Autoprezentacja i wystąpienia publiczne - termin gwarantowany.
Autoprezentacja i wystąpienia publiczne - termin gwarantowany.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracownikówwsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które chcą nabyć praktycznych umiejętności związanych z przygotowywaniem i wygłaszaniem prezentacji publicznych oraz które chcą pogłębić swoje kompetencje w obszarach związanych z komunikacją z odbiorcami oraz redukcją stresu i tremy.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji11-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest wykształcenie i nabycie przez uczestników praktycznych umiejętności związanych z przygotowywaniem i wygłaszaniem prezentacji publicznych. Uczestnicy pogłębią również swoje kompetencje w obszarach związanych z komunikacją z odbiorcami oraz redukcją stresu i tremy, które w sposób naturalny wiążą się z wystąpieniami publicznymi.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Przygotowuje i wygłasza prezentacje publiczne.Pogłębia swoje kompetencje w obszarach związanych z komunikacją z odbiorcami oraz redukcją stresu i tremy. | Kryteria weryfikacji Wymienia elementy pozytywnego wizerunku | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje elementy składowe planu przemówienia | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wymienia metody radzenia sobie z brakiem zainteresowania/znudzeniem odbiorców | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Korzysta z narzędzi pozwalających na skuteczne oddziaływanie na trudnego uczestnika i jego uwagi. | Kryteria weryfikacji Opisuje różnego rodzaju pomoce związane z prezentacjami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wykazuje znajomość etapów prezentacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
Moduł 1
1. Komunikowanie niewerbalne i werbalne
- Bariery komunikacyjne
- Jak rozmawiać, aby zostać zrozumianym
- Style komunikacji i zrozumienie intencji rozmówcy.
- Znaczenie niezbędnych gestów i pozycji mowy ciała.
- Komunikowanie niewerbalne kobiet i mężczyzn
- Odczytywanie gestów, bariery dłoni, ramion i rąk.
- Ocenianie i podejmowanie decyzji - gesty.
- Sygnały ostrzegawcze, których nie należy lekceważyć w trakcie spotkań.
- Poza siły i zawłaszczanie terytorium.
- Odzwierciedlenie czyli efekt kameleona.
- Oznaki strachu, zdenerwowania i braku komfortu oraz kłamstwa.
- Wprowadzenie do ekspresji mimicznych - jak rozpoznawać podstawowe emocje?
- Rozpoznawanie mikroekspresji
Moduł 2
2. Wizerunek i psychologia wyglądu
- Cechy, które oceniamy automatycznie tylko na podstawie wyglądu.
- Komunikacja niewerbalna w kreowaniu wizerunku publicznego i medialnego.
- Co wygląd mówi o Tobie? - analiza wizerunku pod kątem pierwszego wrażenia
- Od czego zależy sympatia i zaufanie przy pierwszym kontakcie
- Jakie sygnały niewerbalne wysyłamy swoim wyglądem?
- Pierwsze wrażenie.
- Co możemy wyczytać z twarzy?
- Działanie stereotypów i uprzedzeń.
- Kontakt wzrokowy i jego znaczenie.
- Co źle wpływa na wizerunek?
- Strój i status społeczny.
- Powitanie i podanie ręki - czy moc uścisku i ułożenie dłoni ma znaczenie?
Dzień 2
Moduł 3
3. Wystąpienia publiczne
- Wykorzystanie przestrzeni w trakcie prezentacji
- Rola postawy, mowy ciała i ekspresji mimicznych podczas wystąpień publicznych
- Technika 5W – skuteczny sposób na zbudowanie dobrego wizerunku przez prelegenta i wyrażenie szacunku do odbiorców.
- Trudne sytuacje w trakcie prezentacji – co może się zdarzyć i jak sobie z tym poradzić
- Charyzma i stage presence.
- Autoprezentacja i mowa ciała w wystąpieniach na żywo i on-line.
Moduł 4
4. Stres i trema – jak sobie z nimi radzić?
- Definicja i źródła stresu
- Stres nie zawsze oznacza to samo – eusters i dystres.
- Sytuacje stresowe podczas wystąpień i reagowanie na nie.
- Psychologiczne mechanizmy obronne w stresie.
- Techniki antystresowe oddziałujące na ciało.
5.Test wiedzy -walidacja
Usługa realizowana jest w godzinach zegarowych - 1 godz. - 60 min. Przerwy wliczają się w czas realizacji usługi.
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej.
Usługa jest realizowana metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Ostatnie 15 minut usługi przewidziane jest na przeprowadzenie walidacji usługi w formie zamkniętego testu wiedzy jednokrotnego wyboru.
Test na potrzeby walidacji jest przygotowywany przez osobę zgłoszoną w karcie usługi jako osoba prowadząca walidację.
Osoba walidująca nie uczestniczy fizycznie w procesie walidacji .
Procedura przeprowadzenia etapu walidacji:
1. Prowadzący usługę rozdaje uczestnikom szkolenia wydrukowane arkusze testu.
2. Uczestnicy wypełniają otrzymane testy.
3. Po uzupełnieniu testu przez uczestników szkolenie prowadzący zbiera testy.
4. Wypełnione testy zostają przekazane do weryfikacji osobie przeprowadzającej walidację.
5. Po weryfikacji testów uczestnicy otrzymują informację o osiągniętym wyniku testu od osoby walidującej.
Powyższa procedura przeprowadzenia etapu walidacji usługi zapewnia rozdzielenie funkcji osoby prowadzącej usługę od osoby przeprowadzającej walidację.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Komunikowanie niewerbalne i werbalne Bariery komunikacyjne Jak rozmawiać, aby zostać zrozumianym Style komunikacji i zrozumienie intencji rozmówcy. | Prowadzący Barbara Gańcza | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Przerwa | Prowadzący Barbara Gańcza | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Wizerunek i psychologia wyglądu Cechy, które oceniamy automatycznie tylko na podstawie wyglądu. Komunikacja niewerbalna w kreowaniu wizerunku publicznego i medialnego. | Prowadzący Barbara Gańcza | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Wystąpienia publiczne Wykorzystanie przestrzeni w trakcie prezentacji Rola postawy, mowy ciała i ekspresji mimicznych podczas wystąpień publicznych | Prowadzący Barbara Gańcza | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Przerwa | Prowadzący Barbara Gańcza | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Stres i trema – jak sobie z nimi radzić? Definicja i źródła stresu Stres nie zawsze oznacza to samo – eusters i dystres. Sytuacje stresowe podczas wystąpień i reagowanie na nie. | Prowadzący Barbara Gańcza | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Test wiedzy -walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 850,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 850,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto132,14 PLN
- Koszt osobogodziny netto132,14 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Barbara Gańcza
Od kilku lat pracuje jako wykładowca akademicki we Wrocławskiej Wyższej Szkole Informatyki Stosowanej i Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu. Uczy przedmiotów związanych z prawem ochrony danych osobowych oraz innych, rozwijających kompetencje managerskie: trening i coaching managerski oraz komunikacja interpersonalna. Współpracuje również z Dolnośląską Szkołą Wyższą (projekty z przedsiębiorczości) i Wyższą Szkołą Bankową (wystąpienia publiczne).
Jako manager posiada kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami polskimi i międzynarodowymi. Uczestniczyła w wielu edukacyjnych projektach zagranicznych (Hiszpania, Portugalia, Nigeria) gdzie wspierała przedsiębiorczość indywidualną uczestników i koordynowała budowanie zespołów.
Stosuje metody coachingowe w rozwiązywaniu problemów i wspieraniu potencjału indywidualnego swoich klientów.
W ciągu dwóch lat od rozpoczęcia usługi przeprowadziła ponad 120 godzin pracy szkoleniowej z zakresu, który pokrywa się się z zakresem zaplanowanego szkolenia.
Od ponad 5 lat nieprzerwanie szkoli z zakresu swoich specjalizacji.
E-mail: barbaragancza@gmail.com
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma notes, teczke, długopis, a po zakończeniu usługi raport w postaci analizy potrzeb rozwojowych przedsiębiorstwa.
Informacje dodatkowe
Usługę możemy dopasować do konkretnych potrzeb.
Realizujemy działania rozwojowe również w formie zamkniętej – dedykowanej.
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc/gwarancji terminu.
Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu DOFINANSOWANIA na tę usługę (i inne z naszej oferty).
Zapraszamy do kontaktu.
www.akatconsulting.pl
Ogólne warunki świadczenia uslugi
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków świadczenia usługi (OWU), które dostępne są pod adresem https://akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy-akat-consulting
Podatek VAT
Usługa szkoleniowa (nd doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczane jest 23% VAT
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 roz. Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w spr.zwolnień od podatku od towarów i usług (...) (Dz.U. z 2018 r., poz. 701)