k-Szkolenie dla pracowników restauracji/kawiarni - Sommelier, kelner i barman
k-Szkolenie dla pracowników restauracji/kawiarni - Sommelier, kelner i barman
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Gastronomia
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane dla całego zespołu lokalu gastronomicznego usprawniające procesy całego biznesu oraz współpracę. Począwszy od właściciela, przez managera, kucharzy, kelnerów i barmanów. Szkolenie kierowane jest do zespołów mulit-generacyjnych pracujących w branży gastronomicznej specjalizującej się w daniach ciepłych Chcących poprawić zaufanie, zaangażowanie oraz wspólną motywację do działania, a także wzbogacić wiedzę i umiejętności z zakresu serwowanych dań.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji26-05-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi33
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Pozwala na zarządzanie motywacją zespołu oraz zwiększa zaangażowanie pracowników. Uczestnicy szkolenia poznają terminologię związaną z oferowanymi usługami oraz produktami. Uczestnicy dowiedzą się czym jest i jak powinna wyglądać profesjonalna restauracja - następnie nabytą wiedzę wykorzystają w praktyce podczas ćwiczeń.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się .. | Kryteria weryfikacji . | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Cel biznesowy
Szkolenie ma na celu poprawę komunikacji w zespole, co może mieć wpływ na wynik finansowy firmy oraz obniży poziom błędów wynikających ze złej komunikacji wewnątrz zespołu.Szkolenie ma na celu wdrożyć procesy zarządzaniem lokalem gastronomicznym. Skupia się ono również na istotnej roli odpowiedniego marketingu i promocji lokalu gastronomicznego, co ma mieć wpływ na wynik finansowy firmy.
Dzięki szkoleniu ilość kart niezgodności w realizowanych projektach spadnie o 3% w czasie 3 miesięcy.
Szkolenie podniesie tez wiedzę i kompetencje zespołu w zakresie wykonywanych obowiązków, a tym samym pozwoli na poprawienie jakości produktów i usług oferowanych przez lokal.
Efekt usługi
.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Komunikacja w lokalu gastronomicznym:
(Sukces firmy zależy od wielu czynników, jednak to ludzie którzy ją tworzą są podstawą jej funkcjonowania i rozwoju. Wspólny cel, znajomość misji i wizji firmy, świadoma komunikacja, mocne i słabe strony zespołu, potencjał jednostek i drużyny, style funkcjonowania, rola lidera w organizacji, spory i konflikty, efektywność, motywacja, przekonania, integracja).
To wszystko to ludzie. Jak nad tym zapanować? Opierając się na naszym doświadczeniu i najnowszych badaniach oraz trendach opracowaliśmy rozwiązania, które pomogą Tobie i Twojej firmie przejść przez proces budowy zespołu, wypracować lepszą efektywności, a tym samym osiągnąć lepsze wyniki.
Dzień I:
- Organizacja stanowiska pracy
-Omawianie sposobu organizowania stanowiska pracy
-Omawianie metody oceny surowców oraz zasady ich magazynowania
- Przyrządzanie i serwowanie potraw
-Przygotowywanie surowców półproduktów i dodatków
-Sporządzanie i określanie metody serwisu
- Doskonalenie umiejętności zawodowych
Dzień II:
- zapoznanie z profesjonalną terminologią (nawiązującą do historii i pochodzenia dań)
- trendy i innowacje w zakresie przygotowania i serwowania posiłków
- najczęstrze problemy
- zasady etykiety zawodowej i ogólnych zasad savoir-vivre.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 250,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 250,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto189,39 PLN
- Koszt osobogodziny netto189,39 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Patryk Ziomek
Dominik Przybylski
Dla mnie to praca bez której nie wyobrażam sobie satysfakcjonującej kariery.
Zajmuję się kawą od ponad 8 lat na najróżniejszych szczeblach, od młodszego baristy, przez managera dużej sieci kawiarni w Poznaniu, aż do wsparcia w otwieraniu nowej kawiarni dla moich klientów.
Obecnie posiadam własne miejsce, gdzie prowadzę konsultacje w zakresie doboru sprzętu, kawy, projektu baru i workflow oraz szkoleń baristycznych na każdym poziomie zaawansowania.
Dla tych z Was obecnych już od wielu lat w branży gastronomicznej - mogę Wam pokazać, jak zwiększyć sprzedaż kawy i naprawdę na niej zarabiać.
Ivan Sgobba
Z kuchnią związany od prawie 40 lat, ponieważ już jako nastolatek pomagał w rodzinnej Trattorii „Casa Pinto”, którą założył jego pradziadek. Trattoria ta działa nieprzerwanie od lat 50-tych do dzisiaj, przekazując rodzinne receptury i ciesząc się renomą jednej z najlepszych Trattorii regionu Apulia na Południu Włoch.
Od 19 lat mieszka i gotuje w Polsce. Obecnie we włoskiej restauracji „Amici Miei” w Poznaniu, wcześniej również w takich lokalach jak „Wzgórza Toskanii” czy Krakowskiej restauracji „Ti Amo Ti”.
Od 2008 roku szkoli restauracje w całej Polsce. Współpracował między innymi z takimi gwiazdami jak Giancarlo Russo, uważany obecnie za największego ambasadora kuchni włoskiej w Polsce.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Wszystkie materiały zostaną zapewnione.
Informacje dodatkowe
Całe szkolenie liczone jest względem godzin lekcyjnych 1h = 45 minut.
Szkolenie 24,45 godzin zegarowych szkoleniowych co daje łącznie 33 godziny lekcyjne.
Szkolenie zostało zaprojektowane w oparciu o analizę potrzeb klienta.
Metody i tematyka są dopasowane do indywidualnych potrzeb uczestników oraz potrzeb i celów
strategicznych firmy.
Na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. usługa dofinansowana w min. 70 % będzie zwolniona z VAT.