przekazywania | Data realizacji zajęć 27-01-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 127 Złe, dobre wiadomości - techniki przekazywania | Data realizacji zajęć 27-01-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 127 Złe, dobre wiadomości - techniki przekazywania | Data realizacji zajęć 27-01-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 127 Złe, dobre wiadomości - techniki przekazywania | Data realizacji zajęć 27-01-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:15 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 127 Pacjent dorosły i jego rodzina w trakcie leczenia objawowego (wspieranie, korzystanie z pozytywnych doświadczeń) | Data realizacji zajęć 28-01-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 127 Pacjent dorosły i jego rodzina w trakcie leczenia objawowego (wspieranie, korzystanie z pozytywnych doświadczeń) | Data realizacji zajęć 28-01-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 127 Rodzina pacjenta doroslego umierającego | Data realizacji zajęć 28-01-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 127 Rodzina pacjenta doroslego umierającego | Data realizacji zajęć 28-01-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 127 Przekazywanie trudnych informacji | Data realizacji zajęć 03-02-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 127 Pacjent, dziecko, adolescent wyleczony, budowanie planu utrzymywania zdrowia | Data realizacji zajęć 03-02-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 127 Pacjent, dziecko, adolescent wyleczony, budowanie planu utrzymywania zdrowia | Data realizacji zajęć 03-02-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 127 Pacjent, dziecko, adolescent w sytuacji nawrotu choroby | Data realizacji zajęć 03-02-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 58 z 127 Pacjent, dziecko, adolescent w sytuacji nawrotu choroby | Data realizacji zajęć 03-02-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 59 z 127 Wsparcie duchowe | Data realizacji zajęć 03-02-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:15 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 60 z 127 Żałoba po śmierci nastolatka, dziecka i jej rodzaje | Data realizacji zajęć 04-02-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 61 z 127 Żałoba po śmierci nastolatka, dziecka i jej rodzaje | Data realizacji zajęć 04-02-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 62 z 127 Sposoby radzenia sobie z trudnościami, bazowanie na doświadczeniu i zasobach | Data realizacji zajęć 04-02-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 63 z 127 Sposoby radzenia sobie z trudnościami, bazowanie na doświadczeniu i zasobach | Data realizacji zajęć 04-02-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 64 z 127 Sposoby radzenia sobie z trudnościami, bazowanie na doświadczeniu i zasobach | Data realizacji zajęć 04-02-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 65 z 127 Jakość życia i wsparcie na wszystkich etapach leczenia | Data realizacji zajęć 09-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 66 z 127 Jakość życia i wsparcie na wszystkich etapach leczenia | Data realizacji zajęć 09-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 67 z 127 Jakość życia i wsparcie na wszystkich etapach leczenia | Data realizacji zajęć 09-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 68 z 127 Rodzinna historia choroby nowotworowej na przykładzie raka piersi - badania genetyczne - aspekt psychologiczny | Data realizacji zajęć 09-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 69 z 127 Rodzinna historia choroby nowotworowej na przykładzie raka piersi - badania genetyczne - aspekt psychologiczny | Data realizacji zajęć 09-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 70 z 127 Dylematy etyczne stojące przed lekarzem u schyłku życia pacjenta. Aspekty prawne podejmowania decyzji | Data realizacji zajęć 10-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 71 z 127 Dylematy etyczne stojące przed lekarzem w sytuacji umierania pacjenta | Data realizacji zajęć 10-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 72 z 127 Dylematy etyczne stojące przed lekarzem w sytuacji umierania pacjenta | Data realizacji zajęć 10-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 73 z 127 Dylematy etyczne stojące przed lekarzem w sytuacji umierania pacjenta | Data realizacji zajęć 10-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 74 z 127 Problemy etyczne i prawne podejmowania decyzji terapeutycznych | Data realizacji zajęć 16-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 75 z 127 Relacja lekarz rodzice | Data realizacji zajęć 16-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 76 z 127 Scenariusze umierania dzieci, adolescentów | Data realizacji zajęć 16-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 77 z 127 Scenariusze umierania dzieci, adolescentów | Data realizacji zajęć 16-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 78 z 127 Scenariusze umierania dzieci, adolescentów | Data realizacji zajęć 16-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 79 z 127 Problemy etyczne i prawne podejmowania decyzji terapeutycznych | Data realizacji zajęć 17-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 80 z 127 Problemy etyczne i prawne podejmowania decyzji terapeutycznych | Data realizacji zajęć 17-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 81 z 127 Specyfika leczenia objawowego u dzieci i nastolatków (w tym bólu) | Data realizacji zajęć 17-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 82 z 127 Specyfika leczenia objawowego u dzieci i nastolatków (w tym bólu) | Data realizacji zajęć 17-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 83 z 127 Profilaktyka i wykorzystanie zasobów do zdrowienia u dorosłych- techniki z różnych podejść psychoterapeutycznych | Data realizacji zajęć 06-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 84 z 127 Profilaktyka i wykorzystanie zasobów do zdrowienia u dorosłych- techniki z różnych podejść psychoterapeutycznych | Data realizacji zajęć 06-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 85 z 127 Profilaktyka i wykorzystanie zasobów do zdrowienia u dzieci i nastolatków - techniki z różnych podejść psychoterapeutycznych | Data realizacji zajęć 06-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 86 z 127 Profilaktyka i wykorzystanie zasobów do zdrowienia u dzieci i nastolatków - techniki z różnych podejść psychoterapeutycznych | Data realizacji zajęć 06-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 87 z 127 Różne trudne sytuacje (techniki wykorzystania doświadczenia, osobowości i trudnych sytuacji jako rozwoju) | Data realizacji zajęć 07-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 88 z 127 Różne trudne sytuacje (techniki wykorzystania doświadczenia, osobowości i trudnych sytuacji jako rozwoju) | Data realizacji zajęć 07-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 89 z 127 Różne trudne sytuacje (techniki wykorzystania doświadczenia, osobowości i trudnych sytuacji jako rozwoju) | Data realizacji zajęć 07-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 90 z 127 Różne trudne sytuacje (techniki wykorzystania doświadczenia, osobowości i trudnych sytuacji jako rozwoju) | Data realizacji zajęć 07-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 91 z 127 Postawy rodziców wobec zespołu leczącego | Data realizacji zajęć 20-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 92 z 127 Wspieranie osób z zespołu leczącego | Data realizacji zajęć 20-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 93 z 127 Przygotowanie chorego, dziecka, adolescenta do śmierci | Data realizacji zajęć 20-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 94 z 127 Przygotowanie chorego, dziecka, adolescenta do śmierci | Data realizacji zajęć 20-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 95 z 127 Przygotowanie chorego, dziecka, adolescenta do śmierci | Data realizacji zajęć 20-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 96 z 127 Wsparcie duchowe | Data realizacji zajęć 20-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 97 z 127 Ostatnie pożegnanie | Data realizacji zajęć 21-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 98 z 127 Techniki pracy z dzieckiem | Data realizacji zajęć 21-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 99 z 127 Techniki pracy z dzieckiem | Data realizacji zajęć 21-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 100 z 127 Techniki sugestywne jako pomoc | Data realizacji zajęć 21-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 101 z 127 Racjonalna terapia zachowania - podstawy | Data realizacji zajęć 11-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 102 z 127 Symulowane sytuacje - trenowanie techniki RTZ | Data realizacji zajęć 11-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 103 z 127 Symulowane sytuacje - trenowanie techniki RTZ | Data realizacji zajęć 11-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 104 z 127 Symulowane sytuacje - trenowanie techniki RTZ | Data realizacji zajęć 11-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 105 z 127 Symulowane sytuacje - trenowanie techniki RTZ | Data realizacji zajęć 11-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 106 z 127 Wpływ diagnozy onkologicznej na seksualność pacjenta | Data realizacji zajęć 12-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 107 z 127 Krótko- i długotrwały wpływ interwencji na seksualność pacjenta | Data realizacji zajęć 12-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 108 z 127 Krótko- i długotrwały wpływ interwencji na seksualność pacjenta | Data realizacji zajęć 12-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 109 z 127 Intrapsychiczne i diadyczne skutki problemów onkologicznych wpływające na seksualność | Data realizacji zajęć 12-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 110 z 127 Problemy leczenia objawowego w zaawansowanej chorobie nowotworowej. Stany nagle w onkologii i medycynie paliatywnej | Data realizacji zajęć 25-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 111 z 127 Przygotowanie chorego doroslego do śmierci - praktyczne aspekty | Data realizacji zajęć 25-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 112 z 127 Przygotowanie chorego doroslego do śmierci - praktyczne aspekty | Data realizacji zajęć 25-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 113 z 127 Przygotowanie chorego doroslego do śmierci - praktyczne aspekty | Data realizacji zajęć 25-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 114 z 127 Przygotowanie chorego doroslego do śmierci - praktyczne aspekty | Data realizacji zajęć 25-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 115 z 127 Pacjent umierający - scenariusze umierania | Data realizacji zajęć 26-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 116 z 127 Scenariusze umierania | Data realizacji zajęć 26-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 117 z 127 Scenariusze umierania | Data realizacji zajęć 26-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 118 z 127 Praca w zespole - sytuacje praktyczne | Data realizacji zajęć 15-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 119 z 127 Praca w zespole - sytuacje praktyczne | Data realizacji zajęć 15-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 120 z 127 Różne trudne sytuacje dla rodziny pacjenta (wykorzystanie zasobów w radzeniu sobie) | Data realizacji zajęć 15-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 121 z 127 Rodzina pacjenta dorosłego w sytuacji rezygnacji z leczenia chorego | Data realizacji zajęć 15-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 122 z 127 Rodzina pacjenta dorosłego w sytuacji rezygnacji z leczenia chorego | Data realizacji zajęć 15-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 123 z 127 Żałoba po śmierci doroslego | Data realizacji zajęć 15-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 124 z 127 Wspólpraca w zespole. Pacjent kłopotliwy dla personelu | Data realizacji zajęć 16-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 125 z 127 Wspólpraca w zespole. Pacjent kłopotliwy dla personelu | Data realizacji zajęć 16-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 126 z 127 Ból i nadzieja | Data realizacji zajęć 16-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 127 z 127 Budowanie pozycji zawodowej | Data realizacji zajęć 16-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto7 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto31,35 PLN
- Koszt osobogodziny netto31,35 PLN
- W tym koszt walidacji brutto0,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Ojciec dr Filip Buczyński
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne dla uczestników usługi są udostępniane Słuchaczom:
- za pośrednictwem platformy "Wirtualna Uczelnia", lub
- za pośrednictwem usługi Google Classroom, na której odbywają się zajęcia prowadzone zdalnie, lub
- w formie papierowej w przypadku zjazdów stacjonarnych
Warunki uczestnictwa
Warunkiem przyjęcia jest spełnienie przez Kandydata poniżej wymienionego warunku:
- Wypełnienie internetowego formularza zgłoszeniowego (https://rekrutacja.swps.pl/s/login/?language=pl) i dostarczenie do realizatora usługi (SWPS Uniwersytetu Humanistycznospołecznego) przez Kandydata wszystkich wymaganych w procesie rekrutacji dokumentów.
- Spełnianie warunków: dyplom ukończenia uczelni wyższej (minimum licencjat).
Ponadto warunkiem przyjęcia jest posiadanie przez SWPS Uniwersytet Humanistycznopołeczny wolnych miejsc na danym kierunku oraz decyzja o uruchomieniu kierunku.
Informacje dodatkowe
Rok akademicki rozpoczyna się 01.10.2023 r.
Na stronie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości cena usługi wynosi 7 900,00 zł – jest to kwota, którą ponosi Słuchacz w przypadku wyboru systemu płatności 1 raty/rok akademicki. Cena za studia podana w ramach powyższej Karty Usługi nie obejmuje opłaty rekrutacyjnej w kwocie 300 zł. Opłata rekrutacyjna nie jest wliczana do kwoty czesnego i jest wnoszona przez kandydata na etapie rekrutacji. Absolwenci, studenci i słuchacze Uniwersytetu SWPS są zwolnieni z jej wnoszenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w części usługi realizowanie zdalnie:
1) platforma/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa: narzędzie z pakietu Google Workspace (Google Classroom oraz Google Meet)
2) minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: komputer z procesorem Intel Pentium 4 lub nowszy, obsługujący SSE2, 2 GB pamięci RAM, zainstalowany jeden z systemów operacyjnych Windows 7, 8, 10, macOS 10.9 lub nowszy. Dodatkowo wbudowany lub zewnętrzny mikrofon, opcjonalnie kamera video. (Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy). Android z systemem 5.0 lub nowszy/iPhone z systemem iOS 11.0 lub nowszy
3) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: https://support.google.com/a/answer/1279090
4) niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Przeglądarka Google Chrome lub Mozilla Firefox, Adobe Reader, Pakiet biurowy np Libre Office, Open Office lub Microsoft Office.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Laboratorium komputerowe