Skuteczne negocjacje
Skuteczne negocjacje
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Wszyscy, którzy chcą skutecznie negocjować. Szkolenie rekomendowane jest tym, którzy negocjują na codzień oraz mają powiązane wyniki swojej pracy z efektami pracy innych osób.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji30-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem usługi jest rozwój umiejętności przełamywania barier negocjacyjnych, a także radzenia sobie w trudnych sytuacjach negocjacyjnych. Usługa przygotowuje uczestników do osiągania celów negocjacyjnych, a co za tym idzie zaspokajania interesów stron przez wypracowywanie rozwiązań korzystnych dla stron negocjacji i utrzymanie pozytywnych kontaktów. Uczestnik zdobędzie wiedzę jak odpowiednio dobierać strategie i techniki rozwiązywania konfliktów negocjacyjnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się • Definiuje techniki negocjacyjne.• Charakteryzuje podstawowe style negocjowania. • Charakteryzuje sposoby przygotowania się do negocjacji oraz o procesy argumentowania. | Kryteria weryfikacji • Wykazuje podstawową wiedzę z zakresu psychologii pozwalającą na zarządzanie emocjami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się • Gromadzi kompletne informacje na temat drugiej strony.• Kontroluje emocje podczas negocjacji. Działa z najwyższym rozmysłem i roztropnością. | Kryteria weryfikacji Wykazuje aktywność słuchając argumentów partnera negocjacji. Zadaje pytania szczegółowe starając się zrozumieć interesy drugiej strony. Potrafi zastosować szeroki wachlarz argumentacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Nazywa i ocenia stanowisko rozmówcy przyjęte w negocjacjach i przygotowuje strategię działania. | Kryteria weryfikacji • Identyfikuje interesy i potrzeby partnera negocjacyjnego. Jest wnikliwy w analizie stanowiska, interesów i potrzeb rozmówcy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się • Wykazuje profesjonalizm w kontaktach interpersonalnych. | Kryteria weryfikacji • Wykazuje odpowiedzialność i rzetelność w wykonywanej pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
1. Przygotowane do negocjacji– ćwiczenie praktyczne.
- Fazy przygotowania do negocjacji czyli zasada 4 x P
2. Style negocjacyjne i postawy w negocjacjach
- Jak wykorzystać ich znajomość do tworzenia wyników negocjacji według różnych schematów.
3. Techniki negocjacyjne dopasowane do środowiska firmy
- Cel negocjacji – od tego zaczynamy.
- Ustalenie priorytetów poszczególnych stron negocjacji – nie wszystko jest tak samo dla nas istotne.
- Przygotowanie miejsca i czasu negocjacji.
- Analiza stron negocjacji na przykładach - case study.
4. Typologia Negocjatorów
- Jak sklasyfikować i opisać typy osób z jakimi przychodzi nam negocjować oraz jakie może mieć to dla nas konsekwencje w trakcie negocjacji?
5. Model Batna i Watna – ćwiczenie praktyczne.
- Taktyki klienta.
- Reagowanie na obiekcje
- Jak przygotować argumenty dla siebie i przewidzieć argumenty.
Dzień 2
6. Komunikacja werbalna i niewerbalna w negocjacjach,
- Jakie sygnały wysyłamy, a jakie płyną z drugiej strony?
7. Zagrożenia dla procesu negocjacji,
- Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami i emocjami w ich trakcie.
8. Czym jest konflikt i skąd się bierze - analiza case study:
- Definicja konfliktu.
- Różnice między negocjacjami, facylitacją, mediacją, arbitrażem i sądem
9. Standard wizyty handlowej - prowadzenie spotkania handlowego od otwarcia do zamknięcia
- Cel spotkania, wizyty handlowej
- Etapy spotkania od otwarcia do zamknięcia
10. Pokonywanie zastrzeżeń i targowanie się - warsztat praktyczny
- Techniki radzenia sobie z obiekcjami – sposoby prezentowania ceny
- 4 zasady targowania się - jak zadowolić klienta i osiągnąć własne interesy?
- Metody prezentowania i radzenia sobie z “atakiem cenowym”
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Fazy przygotowania do negocjacji czyli zasada 4xP. Techniki negocjacyjne dopasowane do środowiska firmy | Prowadzący Joanna Gerus Nowacka | Data realizacji zajęć 01-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Komunikacja werbalna i niewerbalna w negocjacjach. Zagrożenia dla procesu negocjacji. | Prowadzący Joanna Gerus Nowacka | Data realizacji zajęć 01-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Typologia Negocjatorów. Model Batna i Watna – ćwiczenie praktyczne. | Prowadzący Joanna Gerus Nowacka | Data realizacji zajęć 01-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Przerwa | Prowadzący Joanna Gerus Nowacka | Data realizacji zajęć 02-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Przerwa | Prowadzący Joanna Gerus Nowacka | Data realizacji zajęć 02-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Czym jest konflikt i skąd się bierze. Standard wizyty handlowej - prowadzenie spotkania handlowego od otwarcia do zamknięcia. Pokonywanie zastrzeżeń i targowanie się - warsztat praktyczny. | Prowadzący Joanna Gerus Nowacka | Data realizacji zajęć 02-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 850,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 850,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto132,14 PLN
- Koszt osobogodziny netto132,14 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Gerus Nowacka
doświadczenie w handlu zdobyte w dużych firmach z branży FMCG oraz
w zarządzaniu zespołem handlowym, doświadczenie w budowaniu
marki i tworzeniu nowej polityki firmy. Znajomość rynku w kanale
nowoczesnym i tradycyjnym. Prowadziła warsztaty i szkolenia z
zakresu technik sprzedaży, negocjacji, komunikacji interpersonalnej.
Posiada umiejętności związane z planowaniem strategicznym działań
sprzedażowych i marketingowych, doświadczenie w analizie otoczenia
produktowego a także szerokie doświadczenie w zakresie zarządzania produktem i marką. Wprowadzała z sukcesem nowości produktowe rozpoczynając tym samym budowanie marki na rynku polskim i zagranicznym. Posiada doświadczenie w zarządzaniu działem marketingu oraz prowadzeniu całościowego procesu budowania produktu.
W ciągu dwóch lat od rozpoczęcia usługi przeprowadziła ponad 120 godzin pracy szkoleniowej z zakresu, który pokrywa się się z zakresem zaplanowanego szkolenia.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają notesy, teczki, długopisy, a po zakończeniu usługi materiały wypracowane podczas usługi.
Warunki uczestnictwa
Usługa zostanie zrealizowana z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa związanych z zapobieganiem rozpszetrzeniania się wirusa COVID-19.
Po zakończonej usłudze uczestnik usługi otrzyma zaświadczenie i cetyfikat ukończenia szkolenia.
Informacje dodatkowe
PODATEK VAT
Usługa szkoleniowa (nie dotyczy doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
OGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc / gwarancji terminu szkolenia.
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków świadczenia usługi (OWU), które znajdują się na stronie internetowej pod adresem https://akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy-akat-consulting
Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu dofinansowania na tę i inne usługi z naszej oferty.
Zapraszamy do kontaktu.